AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #181 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det stemmer ikke helt. Har selv blitt overrasket når enkelte attraktive og oppegående folk jeg har møtt er single. Anonymkode: 4a5e5...ea6 Går det andre veien også? Får du sjokk når noen du mener er uattraktiv ikke er singel? Anonymkode: 07158...468
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #182 Skrevet 16. desember 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Går det andre veien også? Får du sjokk når noen du mener er uattraktiv ikke er singel? Anonymkode: 07158...468 Nei. Og får aldri sjokk. Mer overraskelse når jeg har møtt på pene og ålreite folk som ønsker forhold men likevel er single. Anonymkode: 4a5e5...ea6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #183 Skrevet 16. desember 2020 JA! Etter å ha vært på et par dater, har jeg gitt opp dating og ser for meg et liv alene. K, 31 Anonymkode: da0aa...70a 1 1
Gjest Minesveiper Skrevet 16. desember 2020 #184 Skrevet 16. desember 2020 23 hours ago, AnonymBruker said: Bare et lite sidespor. Grunnen til at det ikke er «lov» å snakke om er fordi det har blitt en slags opplest, svart-hvitt og brutal fakta at kvinner over 25 er «søppel» mens det for menn er omvendt. Det er da ikke tillatt med nyanser om at det finnes mange kvinner som er late bloomers og blir både penere og mer spennende med årene, og menn som mister hår, får værbitt hud og ølmage. Svaret da er alltid at kvinner under 25 uansett er mest attraktive, om de så er mindre pene og overvektige, og at alle menn i verden er enige i dette. Og at kvinner ikke bryr seg like mye om forfallen til mannen pga «penger og status». Måten dette blir dyttet ned i halsen på folk uten evne å reflektere om nyansene gjør at det ikke går an å diskutere lenger. Anonymkode: 4a5e5...ea6 Ser den. Jeg har da absolutt ingen tro på at kvinner er søppel etter at de har fylt 25 år, og det tror jeg heller ikke at folk som er oppegående tenker. Har hørt på noen podcaster av bluepill/redpill menn som sier tingene du skriver her, og det er noen ting jeg mener de bommer på. Slik jeg ser det kan menn og kvinner holde seg godt lenge om man gidder å ta vare på utseende. Jeg tror også som enkelte sosiologer påpeker at utseende til menn blir viktigere i rike, og likestilte land hvor kvinner klarer seg selv. Dette med penger, og status er ikke så viktig i Norge spør du meg selv om man enkelt klarer å se at de rikeste mennene, og mennene med høyest status (toppidrettsutvøre, kjendiser, o.l) helt klart er ettertraktede hos kvinner. Disse utgjør likevel en veldig liten andel av mennene i befolkningen. Ser man på de resterende 95-90% av mennene i befolkningen, så vil liksom ikke dette med penger være det mest essensielle når det kommer til å forklare hvor godt de gjør det på damefronten. Det er min mening i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #185 Skrevet 17. desember 2020 Synes ikke man bør stresse med dette. Heller nyte livet som singel, og ikke forvente noe. Anonymkode: 6006f...998 1
Gjest Kaiminator Skrevet 18. desember 2020 #186 Skrevet 18. desember 2020 (endret) Hver eneste gang jeg har matcha med en dame jeg fant attraktiv så har det endt opp med at hun ikke svarer eller unmatcher etter få ord. Enten prøver jeg for hardt, for lite, feil vinkel, ikke intresang nok etc. Enten er jeg akkurat ikke "kjekk nok", eller "ser ut som en player", jeg aner ikke hvor skoen klemmer og det er forferdelig frustrerende. Endret 18. desember 2020 av Kaiminator
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #187 Skrevet 18. desember 2020 Kaiminator skrev (7 timer siden): Hver eneste gang jeg har matcha med en dame jeg fant attraktiv så har det endt opp med at hun ikke svarer eller unmatcher etter få ord. Enten prøver jeg for hardt, for lite, feil vinkel, ikke intresang nok etc. Enten er jeg akkurat ikke "kjekk nok", eller "ser ut som en player", jeg aner ikke hvor skoen klemmer og det er forferdelig frustrerende. eller du har rett og slett matchet med noen som ikke er riktig for deg... Det er vanskelig å finne noen gjennom nettdating, så man må ha litt hard hud og tåle avvisning og ghosting. Men hold ut, for plutselig en dag finner du en som ønsker litt mer kontakt. Anonymkode: bb344...319 2 1
Charlene87 Skrevet 20. desember 2020 #188 Skrevet 20. desember 2020 Er 33 har datet én del, og ja er på vei til å gi opp 😥 kunne datet, men er jo bare skeptisk til alle menn jeg møter 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #189 Skrevet 23. juli 2021 Er 30 år og har enda ikke gitt opp. Hadde sett for meg at jeg skulle ha mann og barn innen jeg ble 30, men sånn ble det ikke. Tenker at jeg har ca. 5 år på meg, før jeg må begynne å vurdere om jeg skal få barn alene. 5 år er lang tid, så jeg håper at jeg treffer noen i løpet av de neste årene, men er rimelig lei nettdating. Skal melde meg inn i noen foreninger til høsten, der jeg forhåpentligvis kan møte noen. Anonymkode: 7bf1c...04a 1 1
Antiviruset Skrevet 23. juli 2021 #190 Skrevet 23. juli 2021 Gjest Minesveiper skrev (På 2020-12-15 den 21.20): eg kan være med på at normale menn har noen muligheter, men det er begrenset. Ser du på statistikk fra datingapper, og nettdating for eksempel ser man at kvinner generelt får mer oppmerksomhet. Datingapper fungerer så og si ikke for normale menn. Gjennomsnittlig matchrate har vært ekstremt lav i mange mange år. De som har gode bilder får matcher, resten får nesten ingenting. Dette er bare det rene skjære sprøyt. Jeg har datet via datingsider og laget seriøse profiler med god tekst og betalt for det. Det førte raskt til kontakt og dater. Så traff jeg en dame jeg er sammen med nå. Om det vil vare? Det vet ingen helt uavhengig hvor man treffer de. Det har da vart mange måneder nå. Jeg er ikke "guds gave til kvinnen" av uteseende. Attraktiv? Som en 4-5 av 10 tipper jeg. Det har ikke forhindret meg å treffe normale greie og pene kvinner. Noen dater totalt mislykket andre veldig bra, men felles interesser og verdier var ikke helt på plass. Jeg var bare noen måneder på dating så var det over. Første gangene var klossete og ukomfortable så ble det bare lettere og faktisk morsomt selv med de datene som var totalt bom. Det å lære seg smaltalk og takle selv en dårlig match var spennende. Der det var lovende brukte jeg tid på å bli kjent for å se om det ble noe. Ærlig talt når jeg klarer det klarer alle det om de legger en innsats i det og bare er seriøse nok. Det er noe de som ikke lykkes gjør helt fundamentalt galt. Ofte en elendig profil med tekst som forklarer hva man er ute etter, og ikke minst mas etter sex fra første kontakt på datingsiden. Det er oppskriften på å aldri lykkes. Så er det mange som ikke klarer å formulere seg skriftlig, da er det vanskelig å bruke nettet til å få dater i havn. Da klarer man ikke å fange den andre sin interesse når alt de lirer av ser er "ja og nei" på spørsmål som stilles og samtaler som skal føres. 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #191 Skrevet 24. juli 2021 Etter et år med et par dates her og der og MASSE matching på tinder,happn, sukker, turvenn ( ingen betalte apper ) har jeg funnet en mann som er som meg og som også ønsker familieliv. Jeg har snakket med mange menn og mine råd er å se på deg selv og ditt liv, og tenke etter hva du ønsker. Ikke gå for en mann som ikke tør å binde seg om man ønsker familieliv liksom. vi var på 3dje date i går. Håper det blir bra.. Deilig å slette appene ihvertfall.. Anonymkode: f7dcc...a81 1
EmilieH Skrevet 24. juli 2021 #192 Skrevet 24. juli 2021 Trodde ikke jeg skulle finne noen etter 6 år alene. Men i januar var jeg på første date med en fyr og i mars kunne jeg kalle han kjæresten min. Er nok håp for alle! 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #193 Skrevet 25. september 2023 Jeg har gitt opp også. Damer er bare useriøse og søker bare bekreftelse. Anonymkode: f000f...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #194 Skrevet 25. september 2023 Jepp gitt opp etter 7 måneder som singel. Jeg finner ut jeg liker menn mindre og mindre og mindre og må kanskje velge en dame selv om jeg er hetero. Anonymkode: e234c...6c6 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #195 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp gitt opp etter 7 måneder som singel. Jeg finner ut jeg liker menn mindre og mindre og mindre og må kanskje velge en dame selv om jeg er hetero. Anonymkode: e234c...6c6 Jeg hører deg, men å gi opp etter 7 måneder hørtes tidlig ut. Kan fort se for meg at du bruker like lang tid på å finne en dame du liker. Og det er virkelig ikke lenge. Anonymkode: ca76e...ced
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #196 Skrevet 26. september 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hører deg, men å gi opp etter 7 måneder hørtes tidlig ut. Kan fort se for meg at du bruker like lang tid på å finne en dame du liker. Og det er virkelig ikke lenge. Anonymkode: ca76e...ced Kan gi en liten oppsummering fra mine 7 måneder bare for å belyse situasjonen. Dette er online dating: Pratet med en fyr som etter to setninger opplyste om at han liker BDSM. Noen var tydelige bøller, tar kontakt for å gjøre deg til vits. En som tydelig var forstyrret og begynte å snakke om aliens og skulle lære meg om hvorfor menneskeheten har kommet dit den har og helt sykt meninger om livet. Flere som jeg ga mye anledning til å engasjere seg mer i samtalene, men det skjedde liksom ingenting... kommunikasjonen gikk ingen vei de sa bare "hihi" og slikt til det jeg sa. En gammel alkoholiker, som ikke gadde jobb, uflidd skjegg, luktet rart. To som helt i starten prøvde å overbevise meg at jeg ikke har bedre alternativer enn dem " i min alder". Disse var ikke noe jeg kunne se for meg å være med. En eller to som lurte bare på om jeg ville pule. En jeg hadde god samtale med, men han syns jeg var for gammel og likte ikke at jeg har barn ( selv om mine er over 17 år). En som var spesielt interessert i terapi og ville gi meg gratis terapi- hjelp, for senere å anklage meg for å bruke han som ventil. Tre- fire gifte, som var så super hyggelige i starten, for senere å fortelle meg at de er gifte og fortelle meg hvorfor de leter på nett likevel, om det da var sykdom eller at de hadde slemme koner etc. En som jeg hadde en bra litt hot samtale med som til slutt som etter et oar dager sendte meg nakenbilder. Han var også i forhold og hadde unger sa han. Men det gjør jo ingenting. En som virka ok, men var for kjedelig for meg rett og sett. En fyr som også var tydelig troll, lot som han var en business fyr fra USA, snakket for å bygge opp sin image ble plutselig skikkelig aggressiv og begynte å snakke norsk, blikket meg helt ut av det blå. Noen reisende, som vil at jeg skal " vise de rundt byen" når de er på ferietur. En fyr som virka så grei men begynte å bruke virkemidler for å dra meg ned, altså han likte ikke meg så godt, men kunne ha meg som prosjekt. Da jeg var for feit tydeligvis. Sa aldri noe fint til meg når heg sendte bilder, men syns dattera mi var pen. Katten min var fin etc. En som virka kanskje ok, men ble skeptisk da han virket til å herme etter mine meninger og så var han ikke min type helt. En som var gift og muslim "nuf said". Altså jeg har traumaer fra før, og må si at forsøk på å date menn online har gitt meg bare flere mareritter!!!!! Anonymkode: e234c...6c6 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #197 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså jeg har traumaer fra før, og må si at forsøk på å date menn online har gitt meg bare flere mareritter!!!!! Takker for svaret. Det bekrefter jo det som mange sier, at det skal svært lite til for å nå opp, hvis han bare gidder. Det må jo finnes noen brukbare og single der ute, men enten blir de fort plukket opp, eller så er de kanskje ikke så gode på å presentere seg? Anonymkode: ca76e...ced
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #198 Skrevet 26. september 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Takker for svaret. Det bekrefter jo det som mange sier, at det skal svært lite til for å nå opp, hvis han bare gidder. Det må jo finnes noen brukbare og single der ute, men enten blir de fort plukket opp, eller så er de kanskje ikke så gode på å presentere seg? Anonymkode: ca76e...ced Vel, når det gjelder meg personlig skal det sikkert ganske mye til hehe, men jeg er åpen for å bli kjent. Men altså tror jeg kanskje 5% av profilene jeg har snakket med kan være ekte mennesker (ikke troll), så ille har oppførselen vært at jeg tror de bare er der for å kødde. Men hjertet mitt tilhører noen, så eventuell date måtte den personen vært så bra at det førte til eksorsisme av han som okkuperer den. Ikke beste grunnlaget for date selvsagt, men da handler det jo om å ikke gi opp. Anonymkode: e234c...6c6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #199 Skrevet 26. september 2023 Singel er bra. Anonymkode: 60215...dff 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #200 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hjertet mitt tilhører noen, så eventuell date måtte den personen vært så bra at det førte til eksorsisme av han som okkuperer den. Dette er jo viktig informasjon. Jeg har datet deg, og det funket jo ikke, selv om vi var verdens beste match. Kom deg i terapi, eller ta andre grep for å komme deg videre i livet. Anonymkode: ca76e...ced
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå