Gå til innhold

Kjærest og ei jeg kjenner sammen på snapkartet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I følge han så har hun noe slekt i byen og var der på helgetur. Det var tilfeldig at han møtte henne. Han ga meg telefonen i et forsøk på å ville være helt ærlig i håp om at jeg ville tilgi han. Fant ikke Tinder der, han har henne heller ikke som venn på noe. Det betyr egentlig ingenting da sannheten sikkert er annerledes uansett. Og jeg tror at hun er såpass nedsnødd og faktisk ruser seg, og at det er årsaken til at hun i det hele tatt befant seg på en fest i et rusmiljø som hans nevø er i. 

Man blir litt paranoid så nå vet jeg ikke hva som stemmer lenger. Trudde virkelig at han var den ene som hadde evne til å være trofast og ha respekt for et annet menneske. Men de finnes ikke, gjør de vel? 
 

Jeg må sove et par timer før jeg kjører. Er så sliten og lei 🥺 

TS

Anonymkode: 1be15...889

Vel, som du selv sier så gjør ikke det det noe bedre. Heller tvert i mot. Han skal altså hente en ruset nevø på «fest» i et rusmiljø og tar like godt med seg en ruset kvinne han overhodet ikke kjenner hjem for sex i samme slengen. Noe så ekkelt. Virker nesten som utnytting. Kanskje hun prostituerer seg hvis hun har et rusproblem. Uansett er han søppel, bra du kommer deg unna.

Anonymkode: 26329...cfb

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver eneste magefølelse du har, stemmer nok. Enten så må du presse på for flere bekreftelser eller bare snu ryggen til han. 

Anonymkode: 3132d...f58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenk hvor bra han oppførte seg mot deg så lenge i dag. Han klarte å holde maska så lenge. Alt han forklarte for å få trøst og støtte. Helt psyk oppførsel. 

Anonymkode: 3132d...f58

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sendt en melding og sagt «Hils <navnet her> da 👍🏼»

 

Hvis han er utro får han panikk av meldingen. Hvis hun for en eller annen grunn ikke er der og han ikke kjenner henne, så tror han bare du har sendt feil. 
 

For en utrolig tilfeldig måte å oppdage dette på. Men hvis han nå har besøk av henne, kan jeg nesten garantere deg at dette ikke er første gang. 
 

lykke til!

Anonymkode: 0ed5b...cbc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, garantert ikke første gang han er utro. Kondomer. Lav terskel. At hun til og med sa at hun kjente deg.... sjansen for at det skulle «lekke» til deg er jo høy!!!

 

kom deg bort. Bra at du ikke flyttet sammen.

 

sender klem.  
 

Anonymkode: 0ed5b...cbc

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som er utro i situasjoner der det er stor sjanse for at det vil komme ut. De vil ut av forholdet, men er feige og har egentlige ikke noe negativt å sette ut på sin partner. 

Anonymkode: 3132d...f58

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente jeg ble skikkelig lei og skuffet på dine vegne nå. I tråder her inne om mistenkelig oppførsel av partner håper jeg alltid at det skal være en annen forklaring men det ender nesten alltid med at den andre er utro. Finnes det egentlig trofaste menn igjen der ute med et snev av ærlighet og integritet intakt eller MÅ bare ALT pules på, uansett hva det er eller hvem det er så lenge det har puls? 

Ønsker deg lykke til TS, har selv vært i dine sko og ikke begynn å "fiks" forholdet er du snill - det skaper bare mer smerte, trust me. Jeg kan love deg at du får det bedre uten han, bare gi det tid. 

Anonymkode: 8b33d...e65

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjente jeg ble skikkelig lei og skuffet på dine vegne nå. I tråder her inne om mistenkelig oppførsel av partner håper jeg alltid at det skal være en annen forklaring men det ender nesten alltid med at den andre er utro. Finnes det egentlig trofaste menn igjen der ute med et snev av ærlighet og integritet intakt eller MÅ bare ALT pules på, uansett hva det er eller hvem det er så lenge det har puls? 

Ønsker deg lykke til TS, har selv vært i dine sko og ikke begynn å "fiks" forholdet er du snill - det skaper bare mer smerte, trust me. Jeg kan love deg at du får det bedre uten han, bare gi det tid. 

Anonymkode: 8b33d...e65

Nei, det finnes ikke menn eller damer som ikke kunne vært utro i en eller annen situasjon. 

Anonymkode: 3132d...f58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du skal ha forståelse for at en mann har sine behov, og at disse behovene må tilfredsstilles. Bare la det ligge, og unn mannen din litt hygge på fritiden.

Det samme gjelder også venninnen din, tenk hun er singel og fri. Det er ikke så lett å ha et umettet seksuelt behov. Hvis forståelse, og unn venninna di litt elskov nå i mørketida.

Anonymkode: 73515...d52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der kan man se, tvil aldri på din kvinnelige intuisjon. Det har alltid stemt her også. Sender en klem til deg TS, ikke glem hvem du er og husk at du er mer verdt enn du føler deg akkurat nå.

Anonymkode: 69e71...42d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jeg tenker på hun «venninna» di, jo mer irritert blir jeg. Hun må jo være helt nedsnødd? Å smigre seg innpå med at hun kjenner deg, bli med hjem og ligge med han, og attpåtil være dum nok til å ha på snapkart for alle til å se? For et nek. 

Anonymkode: e7eaf...a42

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lei meg på dine vegne. Godt han bor langt unna. Hans tap.

Føler jeg blir trist av så mange slike hendelser. Er det tida vi lever i? Er sjekkeapper en dum ide, da de lett treffer nye for spenning og moro. Er det best å være alene? Trist det også. 

Anonymkode: 0f51c...c3e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Synes du skal ha forståelse for at en mann har sine behov, og at disse behovene må tilfredsstilles. Bare la det ligge, og unn mannen din litt hygge på fritiden.

Det samme gjelder også venninnen din, tenk hun er singel og fri. Det er ikke så lett å ha et umettet seksuelt behov. Hvis forståelse, og unn venninna di litt elskov nå i mørketida.

Anonymkode: 73515...d52


Det her er det virkelige trolleinnlegget i denne tråden...

 

Til TS: det her er bare trist, så utrolig dårlig gjort av han. Kjør forsiktig tilbake og ikke se deg tilbake. Du fortjener så mye bedre! Håper du har venner og familie du kan snakke med. 

Endret av Lilylune
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...