Gå til innhold

Kjærest og ei jeg kjenner sammen på snapkartet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fortalte han dette og om henne helt uoppfordret? 

Anonymkode: 5c0ef...e25

Svarer på dette, så logger jeg av for kvelden. Han fortalte uoppfordret om en heftig dag/kveld og natt ja. Dette med at hun ble med nevøen var mer sagt i en bisetning. «Hun sa/maste om at hun kjenner deg så tenkte det var greit å ta henne også med da hun var temmelig full». Hun hadde hengt over doskåla da de kom hjem. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Svarer på dette, så logger jeg av for kvelden. Han fortalte uoppfordret om en heftig dag/kveld og natt ja. Dette med at hun ble med nevøen var mer sagt i en bisetning. «Hun sa/maste om at hun kjenner deg så tenkte det var greit å ta henne også med da hun var temmelig full». Hun hadde hengt over doskåla da de kom hjem. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Så du hadde rett! At det var hun.. 

Anonymkode: e6dce...ab3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Svarer på dette, så logger jeg av for kvelden. Han fortalte uoppfordret om en heftig dag/kveld og natt ja. Dette med at hun ble med nevøen var mer sagt i en bisetning. «Hun sa/maste om at hun kjenner deg så tenkte det var greit å ta henne også med da hun var temmelig full». Hun hadde hengt over doskåla da de kom hjem. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Høres merkelig ut.. 

Anonymkode: 9beb0...5ab

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Svarer på dette, så logger jeg av for kvelden. Han fortalte uoppfordret om en heftig dag/kveld og natt ja. Dette med at hun ble med nevøen var mer sagt i en bisetning. «Hun sa/maste om at hun kjenner deg så tenkte det var greit å ta henne også med da hun var temmelig full». Hun hadde hengt over doskåla da de kom hjem. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

BS. Tipper heller at det var han som hang over henne i senga hele natta og derfor han er sliten. Du har blitt servert løøøøgn!

Anonymkode: 9eee7...207

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

BS. Tipper heller at det var han som hang over henne i senga hele natta og derfor han er sliten. Du har blitt servert løøøøgn!

Anonymkode: 9eee7...207

Det tror ikke jeg. 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal legge fra deg mistankene helt! Søstera og han hadde jo ikke klart å finne på dette på sparket, og han hadde IKKE blitt glad for at du kom heller, hvis han var utro! Pust ut og vær glad❤️

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bekjente roter tydeligvis med nevøen hans på 33 år, uavhengig av alder - så tenker jeg at din bekjente venninne i "all hemmelighet" også trolig har ett rusproblem siden hun roter med denne nevøen som tilsynelatende også ruser seg.

Syntes dette høres veldig troverdig ut, og ville ikke bekymret meg videre. Han har nettopp vist deg at han er til å stole på, og ikke minst ett veldig godhjerta menneske 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt. Samme hvor hektisk man måtte ha det, så har man tid å gi lyd ifra seg. Samme om noe grusomt har skjedd. Hvis han har tid til å være aktiv på snap, så har han tid til deg også.. synes det var en rar prioritering.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være utrolig vondt å være i et forhold der en stoler så lite på kjæresten sin, at en må kjøre 15-20 mil vintersdag, for å sjekke. 

Anonymkode: 086af...4f4

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Sitter her i natta og får ikke sove, vet at jeg bør sove fordi jeg har lang vei hjem, men kan ikke kjøre fordi jeg drakk noen glass vin i kveld. Har ryddet ut av skuffene mine her og pakket alle tingene jeg har. Og jeg har det så sykt vondt fordi jeg nok en gang har blitt sviktet og behandlet respektløst av en mann. 
 

Vi skulle legge oss, men han kom plutselig på at han måtte skifte på senga, han skulle bare ta en dusj først. Jeg startet å hjelpe med å ta av senga imens, og kjente en sterk parfymelukt som ikke var min, fra MIN pute. Den følelsen... så fortvilende og ekkel. Ble svimmel og det føltes egentlig som om verden bare raste. Da han kom ut av dusjen så trengte jeg bare å be han om å lukte på puta, og han liksom så på meg med det blikket av fortvilelse. 
 

Jeg ba han om å fortelle meg alt sånn at jeg seinere skulle slippe å lure på noe. Hele historien fra i går var sann, og dermed kunne jo hans søster bekrefte det meste, men det var ikke sant at nevøen hadde rota med hun jeg kjente. Han hadde tatt henne og nevøen med hjem fra festen, nevøen hadde lagt seg og han hadde tatt noen drinker sammen med henne. Det ene hadde tatt det andre og de havnet til sengs. Han hevder at han bare var sliten og ble fort brisen, og at han angret helt forferdelig etterpå. 
 

Jeg er helt knust. 
Han hadde muligheten å fortelle sannheten, men valgte å la være og det endte med at jeg måtte finne noe som fikk han til å faktisk være ærlig. 
Faen altså. Jeg føler meg så lite verdt. 
😢

Anonymkode: 1be15...889

Fyyy. Udugelig mannfolk! Kjør hjem så fort du er edru og se deg aldri tilbake. En skikkelig mann hadde aldri gjort dette. Man vet hva man legger opp til om man tar med seg en fremmed hjem (hvordan skjedde det i det hele tatt? Flørtet han med henne på festen?) og samtidig begynner å drikke med vedkommende. Det er dømt til å gå galt, for man er ikke ute etter nye «vennskap» midt på natta. Tvert i mot invitere de hjem når man er i et forhold med noen andre. Å skylde på at han var sliten er jo bare pinlig, er man sliten hadde man fått nevøen kjapt til sengs og deretter lagt seg selv. 

Anonymkode: 158c5...39c

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fyyy. Udugelig mannfolk! Kjør hjem så fort du er edru og se deg aldri tilbake. En skikkelig mann hadde aldri gjort dette. Man vet hva man legger opp til om man tar med seg en fremmed hjem (hvordan skjedde det i det hele tatt? Flørtet han med henne på festen?) og samtidig begynner å drikke med vedkommende. Det er dømt til å gå galt, for man er ikke ute etter nye «vennskap» midt på natta. Tvert i mot invitere de hjem når man er i et forhold med noen andre. Å skylde på at han var sliten er jo bare pinlig, er man sliten hadde man fått nevøen kjapt til sengs og deretter lagt seg selv. 

Anonymkode: 158c5...39c

En annen ting som gjør meg pissed, er at han setter så mye på spill. Hva om de ikke brukte kondom? Evt brukte, men den sprakk? Han risikerer jo å smitte deg bare fordi han er livredd for å bli avslørt.

Anonymkode: 158c5...39c

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du fant ut av det. Dette er garantert ikke første gang noe sånt har skjedd!

Anonymkode: 26329...cfb

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten så tviler jeg på at han traff henne på festen. Tipper heller via Tinder eller noe sånt. Hvorfor skulle hun være på en fest 3-4 timer unna der hun bor? Med hvem? Hvor skulle hun «egentlig» overnattet? Og i og med at kjæresten din heller ikke lot høre fra seg på dagtid den dagen så har de sikkert vært sammen hele dagen før denne «festen».

Anonymkode: 26329...cfb

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forresten så tviler jeg på at han traff henne på festen. Tipper heller via Tinder eller noe sånt. Hvorfor skulle hun være på en fest 3-4 timer unna der hun bor? Med hvem? Hvor skulle hun «egentlig» overnattet? Og i og med at kjæresten din heller ikke lot høre fra seg på dagtid den dagen så har de sikkert vært sammen hele dagen før denne «festen».

Anonymkode: 26329...cfb

I følge han så har hun noe slekt i byen og var der på helgetur. Det var tilfeldig at han møtte henne. Han ga meg telefonen i et forsøk på å ville være helt ærlig i håp om at jeg ville tilgi han. Fant ikke Tinder der, han har henne heller ikke som venn på noe. Det betyr egentlig ingenting da sannheten sikkert er annerledes uansett. Og jeg tror at hun er såpass nedsnødd og faktisk ruser seg, og at det er årsaken til at hun i det hele tatt befant seg på en fest i et rusmiljø som hans nevø er i. 

Man blir litt paranoid så nå vet jeg ikke hva som stemmer lenger. Trudde virkelig at han var den ene som hadde evne til å være trofast og ha respekt for et annet menneske. Men de finnes ikke, gjør de vel? 
 

Jeg må sove et par timer før jeg kjører. Er så sliten og lei 🥺 

TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...