Gå til innhold

Kjærest og ei jeg kjenner sammen på snapkartet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var leit TS, at han viste seg å være en sånn en altså.

Det som er fint er at du fant ut av det, til tross for at historien hans virket rimelig. Du fant ut at han har det i seg, og du slipper å bruke mer tid på han. Det gjør nok vondt, men forsøk å være litt glad også, du er kvitt en utro løgnhals. Og du ble kvitt en råtten veninne i samme slengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

OMG han bor i en by der det er andre kvinner. TA DEG SAMMEN!

Anonymkode: 97f2b...58e

Du har åpenbart ikke lest tråden.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du sier noe der. Jeg tok han på det. 
Jeg spurte: Brukte du kondom? 
Han: Selvfølgelig. 
Jeg: Bra for deg. Du hadde kondomer? 
Han: Ja. 
Jeg: Vi har vært sammen i 3 år. Hvorfor har du kondomer når du er steril og jeg ikke tåler gummi? 
Han: Eh... 

Drittsekk. Kalkulert løgner. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

😂 Mannfolk.... 

Jeg synes du er tøff ts! Virkelig! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist at det endte sånn.. Man skulle jo ønske det ikke var sant.! Føler veldig med deg, og jeg ville nok gjort akkurat det samme som deg om jeg hadde en reell mistanke.

Men du kan prise deg lykkelig for at du slapp å tilbringe 1 sekund mer sammen med denne respektløse drittsekken. Han fortjener junkien han var utro med. Husk; One rat deserves another 🐁

Håper virkelig for din del at du får han ut av systemet så fort som mulig ved å slette, blokkere og nekte han muligheten til å ta kontakt med deg igjen - det fortjener han ikke å ha, nemlig!

Ønsker deg lykke til videre uten respektløse søppelfolk 🙏🏻🌸💝

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tusen takk for all oppmuntring og støtte. Jeg har sovet noen timer, og skal kjøre. Jeg har ingen intensjoner om å prøve å fikse dette. Som nevnt så har jeg levd en stund og jeg gjør kort prosess med utroskap og dårlige bekjentskaper/venner. 
 

Og til dere som hyler om troll. Jeg skulle faktisk ønske at dette var en trolletråd, for det ville bety at det ikke var sant, og jeg ville hatt mindre vondt og ikke føle den sorgen jeg nå kjenner på. 
 

TS

Anonymkode: 1be15...889

Er denne byen på sørvestlandet? 

Anonymkode: c73df...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️❤️❤️ Dette var så trist å høre ❤️❤️❤️

Men husk at du ikke har mistet en fantastisk mann. Du har mistet en løgner! En som lot som han var en fantastisk mann! Heldigvis gjennomskuet du han!! Dessverre ble han nok ikke tilfeldigvis oppdaget første gang han var utro!

Anonymkode: be172...c8a

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjente jeg ble skikkelig lei og skuffet på dine vegne nå. I tråder her inne om mistenkelig oppførsel av partner håper jeg alltid at det skal være en annen forklaring men det ender nesten alltid med at den andre er utro. Finnes det egentlig trofaste menn igjen der ute med et snev av ærlighet og integritet intakt eller MÅ bare ALT pules på, uansett hva det er eller hvem det er så lenge det har puls? 

Ønsker deg lykke til TS, har selv vært i dine sko og ikke begynn å "fiks" forholdet er du snill - det skaper bare mer smerte, trust me. Jeg kan love deg at du får det bedre uten han, bare gi det tid. 

Anonymkode: 8b33d...e65

Jeg lurer veldig på det samme. Før jeg ble sammen med han så var jeg aleine i tre år. Det var sånn det måtte være etter et dårlig forhold. Når vi møttes så tenkte jeg at vi var godt voksne, og hadde et håp om at man på det tidspunktet (over 40 år) virkelig har lyst å slå seg til ro med en eneste. Det har vært så trygt og godt inntil nå. Men siste månedene har vi vært litt mer restriktive med å treffes.

Tenkte litt på det da jeg kjørte hjem, at han kanskje er litt blitt mer distansert de siste ukene. Sist han var hos meg så la jeg merke til at han for første gang ikke gjorde «det lille ekstra» som han alltid har gjort. Små ting som fotmassasje, hjelpe til med maten, dekke på bord eller sånne ting. Han var veldig sliten etter mye jobb da, så tenkte ikke over det da. Men nå ser jeg at noe var endret. Det er to uker siden. 
 

Nei som sagt så kommer jeg ikke til å prøve å fikse noe som helst. Tusen takk for gode tanker. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er denne byen på sørvestlandet? 

Anonymkode: c73df...5fa

Nei. 

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for alle varme tanker og ikke minst for å støtte meg når det har føltes håpløst. Det hjelper å fortelle til helt objektive mennesker. Jeg har familie og venner, men da bekymringene mine begynte natt til lørdag, så kunne jeg ikke belemre noen av de. Ikke før nå. 
Da jeg kjørte hjem snakket jeg med både søstera og eldste dattera hans i telefonen. Jeg ønsker å eie sannheten og lar han ikke snakke meg ned for å beskytte seg selv. 
 

Han har ringt meg flere ganger, men jeg har bedt han om å gi meg fred. 
 

TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk igjen for alle varme tanker og ikke minst for å støtte meg når det har føltes håpløst. Det hjelper å fortelle til helt objektive mennesker. Jeg har familie og venner, men da bekymringene mine begynte natt til lørdag, så kunne jeg ikke belemre noen av de. Ikke før nå. 
Da jeg kjørte hjem snakket jeg med både søstera og eldste dattera hans i telefonen. Jeg ønsker å eie sannheten og lar han ikke snakke meg ned for å beskytte seg selv. 
 

Han har ringt meg flere ganger, men jeg har bedt han om å gi meg fred. 
 

TS

Anonymkode: 1be15...889

Bra! Dette kan han ikke få lov å pynte på.

Anonymkode: cc752...a3f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva sier familien hans?

Anonymkode: 8a4f9...817

Søstera var sjokkert, sa at dette ikke var likt hennes bror. Hun vet at han er veldig glad i meg og kunne ikke forstå hva han driver med. 
Eldste datter hans (voksen og venter barn) ble veldig lei seg fordi det  er slutt. Men jeg fortalte ikke hva som hadde skjedd, kun at han har oppført seg bedritent. Hun skulle «ta han i ørene». 
 

TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Søstera var sjokkert, sa at dette ikke var likt hennes bror. Hun vet at han er veldig glad i meg og kunne ikke forstå hva han driver med. 
Eldste datter hans (voksen og venter barn) ble veldig lei seg fordi det  er slutt. Men jeg fortalte ikke hva som hadde skjedd, kun at han har oppført seg bedritent. Hun skulle «ta han i ørene». 
 

TS

Anonymkode: 1be15...889

Forstår at du har et godt forhold til familien hans så veldig synd at det skulle gå slik, men men. Håper ikke de gir deg dårlig samvittighet for at du går.

Anonymkode: cc752...a3f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Takk igjen for alle varme tanker og ikke minst for å støtte meg når det har føltes håpløst. Det hjelper å fortelle til helt objektive mennesker. Jeg har familie og venner, men da bekymringene mine begynte natt til lørdag, så kunne jeg ikke belemre noen av de. Ikke før nå. 
Da jeg kjørte hjem snakket jeg med både søstera og eldste dattera hans i telefonen. Jeg ønsker å eie sannheten og lar han ikke snakke meg ned for å beskytte seg selv. 
 

Han har ringt meg flere ganger, men jeg har bedt han om å gi meg fred. 
 

TS

Anonymkode: 1be15...889

Litt dritt at du forteller søsteren og datteren om hans utroskap. Du skulle heller sagt at det er slutt nå pga noe han gjorde, men at han må fortelle det selv. 

Anonymkode: 3132d...f58

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Litt dritt at du forteller søsteren og datteren om hans utroskap. Du skulle heller sagt at det er slutt nå pga noe han gjorde, men at han må fortelle det selv. 

Anonymkode: 3132d...f58

Helt enig! Det var lavmål TS. At han er respektløs mot deg betyr ikke at du skal senke deg til hans nivå. Mindre respekt for deg nå.

Anonymkode: 26ecb...206

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Litt dritt at du forteller søsteren og datteren om hans utroskap. Du skulle heller sagt at det er slutt nå pga noe han gjorde, men at han må fortelle det selv. 

Anonymkode: 3132d...f58

Hun sa det ikke til datteren, da. 

Anonymkode: cc752...a3f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

 

Tøys. Sånne feige løgnere forteller ikke sånt av seg selv, det har han jo bevist allerede. Og han fortjener faktisk ikke bedre, det er tross alt han som har vært dritten her.

Anonymkode: fcb6c...2a4

Helt rett. Han hadde aldri sagt noe, høyst trolig hadde han lagt all skyld på TS. Sleipe drittsekker fortjener ikke bedre. 

Anonymkode: 08649...9c4

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Helt enig! Det var lavmål TS. At han er respektløs mot deg betyr ikke at du skal senke deg til hans nivå. Mindre respekt for deg nå.

Anonymkode: 26ecb...206

Nå sa hun vel ikke hva som hadde skjedd heller - og det er uansett ikke i nærheten av å synke til hans nivå! Å spre løgner om han hadde vært å synke, men ts har da ingen plikt til å holde imaget hans ved like ved å pynte på sannheten. Det er jo bare å hjelpe drittsekken å holde historien sin på det rene, han kommer jo ikke til å innrømme dette noe mer for andre enn han var ærlig med kjæresten sin.

Hadde det vært meg hadde jeg sagt det til alle som spurte, så får han stå for det han har gjort. Skulle bare mangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun sa det ikke til datteren, da. 

Anonymkode: cc752...a3f

Jo, til eldste datteren hans sier hun jo.

Anonymkode: 26ecb...206

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...