Gå til innhold

Kjærest og ei jeg kjenner sammen på snapkartet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja har tatt screenshot. Tror ikke han får varsel da jeg zoomet inn fra det generelle kartet med alle vennene mine på. Jeg skal egentlig jobbe denne helga, men vurderer nå å sette meg i bilen å kjøre for å finne ut av det. Er så leit dette, at jeg vil helst se han i øynene når jeg spør. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Det hadde jeg gjort.

Rett og slett overrasket dem.

Anonymkode: f2d82...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hatt dårlig magefølelse i forholdet tidligere? Jeg spør, fordi det hadde aldri falt meg inn å sjekke snapkart og slikt for å se om mannen min var sammen med noen andre. 

Endret av PM75
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM75 skrev (7 minutter siden):

Har du hatt dårlig magefølelse i forholdet tidligere? Jeg spør, fordi det hadde aldri falt meg inn å sjekke snapkart og slikt for å se om mannen min var sammen med noen andre. 

Nei ikke hatt noen grunn til det. Men du vet den magefølelsen eller kvinnelige intuisjonen når noe endrer seg. Som i går når han sendte et kort svar på morgenen før jobb, og etter det ble det stille. Jeg sendte han en melding han aldri svarte på og jeg ringte på kvelden uten at han svarte. Regnet med at han ringte meg i løpet av kvelden eller natta dersom han skulle ut eller noe. Våknet plutselig på natta, sjekka mobilen og han hadde ikke ringt eller meldt. Så da sjekka jeg om han var på kartet ja. Ikke likt han å være stille i nesten et døgn. 
Kjører videre nå. Ca halvannen time igjen. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ringt hun jeg kjente.

Hvis det er naturlig da. Spurt hva hun gjør etc.

Anonymkode: 8d527...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mae1234 skrev (8 timer siden):

Jeg hadde tatt screen shot av snapkartet. (Han vil få varsel om dette tror jeg) og spurt han rett ut imorgen. 

Nei, tror ikke man får varsel om det på kartet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne fersket sin utro gubbe ved hjelp av snapkartet. 
Jeg skrudde av hele funksjonen med en gang den kom, og jeg er singel og roter ikke med noen 🤪

Anonymkode: 2a223...352

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopper flere ganger, skulle egentlig vært på jobb? Hun venninnen har sikkert da reist innen TS kommer frem.

 

Anonymkode: 8801f...beb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG han bor i en by der det er andre kvinner. TA DEG SAMMEN!

Anonymkode: 97f2b...58e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun ikke ringte han non stop først og insisterte på å facetime. Når hun er så godt voksen og de har vært sammen så lenge, så burde det vel være såpass åpenhet at hun kunne fortalt om sin bekymring. Nå blir det jo bare et drama uten like. 

Anonymkode: 086af...4f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Sansx said:

Nå må ts oppdatere snart.... Dør av spenning😄

Jeg håper forklaringen er at venninnen er på besøk hos en nabo i samme bygning.. 😟

Anonymkode: 26ecb...206

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg håper forklaringen er at venninnen er på besøk hos en nabo i samme bygning.. 😟

Anonymkode: 26ecb...206

Ja huff.. Men det forklarer ikke hvorfor han nå er helt stille. Jeg hadde aldri turt å kjøre dit, hadde vært livredd for hva som møtte meg 🙀
 

Har du hørt noe fra han enda , TS? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det håper jeg også. Men sannsynligheten for at jævelen er utro, er nok større. Spesielt når man tenker på at han ikke lot høre fra seg i går. Dumme mannfolk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mae1234 skrev (11 timer siden):

Jeg hadde tatt screen shot av snapkartet. (Han vil få varsel om dette tror jeg) og spurt han rett ut imorgen. 
 

Hvis han har vært aktiv nylig, hadde jeg ringt og spurt. Nå har dere vært sammen i 3 år og bør ha et såpass sterkt fundament at du skal kunne spørre om slike ting uten at det braker løst. Hadde det vært en annen kvinne hjemme hos kjæresten min og vi ikke bodde sammen (om vi så hadde bodd sammen), så hadde jeg da vitterligen spurt hvilket ærend hun hadde hatt på natta.

Man får ikke varsel av screenshot på kartet. Har prøvd 😅

Anonymkode: c73df...5fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke var noe ugreit på gang og at han ble sååå overrasket og glad for å se henne, så nå har de en trivelig lørdagsettermiddag sammen🤞

Anonymkode: cc752...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...