Gå til innhold

Kjærest og ei jeg kjenner sammen på snapkartet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får skikkelig vondt av deg, TS! Har vært gjennom det samme selv :( men ville oppfrodre deg til en tur til legen, og sjekke at du ikke har noen sykdommer "down there". Bare en tileggserfaring herfra :(

 

Anonymkode: 808a6...e90

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Søstera var sjokkert, sa at dette ikke var likt hennes bror. Hun vet at han er veldig glad i meg og kunne ikke forstå hva han driver med. 
Eldste datter hans (voksen og venter barn) ble veldig lei seg fordi det  er slutt. Men jeg fortalte ikke hva som hadde skjedd, kun at han har oppført seg bedritent. Hun skulle «ta han i ørene». 
 

TS

Anonymkode: 1be15...889

 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jo, til eldste datteren hans sier hun jo.

Anonymkode: 26ecb...206

Hun sa at noe ugreit hadde skjedd ja, men ikke hva.

Anonymkode: cc752...a3f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Sitter her i natta og får ikke sove, vet at jeg bør sove fordi jeg har lang vei hjem, men kan ikke kjøre fordi jeg drakk noen glass vin i kveld. Har ryddet ut av skuffene mine her og pakket alle tingene jeg har. Og jeg har det så sykt vondt fordi jeg nok en gang har blitt sviktet og behandlet respektløst av en mann. 
 

Vi skulle legge oss, men han kom plutselig på at han måtte skifte på senga, han skulle bare ta en dusj først. Jeg startet å hjelpe med å ta av senga imens, og kjente en sterk parfymelukt som ikke var min, fra MIN pute. Den følelsen... så fortvilende og ekkel. Ble svimmel og det føltes egentlig som om verden bare raste. Da han kom ut av dusjen så trengte jeg bare å be han om å lukte på puta, og han liksom så på meg med det blikket av fortvilelse. 
 

Jeg ba han om å fortelle meg alt sånn at jeg seinere skulle slippe å lure på noe. Hele historien fra i går var sann, og dermed kunne jo hans søster bekrefte det meste, men det var ikke sant at nevøen hadde rota med hun jeg kjente. Han hadde tatt henne og nevøen med hjem fra festen, nevøen hadde lagt seg og han hadde tatt noen drinker sammen med henne. Det ene hadde tatt det andre og de havnet til sengs. Han hevder at han bare var sliten og ble fort brisen, og at han angret helt forferdelig etterpå. 
 

Jeg er helt knust. 
Han hadde muligheten å fortelle sannheten, men valgte å la være og det endte med at jeg måtte finne noe som fikk han til å faktisk være ærlig. 
Faen altså. Jeg føler meg så lite verdt. 
😢

Anonymkode: 1be15...889

Huff. Trist å lese TS! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han gråt sikkert ikke av at han var rørt da du kom, han gråt sikkert av usikkerhet og at han var på vei til å bli avslørt

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra at du drar i fra han og aldri ser deg tilbake ❤️ Stå på og ikke kast bort energi på slike idioter ❤️ 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (40 minutter siden):

han gråt sikkert ikke av at han var rørt da du kom, han gråt sikkert av usikkerhet og at han var på vei til å bli avslørt

Ja det kom nok snarere enn han hadde tenkt. Men tror også det var en slags samvittighet for å se meg så rett etterpå.  Senga var vel knapt nok kald. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mysticgirl skrev (12 minutter siden):

Veldig bra at du drar i fra han og aldri ser deg tilbake ❤️ Stå på og ikke kast bort energi på slike idioter ❤️ 

Amen! Skal gjøre mitt beste. Har investert mye i denne mannen så skal bruke et par dager på å være bitter, såret og sint før jeg går videre. Takk for omtanken. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Amen! Skal gjøre mitt beste. Har investert mye i denne mannen så skal bruke et par dager på å være bitter, såret og sint før jeg går videre. Takk for omtanken. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Får så vondt av deg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Amen! Skal gjøre mitt beste. Har investert mye i denne mannen så skal bruke et par dager på å være bitter, såret og sint før jeg går videre. Takk for omtanken. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Lykke til videre ❤️ Dette klarer du, du er sterk ❤️ Klem 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så jævlig... Og jeg har opplevd utroskap selv.

Jeg er enig med den som sa at du ikke har mistet en fin mann, du har kommet deg unna et rasshøl. Du slapp i det minste å kaste bort flere år på ham.

Anonymkode: 3cc02...17b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fy faen så jævlig... Og jeg har opplevd utroskap selv.

Jeg er enig med den som sa at du ikke har mistet en fin mann, du har kommet deg unna et rasshøl. Du slapp i det minste å kaste bort flere år på ham.

Anonymkode: 3cc02...17b

Ja det er helt sant. Har vært gjennom dette i alle mine tre lengre forhold. Først med far til barna mine.
Er ikke til å stikke under en stol at man får dårlig selvtillit, og på et tidspunkt lurer på hva som er gærent med meg. For det er jo noe merkelig at jeg ikke har vært borti en eneste trofast mann? 
Men - når det er sagt, så er dette andre gang jeg opplever at en venninne/eller bekjent som hun her - har vært med en kjæreste av meg. 
Folk altså. Blir helt matt. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hvordan du har det. Ønsker deg det beste videre. Synes du virker som en ressursterk og flott kvinne. Du fortjener så aldeles mye bedre! Ikke tro det er noe galt med deg, vær så snill. Du har dessverre vært maks uheldig.

Min eks gjorde det samme med felles bekjent. Begge de to hadde selv blitt sviktet i tidligere forhold, og slitt med det. Så gjorde de sannelig det samme selv. Forstå det den som kan. 

Jeg sliter også med dårligere selvfølelse og tillit til andre etter sviket. Prøvde med en ny men vonde tanker innhentet meg stadig oftere og jeg klarte ikke å fortsette forholdet. Er alene nå, men ønsker jo en å dele livet med. 

Har tenkt det kanskje er lurt å forsøke å treffe noen via felles kjente. Hvis det skulle bli aktuelt. Sjekkeapper innbyr jo til lette nye kontakter dessverre. 

Anonymkode: 0f51c...c3e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Forresten så tviler jeg på at han traff henne på festen. Tipper heller via Tinder eller noe sånt. Hvorfor skulle hun være på en fest 3-4 timer unna der hun bor? Med hvem? Hvor skulle hun «egentlig» overnattet? Og i og med at kjæresten din heller ikke lot høre fra seg på dagtid den dagen så har de sikkert vært sammen hele dagen før denne «festen».

Anonymkode: 26329...cfb

Garantert 

Anonymkode: c73df...5fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Amen! Skal gjøre mitt beste. Har investert mye i denne mannen så skal bruke et par dager på å være bitter, såret og sint før jeg går videre. Takk for omtanken. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Du virker som en veldig oppegående kvinne som fortjener så mye bedre ❤

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist! Min erfaring er at de ofte har ganske lange og detaljerte beskrivelser av hva som skjedde, og ofte en eller annen hjelpe-historie om at de hadde besøk av sin rusmisbrukende venn, bror..og da kunne de jo ikke ta tlf. Enten blank løgn eller som i ditt tilfellet, halvsannheter, der ops, de bare glemte den delen om sex. En gang fikk jeg ikke tak i kjæresten men ante fred og ingen fare. Dro til han iført sexy undertøy, men fikk ikke kontakt. Tenkte han sov og dro hjem igjen. Dagen etterpå kom han med en lang forklaring om masse drama han stod oppi hjemme med en rusmisbruker som hadde dukket opp kranglete og til slutt truet med kniv osv. Jeg tenkte i mitt stille at det var helt dødt der da jeg var der, og fortalte så at jeg hadde kjørt til ham i sexy undertøy. Han svarte humoristisk at fankern, det var jo no dritt at han ikke visste det, for hvis narkisen hadde sett den dritsexy dama, så hadde han blitt målløs og roa seg. I tillegg utrolig surt hva han selv gikk glipp av.

Sannheten var selvfølgelig at han bolla seg rundt med ei annen, hjemme hos henne.

Sannheten

 

Anonymkode: 05287...2f0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 11/29/2020 at 12:53 AM, AnonymBruker said:

Det må være utrolig vondt å være i et forhold der en stoler så lite på kjæresten sin, at en må kjøre 15-20 mil vintersdag, for å sjekke. 

Anonymkode: 086af...4f4

Jadu, tenke seg til. Du kan nå se hva ts har oppdatert med rett etter du skrev denne kommentaren. 
Er ikke alltid lønnsomt å være naiv, serru.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja det er helt sant. Har vært gjennom dette i alle mine tre lengre forhold. Først med far til barna mine.
Er ikke til å stikke under en stol at man får dårlig selvtillit, og på et tidspunkt lurer på hva som er gærent med meg. For det er jo noe merkelig at jeg ikke har vært borti en eneste trofast mann? 
Men - når det er sagt, så er dette andre gang jeg opplever at en venninne/eller bekjent som hun her - har vært med en kjæreste av meg. 
Folk altså. Blir helt matt. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Det er ingen verdens ting som er galt med deg. Du er mest sannsynlig en åpen, god og snill person som tror godt om andre. At det finnes mennesker der ute med en så uærlig agenda er ikke lett for snille mennesker å tenke på, rett og slett fordi snille mennesker ser ikke noen grunn til å tenke stygt om andre, noe som forøvrig er en fantastisk god egenskap. Dessverre så klarer bedragere ofte å fange opp denne snillheten hos andre å utnytte/bedra dem. Det er dette som har skjedd deg tror jeg. Og det er overhodet ikke din feil. Det er ALDRI den som blir løyet til og bedratt som har gjort noe feil, bare den som lyver og bedrar.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

malifika skrev (17 minutter siden):

Det er ingen verdens ting som er galt med deg. Du er mest sannsynlig en åpen, god og snill person som tror godt om andre. At det finnes mennesker der ute med en så uærlig agenda er ikke lett for snille mennesker å tenke på, rett og slett fordi snille mennesker ser ikke noen grunn til å tenke stygt om andre, noe som forøvrig er en fantastisk god egenskap. Dessverre så klarer bedragere ofte å fange opp denne snillheten hos andre å utnytte/bedra dem. Det er dette som har skjedd deg tror jeg. Og det er overhodet ikke din feil. Det er ALDRI den som blir løyet til og bedratt som har gjort noe feil, bare den som lyver og bedrar.

Dette er feil. TS skriver at hun har møtt flere sånne menn. Det er nok noe som ligger bak at TS velger sånne menn. Det beste TS kan gjøre nå er å gå i terapi for å finne ut hvorfor hun havner i disse situasjonene. 

Anonymkode: db09b...31f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mae1234 skrev (57 minutter siden):

Jadu, tenke seg til. Du kan nå se hva ts har oppdatert med rett etter du skrev denne kommentaren. 
Er ikke alltid lønnsomt å være naiv, serru.

Jeg kom med en kommentar om at det ikke kan være godt å være i et forhold når ts ikke stoler på kjæresten sin. Den kommentaren handlet  ikke om naivitet i det hele tatt.  

Anonymkode: 086af...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...