NewStart87 Skrevet 12. desember 2020 #101 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 6.12.2020 den 0.41): Var gift i over 20 år. Ble skilt(vennskapelig) og kastet meg ut på datingmarkedet. Det var rett og slett utmattende. Slitsomt og stressende. Mange menn over 45 med mange issues.. Enten hadde de aldri vært i ett forhold, eller så var alle eksene deres gale.. Og mye sexfiksering.. Var naiv og ga noen min snap. Og dermed dumpet det inn penisbilder, noe jeg ikke vil ha. Mye bitterhet og sutring. Ble sammen med en, flyttet også sammen, men han var kontrollerende og sjalu. Tålte ikke at jeg var med venner, ungene, på tur, trening ol.. Han var ufør og jeg jobber 100%. Ble sur fordi jeg var sliten etter jobb. Så ja jeg har gitt opp. Og nå stortrives jeg som singel. Ønsker meg ikke kjæreste. Vil ikke bli kontrollerte og ikke interessert i å forandre meg(er 50 og er som jeg er). I tillegg synes jeg sex er temmelig oppskrytt. Så er nok best jeg er singel. Trives godt alene. Og har gode venner Anonymkode: 4c3de...71f Dette var rart å lese, jeg har vært utfor akkurat det samme! Begynte nesten å lure på om vi har samme eks, men min er i 30 årene så det er kanskje ikke han? En veldig dårlig erfaring hvertfall og jeg har fått en helt ny smak på livet etter å ha gått fra han! Frister ikke å date noen igjen med det første for å si det sånn! 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #102 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 7.12.2020 den 13.22): Nei, de kravene trenger du ikke fire på. Men min erfaring er at veldig mange har strenge utseendekrav: Må være min 1.80 høy, fint hår og tenner, godt betalt jobb, statusjobb, trene masse, ha fint hus, fin bil osv. Det er disse tingene jeg tenker man kan se litt kritisk igjennom: Hvilke av disse kriteriene forteller deg at dette vil bli en god ektemann og far? Anonymkode: bb344...319 Helt ærlig så kjenner jeg absolutt ingen damer som har de idiotiske, overfladiske kravene der, og begynner å bli litt lei av at alle på KG konstant skal nevne det som et av problemene til at damer ikke finner seg menn. Ærlig talt, hvem bryr seg om noen har fin bil for eksempel? Helt seriøst? Jeg tror de aller fleste blåser langt i disse materialistiske tingene så lenge mannen er noenlunde oppegående og menneskelig, med gode verdier. Det er virkelig ikke mye å kreve. Anonymkode: efe0e...343 11 1
Gjest TheCatLady Skrevet 13. desember 2020 #103 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 7.12.2020 den 13.40): Min erfaring (og jeg er ca 40) er at kvinner blir verre og verre. Alt skal etterhvert være perfekt og mannen skal gjennom et lite nåløye.... Antagelig er det fordi godt voksne kvinner har fått de barna de skal ha og de søker ikke nødvendigvis etter en livspartner, men en kjæreste. Da slår ofte de mer ytre egenskapene inn som viktige: Utseende, jobb, bolig, bil. De tingene du nevner er viktige verdier og vil være med på å gi deg en mann som kanskje passer deg bra på sikt. Jeg har f.eks. sett hvordan daten behandler serveringspersonellet på restauranten. Det kan si mye om hva slags person han er... Anonymkode: bb344...319 Det sier kanskje mest om hva slags kvinner du går etter. Kvinner er ulike, men menn som klager går tilsynelatende kun etter overfladiske kvinner. Det virker rart om de ytre egenskapene skal ha mer å si enn indre om man leter etter kjæreste og ikke livspartner. Det er jo nettopp da indre egenskaper spiller en ganske stor rolle.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #104 Skrevet 13. desember 2020 Jeg skal straks til å hive meg ut i datingmarkedet som nyskilt førtiårig kvinne med to skolebarn. Er spent på hvordan det går. Føler meg attraktiv både utseendemessig og økonomisk/intellektuelt - men man vet jo aldri. Ønsker ikke flere barn. Noen som har noen råd? Jeg vil helst unngå nettdating. Anonymkode: 1ddd9...27d 3 1
Trimmeren Skrevet 13. desember 2020 #105 Skrevet 13. desember 2020 Mann her 42, prøvd meg på nettdating et år, ikke et eneste møte, har jeg fått:) alt på stell i livet:) bolig , jobb og hytte, trener og holder meg aktiv, har fått høre av noen venninner at jeg er kjekk;) men på nyttårsaften kutter jeg ut nettdating 😁 ønsker dere alle der ute lykke til på digital dating:). Verden er ikke lett der, lettere å vinne i lotto🙁satser heller på å møte ei kvinne i en treningsgruppe eller noe slik 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #106 Skrevet 13. desember 2020 Jeg har. Jeg har innsett at jeg kommer til å enda opp alene, så det er ikke noe vits å prøve seg på dating. Anonymkode: a2bba...8d1 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #107 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg skal straks til å hive meg ut i datingmarkedet som nyskilt førtiårig kvinne med to skolebarn. Er spent på hvordan det går. Føler meg attraktiv både utseendemessig og økonomisk/intellektuelt - men man vet jo aldri. Ønsker ikke flere barn. Noen som har noen råd? Jeg vil helst unngå nettdating. Anonymkode: 1ddd9...27d Tror kanskje du misforstår litt. Datingmarkedet ER nettdating. Det er ikke noe annet datingmarked. Folk er så vant til å møte noen via nettet, så de er ikke like åpne for det i andre sammenhenger (f.eks. butikken, skitur, skolen osv). På puber og barer kan man møte noen dag, men nå er det jo ikke mulig. Nettdating er vår tids kontaktannonser. Det er bare et vindu ut mot andre single. Mitt råd er at du tar dette litt "easy". Ikke forvent å få kjæreste med en gang, og regn med å få noen skuffelser. Mange, både kvinner og menn, søker bare spenning, sex og oppmerksomhet. Sier de ønsker forhold, men når det har gått litt tid, ønsker de ikke det allikevel. Lag deg en fin profil på Tinder, sveip i vei men sorter knalhardt (det er mange raringer) og møt noen av de du får kontakt med. Du får match med mange i starten, siden du da vises til mange, så det er muligheter for å treffe noen hyggelige da. Kanskje lurt å tenke at de første datene bare er en form for trening. Det er greit å ha litt erfaringer selv og ikke bare høre på andres erfaringer, folk opplever så mye rart med dating, mens mange treffer hyggelige fine mennesker. Det å bli kjæreste er en litt lenger vei, så forsøk å ikke tenke på det med en gang. Anonymkode: bb344...319 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #108 Skrevet 13. desember 2020 noen blir lykkelig og noen som gir opp! app dating er kjent for Sex og nær kontakt men vi vet aldri om du ønsker deg /dere en saksbehandler som kan følge opp! også vi vet kem du går med? Vi vet dem som går med en så kan går med flerer! vi bryr oss egentlig ikke om boligen din ellers hvor mye har du på konto jobbe din osv! Tøm og rom er best og du må være fucking amazing to change that!! Anonymkode: 9e2ef...889
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #109 Skrevet 13. desember 2020 Trimmeren skrev (15 minutter siden): Mann her 42, prøvd meg på nettdating et år, ikke et eneste møte, har jeg fått:) alt på stell i livet:) bolig , jobb og hytte, trener og holder meg aktiv, har fått høre av noen venninner at jeg er kjekk;) men på nyttårsaften kutter jeg ut nettdating 😁 ønsker dere alle der ute lykke til på digital dating:). Verden er ikke lett der, lettere å vinne i lotto🙁satser heller på å møte ei kvinne i en treningsgruppe eller noe slik Tror det er litt vanskeligere for menn ja. Selv om mange kvinner får mange matcher og får treff, er det vanskelig å bli kjærester. Mange av mennene kvinner matcher med, får sikkert match med mange og sliter med "å stoppe opp". Mens du ikke får møte noen. Det er skjevt fordelt og ikke på noen måte rettferdig. Det er helt klart presentasjonen på nett som er årsaken til dette. Det blir som å bla i en Ikea-katalog etter ny sofa, og så stopper man opp med den sofaen man synes ser finest ut og prøver å få tak i den. Får man ikke den, leter man etter en som ser like fin ut, for da har man satt standarden. Denne sorteringen slår nok hardere ut for menn enn for kvinner, tror menn uansett sveiper ja på flere kvinner. Hva du kan gjøre? Slett profilen du ha på alle datingsider, og lag en helt ny på Tinder. Klarer du å få tatt et ansiktsbilde som er skikkelig fint av deg, der du smiler og ser glad ut? Uten solbriller, lue/cap og andre forstyrrelser? De neste bildene beskriver noe du liker å gjøre (hytta, ski, ferie, hagearbeid e.l), utebilde fra hytta og huset og minst et helfigurbilde. Så lager du en kort tekst (type 5-6 setninger) som sier kort hvem du er, at du er seriøs og at du f.eks. søker den perfekte kombinasjonen av bestevenn og kjæreste. Skriv inn utdannelse hvis du har noe etter videregående, skriv inn noe om stillingen du har. Så sveiper du ja på de du synes er finest, men kanskje også de mer normale kvinnene i din alder, de som ikke umiddelbart er veldig pene, men som er søte, blide, har fin tekst etc. Får du match, begynn å skriv med en gang og da bør første spørsmål være med litt innhold, type: "Hei! Ser vi har mange like interesser! Du har bilde fra et fjellområde, hvor er det?" "Hei! Du har en flott profil med mange fine bilder! Hvilke egenskaper ser du etter hos en mann?" Lykke til! Kanskje 2021 blir ditt år! Anonymkode: bb344...319 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #110 Skrevet 13. desember 2020 Ja, er snart 40 og kommer til å være alene resten av livet. Men i motsetning til deg, TS, så har jeg hatt partnere tidligere, fine forhold til og med. Men så flyttet jeg til et nytt sted, et veldig lite sted, og her må man lete med lupe for å finne min type menn. Så jeg prøvde en veldig kort periode med nettdating, og jeg har aldri følt meg dårligere enn i den perioden. Ting med meg selv som jeg alltid har vært fornøyd med eller levd helt greit med, føltes plutselig helt feil og veldig uattraktivt. For eksempel er jeg introvert og orker ikke leve et liv hvor jeg har sosiale avtaler hver dag. Og jeg trives bedre med et rolig skjema, trening et par dager i uken og ellers mye lesing eller rolige gåturer i parken alene. Men når man lever et sånt liv, hva svarer man da på spørsmålet som alltid dukker opp: Hva har du gjort i dag da? Er det lov å si ingenting annet enn jobb og lesing av bok? For veldig mange dager ser sånn ut, selv om jeg selvsagt møter venner av og til i helger eller har andre ting på gang nå og da. Jeg følte et sånt enormt press på å være spennende, sosial og ha nye prosjekter på gang hele tiden. Og jeg følte hele tiden at de var de damene som ble foretrukket, selv om jeg bevisste prøvde å gå etter dem som hadde profiler hvor de ikke så ut til å være av den rolige typen. Men hadde jeg levd et sånt liv hadde jeg blitt utbrent ganske fort. Jeg har alltid visst at jeg ikke er hverken den peneste, kuleste eller mest spennenda dama der ute, men jeg har alltid levd godt med det. Funnet min nisje og hatt selvironi rundt det, men nettdating bare dro meg ned. Derfor kommer jeg aldri til å gjøre det igjen, jeg vil gjøre ting som føles bra og bygger selvtillit. Og om det betyr at jeg blir alene resten av livet så er det helt greit. Nå har jeg uansett vært singel så lenge at jeg kjenner jeg ikke orker å kaste meg ut i det igjen, hele prosessen med dating og kleine møter, usikkerhet og overtenking, jeg kjenner jeg er gled jeg slipper. Hele greia er faktisk veldig utmattende, og jeg kjenner at det som kan være resultatet om man bare holder ut lenge nok, et forhold, ikke er viktig nok til å kjøre min egen selvtillit i grøfta. Heller lykkelig alene enn utmattet sammen med noen. Anonymkode: b3792...a26 5 1
NewStart87 Skrevet 13. desember 2020 #111 Skrevet 13. desember 2020 Trimmeren skrev (1 time siden): Mann her 42, prøvd meg på nettdating et år, ikke et eneste møte, har jeg fått:) alt på stell i livet:) bolig , jobb og hytte, trener og holder meg aktiv, har fått høre av noen venninner at jeg er kjekk;) men på nyttårsaften kutter jeg ut nettdating 😁 ønsker dere alle der ute lykke til på digital dating:). Verden er ikke lett der, lettere å vinne i lotto🙁satser heller på å møte ei kvinne i en treningsgruppe eller noe slik Som kvinne føler jeg også at det er vanskelig å møte noen via nettet, jeg tror det er mye bedre å gjøre det du skal satse på: prøve å bli kjent med noen ute i det «virkelige» liv. Lykke til! 1 1
NewStart87 Skrevet 13. desember 2020 #112 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal straks til å hive meg ut i datingmarkedet som nyskilt førtiårig kvinne med to skolebarn. Er spent på hvordan det går. Føler meg attraktiv både utseendemessig og økonomisk/intellektuelt - men man vet jo aldri. Ønsker ikke flere barn. Noen som har noen råd? Jeg vil helst unngå nettdating. Anonymkode: 1ddd9...27d Unngå nettet! Der er det MYE rart! Sats heller på å møte dem ute i det virkelige liv. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #113 Skrevet 13. desember 2020 NewStart87 skrev (4 minutter siden): Unngå nettet! Der er det MYE rart! Sats heller på å møte dem ute i det virkelige liv. Aller først. Hvor da? Og hvis du klarer å finne et godt møtepunkt for kontakt, så anser kvinner sporadisk kontakt fra fremmede menn i dag som uønsket kontakt. Med mindre du er en sjelden hunk som sjarmerer alt rundt deg. Kriteriet for at kontakten du tar er ønsket, er at hun må enten ha potensiale til å like deg eller like deg før du tar kontakt. Hvis hun ikke gjør noe av dette, så er du en desp creep av en plagsom mann som kun tenker på sex. #villebaresnakkelitt Anonymkode: 14aef...713 3
NewStart87 Skrevet 13. desember 2020 #114 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Aller først. Hvor da? Og hvis du klarer å finne et godt møtepunkt for kontakt, så anser kvinner sporadisk kontakt fra fremmede menn i dag som uønsket kontakt. Med mindre du er en sjelden hunk som sjarmerer alt rundt deg. Kriteriet for at kontakten du tar er ønsket, er at hun må enten ha potensiale til å like deg eller like deg før du tar kontakt. Hvis hun ikke gjør noe av dette, så er du en desp creep av en plagsom mann som kun tenker på sex. #villebaresnakkelitt Anonymkode: 14aef...713 Treningssenteret! Opplever ikke menn som innpåslitne når de sjekker meg opp der.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #115 Skrevet 13. desember 2020 NewStart87 skrev (2 minutter siden): Treningssenteret! Opplever ikke menn som innpåslitne når de sjekker meg opp der. Wow! Kult da. Da er du et unntak. For har du sett alle trådene her inne på KG hvor kvinner klager på akkurat dette? At dem ikke får trene i fred, at menn står og ser på, at dem blir avbrutt under treningene fordi menn vil snakke osv, og hvor sykt irriterende dette er, hvor desperate og kåte menn er, og at dem må være så gjev å slutte med dette.... Moralen her er vel at dere kvinner er noen vanskelig skapninger å forstå seg på. Men i sum summary så er det vel kun flotte menn som er interessant for deg som er velkommen til å gjøre dette? Kommer en medium normal mann og tar kontakt med deg på treningssenteret, så blir vel det galt for deg også. Ergo, for 85% av menn så burde dem ikke oppsøke kvinner på treningssenteret heller. Anonymkode: 14aef...713 2
Hr. Aktiv Skrevet 13. desember 2020 #116 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 3.24): - Nei, jeg går ikke etter de samme mennene. - Ja, jeg har selvinnsikt og prøver å finne ut om det er noe jeg gjør galt ettersom jeg ikke finner noen. - Nei, jeg er ikke feit eller stygg. - Ja, jeg har bra selvtillit. - Nei, jeg har ikke dårlig personlighet. Forhørt meg med mine nærmeste, de sier at jeg er god, omtenksom og smart dame. Velger å tro på det - Ja, jeg har vært hos psykolog. Sånn, svarte først på de vanlige kommentarene jeg pleier å få. Jeg har vært singel veldig lenge. Er oppegående, i jobb, tatt høyere utdanning, har bolig, har venner og familie som betyr mye for meg. Nå har jeg sluttet å date fordi jeg ender opp med å bli såret. Er vellykket i alle andre områder i livet mitt, men kjærlighetslivet mitt har aldri noensinne vært bra. Jeg har gode menn i livet mitt (far og brødre), det har aldri fungert når det gjelder forhold. Jeg er veldig lykkelig som singel, trives svært godt. Syns samtidig det er utrolig trist at jeg ikke har opplevd gjensidig romantisk forelskelse verken i ungdomsårene eller senere i livet. Er i starten av 30 årene. Lengste forholdet mitt varte i ca ett år. Jeg har tatt pauser fra dating etter å ha blitt dumpet/såret. Nå liker jeg ingen eller dater noen. Det er en herlig følelse, jeg tør ikke kaste meg ut i det igjen. Har sakte men sikkert lagt fra meg drømmen om mann og barn. Føler meg for gammel til det, og har mistet håpet helt om å finne kjærligheten. Som sagt, er bare trist over at jeg aldri fikk muligheten til å føle meg genuint elsket av en mann. Tror heller ikke på det menn forteller meg lenger. Er likegyldig når jeg får oppmerksomhet. Ingen ting ved en mann gjør meg glad lenger. Savner helt klart sex og nærkontakt ofte, bare biter sammen. PS! Er ingen hat innlegg mot menn. Anonymkode: 707f3...978 Mange av dere damer fokuserer på så masse "tull" som å jage det perfekte. Dere jager dette med å bruke jeg har alt på stell og er en fin person. Men det slutter ikke der dere fortsetter å utbrodere slik at dette blir mere overfladisk lykkejegeropplegg og en parodi mere enn en rolig gang langs stien der dere former og tilpasser stien etter hvert dere går. Ja damer ender opp med hjertesorg fordi mannen ikke orker dette jaget etter det perfekte samliv. Ingenting er perfekt. Veien blir til etter hvert dere går. Lev litt i nuet og nyt deretter. Som mann driter jeg i om du bruker masse tid på badet og sminker deg for alle andre. Jeg driter i om du tjener så og så mye. Jeg driter i om du henger på insta og har tusenvis av følgere bare du ser meg og ivaretar våre behov sammen. Det jeg og mange andre menn ønsker er å bli sett av dama og gjøre ting sammen fordi hun også ønsker det og ikke bare driver handel på jakt etter noe helt annet. 1
Måneskinn Skrevet 13. desember 2020 #117 Skrevet 13. desember 2020 Jeg har ikke lest alle kommentarene her jeg, men jeg våger meg på en liten tanke uansett. Kan det være at ts, og mange andre, meg selv inkludert, ikke blir så lett forelsket? At det rett og slett krever litt mer for oss å bli betatt/forelsket? Kan det ligge noe der? Og så blir man en "taper" fordi folk ikke har tid til å bli kjent lenger? Alt skal skje så fort og er du ikke med på notene til den du har truffet så ender det med kræsj og du blir kastet bort fortere enn svint. Selv har jeg heller ikke hatt særlig hell i kjærlighet. Hatt et par korte forhold og et ekteskap på 8 år. Etter det har det vært begredelig, og jeg sitter stort sett med samme erfaring som ts, menn vil bare leke, ikke forplikte seg og vifter med pikken så snart de får sjansen. Jeg vet at det ikke er den hele sannheten, så skyt meg ikke kjære forum men det er sånn det oppleves for veldig, veldig mange. Jeg har selv venninner og kolleger som sperrer øynene opp når jeg viser meldinger jeg får fra menn på diverse datingsider. Det spørres om bh-str, favoritt sexstilling, svelger jeg?, hva med anal?? Spørsmålene er respektløse og viser til så dårlig folkeskikk at jeg blir helt matt. For hva skjedde med å oppføre seg bittelitt? Prøve å holde pikken inne i bokseren litt til?? Haster virkelig SÅ jævlig med å få pult ?! Menn er fine vesener. Jeg kjenner mange utrolig bra menn. Men, de er opptatt eller i en aldersklasse som ikke passer meg. Menn er også helt idioter noen ganger og det er jammen ikke lett å bli klok på dem... Jeg har også jobbet med meg selv. Vært i terapi, hørt på podkaster, sett haugevis av videoer på youtube om dating, hva trenger en mann, hva vil menn, hvordan kommunisere med menn. Altså jeg har lært masse, men kommer til kort allikevel. Det koker vel ned til biologi, menn vil ha en type dame og damer vil ha en type mann. Alle står i heisen og trykker på den samme knappen til etasjen der alle de attraktive bor, men ingen av de attraktive vil ha dem inn i sin etasje. min eneste trøst er ei jeg gikk på folkehøyskole med. Ingen interesse for menn i det hele tatt. Så ikke på menn og jeg er sannelig ikke sikker på om hun hadde hatt noen særlig kontakt med noen utenom de mannfolka i sin familie. I en alder av 32 ble hun forlovet, tobarnsmor og til slutt gift. Så ALT går an 😄 og det er ikke umulig, men det umulige tar bare litt lenger tid. Men jeg skjønner følelsen av å ikke få det til, den er KJIP! Rett og slett kjip. Det er som å svømme motstrøms, konstant. Du er nok hverken rar eller utafor ts, men når du nå slapper av og driter i menn så skal du se at det kanskje dukker opp noen interessante. Det er jo det (stort sett alle som er i forhold hvert fall) de sier: det skjer når du minst venter det. Hater setningen, men noen ganger tenker jeg at det hadde vært fint om det var litt sant. 6 1
Gjest TheCatLady Skrevet 13. desember 2020 #118 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Wow! Kult da. Da er du et unntak. For har du sett alle trådene her inne på KG hvor kvinner klager på akkurat dette? At dem ikke får trene i fred, at menn står og ser på, at dem blir avbrutt under treningene fordi menn vil snakke osv, og hvor sykt irriterende dette er, hvor desperate og kåte menn er, og at dem må være så gjev å slutte med dette.... Moralen her er vel at dere kvinner er noen vanskelig skapninger å forstå seg på. Men i sum summary så er det vel kun flotte menn som er interessant for deg som er velkommen til å gjøre dette? Kommer en medium normal mann og tar kontakt med deg på treningssenteret, så blir vel det galt for deg også. Ergo, for 85% av menn så burde dem ikke oppsøke kvinner på treningssenteret heller. Anonymkode: 14aef...713 Hvis man har sosiale antenner så kan man helt fint ta kontakt med damer, men selvfølgelig må man forvente å bli avvist. Det blir man jo på datingsider også, så sånn sett er det vel ikke noen forskjell annet enn at det kanskje svir mer når det er gjort ansikt til ansikt. Om man ser det an så kan man ta kontakt på et treningssenter, men ikke mas på de som helt tydelig ikke vil ha kontakt. Det du beskriver som det klages er jo nettopp menn som ikke klarer å fange opp at dama ikke ønsker kontakt. Går hun med musikk på øret og unngår øyekontakt så er det jo helt tydelig at hun ikke ønsker kontakt. Det å bli stirret på vitner også om dårlige sosiale antenner og det at damer går med tights betyr jo ikke at det er greit å stirre henne ned. Heldigvis gjør ikke de fleste menn sånne ting. De fleste kaster vel et blikk og oppfører seg, men så har man de som mangler sosiale antenner. Skjønner ikke hvorfor så mange menn tydeligvis identifiserer seg med dem når det ikke gjelder dem i det hele tatt. Damer er ikke vanskelige å forstå seg på. Vi er individer og derfor kan man ikke følge en mal og tro at det fungerer på alle.
Anonymburker Skrevet 13. desember 2020 #119 Skrevet 13. desember 2020 Skulle ønske bare noen ga meg en sjanse, jeg. Jeg er en av de mennene som ønsker et forpliktende forhold mer enn noe annet. Tro det eller ei. Ville aldri ha ghostet, men heller vært ærlig. Ville aldri lurt noen til å ha sex og gi mixede signaler. Kunne heller aldri vært utro. Ønsker barn og et familieliv, enkelt og greit. 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #120 Skrevet 13. desember 2020 Dating digitalt er jo genialt! Masse og velge i, og hvis noe skurrer, eller blir for slitsomt, er det jo bare å gå videre :-) kan ikke forstå at folk mistrives med dette. Anonymkode: f5976...8db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå