Gå til innhold

Kjærest og ei jeg kjenner sammen på snapkartet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med en i tre år snart, vi har et avstandsforhold. Vi er i 40-årene.  Jeg har ingen kjente utenom han og hans familie der han bor. I dag har jeg fått lite kontakt med han, normalt snapper, meldes eller ringes vi daglig. 
Vi møttes på Tinder. Har alltid hatt det kjempefint og det er meningen jeg skal flytte til han til sommeren når jeg avslutter et prosjekt her jeg bor. 
I alle fall, jeg har vært litt urolig ettersom jeg ikke har hørt fra han siden i morgest, og våkna for en time siden. På snapkartet er han og ei jeg kjenner på samme adresse. Altså når jeg zoomer inn, så er de hjemme hos han. Han bor i utkanten av en by og det er ingen hotell eller slikt i nærheten.
Hun bor i byen jeg bor og har ingen som helst grunn til å være der. De har aldri møttes så han vet ikke at det er ei jeg kjenner. Men hun vet nok at det er han som er min kjæreste (via Facebook, snapper og ting jeg legger ut). 
Jeg vet at hun er singel og at hun er på Tinder (hun pleier å legge ut på Mystory type «nok en tinderdate bla bla»). 
Såvidt jeg vet så sletta han Tinder etter at vi møttes. Bortsett fra avstanden så har vi ikke hatt noen utfordringer. Vi møtes normalt 3/4 helger i mnd, og en av oss har ofte langfri da vi har muligheten til det i jobb. 
Altså. Hva skal jeg gjøre for å finne ut hva som skjer? 
 

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta bilde. Og så spør du når du får tak i han. Herregud, hørtes ganske merkelig ut. Er det langt dit han bor da? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mae1234 skrev (1 time siden):

Jeg hadde tatt screen shot av snapkartet. (Han vil få varsel om dette tror jeg) og spurt han rett ut imorgen. 
 

Hvis han har vært aktiv nylig, hadde jeg ringt og spurt. Nå har dere vært sammen i 3 år og bør ha et såpass sterkt fundament at du skal kunne spørre om slike ting uten at det braker løst. Hadde det vært en annen kvinne hjemme hos kjæresten min og vi ikke bodde sammen (om vi så hadde bodd sammen), så hadde jeg da vitterligen spurt hvilket ærend hun hadde hatt på natta.

DETTE!

Anonymkode: 4f4be...387

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (1 time siden):

Ta bilde. Og så spør du når du får tak i han. Herregud, hørtes ganske merkelig ut. Er det langt dit han bor da? 

Ca 3-4 timers kjøring. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mae1234 skrev (1 time siden):

Jeg hadde tatt screen shot av snapkartet. (Han vil få varsel om dette tror jeg) og spurt han rett ut imorgen. 
 

Hvis han har vært aktiv nylig, hadde jeg ringt og spurt. Nå har dere vært sammen i 3 år og bør ha et såpass sterkt fundament at du skal kunne spørre om slike ting uten at det braker løst. Hadde det vært en annen kvinne hjemme hos kjæresten min og vi ikke bodde sammen (om vi så hadde bodd sammen), så hadde jeg da vitterligen spurt hvilket ærend hun hadde hatt på natta.

Ja har tatt screenshot. Tror ikke han får varsel da jeg zoomet inn fra det generelle kartet med alle vennene mine på. Jeg skal egentlig jobbe denne helga, men vurderer nå å sette meg i bilen å kjøre for å finne ut av det. Er så leit dette, at jeg vil helst se han i øynene når jeg spør. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, ville kjørt og funnet ut av det. Hvis ikke vil det bare gnage, og det er lettere for ham å lyve deg utvav det når du ikke har han face to face. Lykke til ❤️

Anonymkode: 9bafb...342

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celina holmkold

Kjenner de to hverandre? Har hendt meg en gang, men så viste det seg at kjæresten min sin bil ble ødelagt midt på veien, der hvor hun andre venninnen min befant seg. Hvert fall ikke langt unna. Men de møttes ikke, selv om det så ut som det. Snakk med han når du får tak i han slik at du får svar og kan senke skuldrene dine. Sånt er veldig stressende, så skjønner deg veldig godt. Lykke til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det at begge to er på samme adresse? Ta screenshot, og behold bildet til du får svar.  Ham burde ha en forklaring !!! 

Anonymkode: bfc43...699

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja har tatt screenshot. Tror ikke han får varsel da jeg zoomet inn fra det generelle kartet med alle vennene mine på. Jeg skal egentlig jobbe denne helga, men vurderer nå å sette meg i bilen å kjøre for å finne ut av det. Er så leit dette, at jeg vil helst se han i øynene når jeg spør. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Det hadde jeg virkelig gjort om jeg var deg. 

 

Anonymkode: 26ecb...206

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville først spurt han hvor han har vært og hvem han var sammen med før du viser han kartet. Da gir du han både en anledning til å forklare først, eller finner ut om han lyver på hvor han har vært. 

Anonymkode: 20307...9b1

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hun finere enn deg da? Er nok bare en rask spontan ONS, så ikke noe å lage sak utav. 😊

Anonymkode: 58ca0...0c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke folk får varsel når du screenshotter snapmap. 

Det beste hadde jo vært og stilt på døra og konfrontert han ansikt til ansikt. Men ser det er et stykke å reise.

Du må bare ikke gi han en heads up om at du vet noe sånn at han får tid til å finne på en plausibel løgn. Men han kommer nok til å lyve uansett. Det er jo bare å spille dum og si at teknologi ikke er til å stole på eller noe. Ifølge mitt snapkart er jeg nå i blokken over gata fra leiligheten.

Ring henne rett etter du har ringt han, større sjanse for at hun innrømmer det. Om du ikke har en anklagende tone om at hun har gjort noe galt her.

Anonymkode: 994ce...fe1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mae1234 skrev (4 timer siden):

Jeg hadde tatt screen shot av snapkartet. (Han vil få varsel om dette tror jeg) og spurt han rett ut imorgen. 
 

Hvis han har vært aktiv nylig, hadde jeg ringt og spurt. Nå har dere vært sammen i 3 år og bør ha et såpass sterkt fundament at du skal kunne spørre om slike ting uten at det braker løst. Hadde det vært en annen kvinne hjemme hos kjæresten min og vi ikke bodde sammen (om vi så hadde bodd sammen), så hadde jeg da vitterligen spurt hvilket ærend hun hadde hatt på natta.

Han får ikke varsel av å ta bilde av snapmap 😊

Anonymkode: 3132d...f58

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pakket i bilen og kjører dit. Hun har nylig vært aktiv på snap og er fortsatt der. Han har ikke vært aktiv siden i natt. 
 

TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har pakket i bilen og kjører dit. Hun har nylig vært aktiv på snap og er fortsatt der. Han har ikke vært aktiv siden i natt. 
 

TS

Anonymkode: 1be15...889

Lykke til, gi oss gjerne en oppdatering.

Anonymkode: 0d6be...b60

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har pakket i bilen og kjører dit. Hun har nylig vært aktiv på snap og er fortsatt der. Han har ikke vært aktiv siden i natt. 
 

TS

Anonymkode: 1be15...889

Høres helt forferdelig ut. Har du forberedt deg på hva du kan møte i døra?

Anonymkode: 3132d...f58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...