Gå til innhold

Kjærest og ei jeg kjenner sammen på snapkartet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så leit ts ❤️

Han må jo ha løyet til søstera si og, om denne dama? Jeg forsto det som at hun var der da alt ble fortalt, og at han da sikkert har fortalt det til søstera først. Så han skyldte altså på sønnen hennes, som lett kunne fortalt sannheten senere, for å dekke over at han har ligget med en bekjent av ts, som også kunne sladret på han når som helst. Han er ikke akkurat noe geni. 

Anonymkode: 03369...601

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette er feil. TS skriver at hun har møtt flere sånne menn. Det er nok noe som ligger bak at TS velger sånne menn. Det beste TS kan gjøre nå er å gå i terapi for å finne ut hvorfor hun havner i disse situasjonene. 

Anonymkode: db09b...31f

Ts velger ikke sånne menn. Det er sånne menn som velger ts. Fordi hun er snill og de tenker at hun lett kan utnyttes. Det er mennene ts har møtt som har vært drittsekker, ikke prøv å vri det til at det er noe ts gjør feil her.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere ting som ikke stemmer her. Du og hun gikk på skole for 20 år siden men har ikke hatt noe særlig kontakt etterpå. Hvordan har du da henne på snap? Snap fantes ikke for 20 år siden.

Gitt at dere har hatt lite kontakt - det er en stor logisk brist i hans forklaring om at en tilfeldig dame kom bort til han i det han skulle hente nevøen sin, og hun begynte å mase om at hun kjente deg. Hvordan visste hun hvem han var? Og hvorfor i all verden tar han med seg hjem og ligger med en som allerede har sagt hun kjenner deg? Det er ca null sannsynlighet for at han hadde tatt den sjansen.

Tror nok at hvis dette her har skjedd, så er sannheten noe sånt som at de har holdt på og så har hun plutselig sett et bilde av deg i leiligheten hans eller noe sånt. På en eller annen måte så har det kommet frem at han er sammen med deg, og da har hun sagt at hun kjenner deg.

Ingen i edru tilstand ville sjekket opp/tatt med hjem en tilfeldig ruset dame på grunnlag av at hun sa hun kjente kjæresten hans. 

 

Anonymkode: bd20b...9d8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nei, det finnes ikke menn eller damer som ikke kunne vært utro i en eller annen situasjon. 

Anonymkode: 3132d...f58

Jeg har hatt kjæreste i de siste 11 årene. Verken jeg eller han har vært utro. Jeg kan ikke snakke for han, men jeg kommer ALDRI til å være utro mot noen, uansett situasjon. 

Anonymkode: 6ca5e...167

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så leit ts ❤️

Han må jo ha løyet til søstera si og, om denne dama? Jeg forsto det som at hun var der da alt ble fortalt, og at han da sikkert har fortalt det til søstera først. Så han skyldte altså på sønnen hennes, som lett kunne fortalt sannheten senere, for å dekke over at han har ligget med en bekjent av ts, som også kunne sladret på han når som helst. Han er ikke akkurat noe geni. 

Anonymkode: 03369...601

Da jeg kom dit var søsteren der ja. Hun visste jo bare brøkdeler, men på en måte bekrefta hun at hun hadde spurt han om hjelp til å finne nevøen, da hun var engstelig for hva hun kunne finne hjemme hos han, samt hva han kunne finne på (suicidale meldinger). Resten var jo hans ord. Så må man huske at det ble ikke fortalt meg som i et forsøk på å forklare meg noe som helst. Jeg spurte ikke hvorfor han ikke var til svars. Men det var en normal samtale om en hektisk gårsdag, liksom. «Vet at jeg var stille i går, men det ble litt hektisk pga...bla bla».  
 

Men ja, han sa faktisk at nevøen hadde hooka opp med denne dama. Og at de hadde sovet på gjesterommet. Jeg forsto det slik at nevøens tilstand var såpass dårlig at han kanskje tenkte at han likevel ikke huska noe. Jeg vet ikke. Man husker jo at man våkner opp med noen, vil jeg tro. Men det betyr jo ingenting i denne sammenheng, for det var ikke sant 🤷🏻‍♀️ 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er flere ting som ikke stemmer her. Du og hun gikk på skole for 20 år siden men har ikke hatt noe særlig kontakt etterpå. Hvordan har du da henne på snap? Snap fantes ikke for 20 år siden.

Gitt at dere har hatt lite kontakt - det er en stor logisk brist i hans forklaring om at en tilfeldig dame kom bort til han i det han skulle hente nevøen sin, og hun begynte å mase om at hun kjente deg. Hvordan visste hun hvem han var? Og hvorfor i all verden tar han med seg hjem og ligger med en som allerede har sagt hun kjenner deg? Det er ca null sannsynlighet for at han hadde tatt den sjansen.

Tror nok at hvis dette her har skjedd, så er sannheten noe sånt som at de har holdt på og så har hun plutselig sett et bilde av deg i leiligheten hans eller noe sånt. På en eller annen måte så har det kommet frem at han er sammen med deg, og da har hun sagt at hun kjenner deg.

Ingen i edru tilstand ville sjekket opp/tatt med hjem en tilfeldig ruset dame på grunnlag av at hun sa hun kjente kjæresten hans. 

 

Anonymkode: bd20b...9d8

Er ganske sikker på at jeg har skrevet om forholdet mellom meg og henne lenger opp i tråden. Dersom det er viktig for deg å plukke fra hverandre min historie, så sett deg i alle fall inn i den. 
Snap fantes ikke for 20 år siden. Heldigvis er utviklinga gått framover, og ettersom det kom på et senere tidspunkt så kunne man legge til venner og bekjente, så mange man ønsket faktisk, uansett hvor godt man kjente hverandre eller ikke. Jeg vil tro hun la meg til og jeg bekreftet. Så enkelt, og ukomplisert kan det være. 
Det var like enkelt å slette og blokkere 😉

Hun har visst hvem han var, vi har vært venner på Facebook, jeg har lagt ut bilder av han, og hun har trykt liker eller kommentert. 

Det var en liten hjemmefest, med ikke så mange personer. Hvordan hun har innyndet seg er uforståelig for meg, men det at hun hadde sagt at jeg var en venn av henne, hadde vært et tema. Samt at hun ville bort fra den festen og så det som en mulighet. Tror ikke man er rasjonell i den formen der. Og i følge han så fremstilte han det som han gjorde meg en tjeneste ved å hjelpe henne derfra. Noe så teit.  Det ville også vært logisk dersom hun faktisk kjenner nevøen. At han tok begge med. 
Men jeg orker ikke spekulere. 
 

TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skjønner godt hvordan du har det. Ønsker deg det beste videre. Synes du virker som en ressursterk og flott kvinne. Du fortjener så aldeles mye bedre! Ikke tro det er noe galt med deg, vær så snill. Du har dessverre vært maks uheldig.

Min eks gjorde det samme med felles bekjent. Begge de to hadde selv blitt sviktet i tidligere forhold, og slitt med det. Så gjorde de sannelig det samme selv. Forstå det den som kan. 

Jeg sliter også med dårligere selvfølelse og tillit til andre etter sviket. Prøvde med en ny men vonde tanker innhentet meg stadig oftere og jeg klarte ikke å fortsette forholdet. Er alene nå, men ønsker jo en å dele livet med. 

Har tenkt det kanskje er lurt å forsøke å treffe noen via felles kjente. Hvis det skulle bli aktuelt. Sjekkeapper innbyr jo til lette nye kontakter dessverre. 

Anonymkode: 0f51c...c3e

Tusen takk for gode ord ❤️ Jeg har ikke tenkt så langt foreløpig, men har definitivt muligheten å møte mennesker på andre arena enn dating-apper. 
TS 

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så utrolig trist! Min erfaring er at de ofte har ganske lange og detaljerte beskrivelser av hva som skjedde, og ofte en eller annen hjelpe-historie om at de hadde besøk av sin rusmisbrukende venn, bror..og da kunne de jo ikke ta tlf. Enten blank løgn eller som i ditt tilfellet, halvsannheter, der ops, de bare glemte den delen om sex. En gang fikk jeg ikke tak i kjæresten men ante fred og ingen fare. Dro til han iført sexy undertøy, men fikk ikke kontakt. Tenkte han sov og dro hjem igjen. Dagen etterpå kom han med en lang forklaring om masse drama han stod oppi hjemme med en rusmisbruker som hadde dukket opp kranglete og til slutt truet med kniv osv. Jeg tenkte i mitt stille at det var helt dødt der da jeg var der, og fortalte så at jeg hadde kjørt til ham i sexy undertøy. Han svarte humoristisk at fankern, det var jo no dritt at han ikke visste det, for hvis narkisen hadde sett den dritsexy dama, så hadde han blitt målløs og roa seg. I tillegg utrolig surt hva han selv gikk glipp av.

Sannheten var selvfølgelig at han bolla seg rundt med ei annen, hjemme hos henne.

Sannheten

 

Anonymkode: 05287...2f0

Huff så trist. Hva gjør man ikke for den man elsker, ekstra trist å få det rett i fleisen at det ikke er gjengjeldt. Vi trenger ikke mennesker som omgir seg med «narkiser», tenker jeg. Deres tap! Håper du har det bedre nå. 
TS 

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Får skikkelig vondt av deg, TS! Har vært gjennom det samme selv :( men ville oppfrodre deg til en tur til legen, og sjekke at du ikke har noen sykdommer "down there". Bare en tileggserfaring herfra :(

 

Anonymkode: 808a6...e90

Har legetime i dag 😊 For noe annet da, men skal definitivt få det gjort i samme slengen. Har samme erfaring. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er feil. TS skriver at hun har møtt flere sånne menn. Det er nok noe som ligger bak at TS velger sånne menn. Det beste TS kan gjøre nå er å gå i terapi for å finne ut hvorfor hun havner i disse situasjonene. 

Anonymkode: db09b...31f

😂 Når du sier det, så står det i søknaden at jeg kun ønsker menn som ikke klarer å være monogam. Må huske å endre på det 🥴 

TS 

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ts. Har lest hele tråden, og vil bare sende deg en støtteklem! 

Jeg synes du har taklet dette utrolig bra, og all ære til deg som klarer å kutte ut han med engang! Det må gjøre utrolig vondt, men det er jo absolutt det beste for deg! 

Ville bare si dette, og ønske deg masse lykke til videre ❤️

Anonymkode: 4af13...5c2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Nei, det finnes ikke menn eller damer som ikke kunne vært utro i en eller annen situasjon. 

Anonymkode: 3132d...f58

Det er unnskyldningen til noen som har vært utro. Det finnes heldigvis mange både menn og kvinner som har moral, samvittighet og impulskontroll nok til aldri å være utro.  

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er ganske sikker på at jeg har skrevet om forholdet mellom meg og henne lenger opp i tråden. Dersom det er viktig for deg å plukke fra hverandre min historie, så sett deg i alle fall inn i den. 
Snap fantes ikke for 20 år siden. Heldigvis er utviklinga gått framover, og ettersom det kom på et senere tidspunkt så kunne man legge til venner og bekjente, så mange man ønsket faktisk, uansett hvor godt man kjente hverandre eller ikke. Jeg vil tro hun la meg til og jeg bekreftet. Så enkelt, og ukomplisert kan det være. 
Det var like enkelt å slette og blokkere 😉

Hun har visst hvem han var, vi har vært venner på Facebook, jeg har lagt ut bilder av han, og hun har trykt liker eller kommentert. 

Det var en liten hjemmefest, med ikke så mange personer. Hvordan hun har innyndet seg er uforståelig for meg, men det at hun hadde sagt at jeg var en venn av henne, hadde vært et tema. Samt at hun ville bort fra den festen og så det som en mulighet. Tror ikke man er rasjonell i den formen der. Og i følge han så fremstilte han det som han gjorde meg en tjeneste ved å hjelpe henne derfra. Noe så teit.  Det ville også vært logisk dersom hun faktisk kjenner nevøen. At han tok begge med. 
Men jeg orker ikke spekulere. 
 

TS

Anonymkode: 1be15...889

Stusser mye mer på logikken i hans forklaring enn på din, men respekterer at du ikke vil spekulere i hva som har skjedd.

Lykke til med alt 🌺

Anonymkode: bd20b...9d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

😂 Når du sier det, så står det i søknaden at jeg kun ønsker menn som ikke klarer å være monogam. Må huske å endre på det 🥴 

TS 

Anonymkode: 1be15...889

Hvorfor ler du det bort?

Du bør faktisk ta det på alvor.

Anonymkode: 5a7fe...e7b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (3 timer siden):

Det er unnskyldningen til noen som har vært utro. Det finnes heldigvis mange både menn og kvinner som har moral, samvittighet og impulskontroll nok til aldri å være utro.  

Jepp.

Er lei av disse som tror at alle kunne vært utro. Selvfølgelig kunne ikke alle det. Det er som å si at alle kunne ha voldtatt dersom situasjonen lå til rette. 

Anonymkode: 5a7fe...e7b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor ler du det bort?

Du bør faktisk ta det på alvor.

Anonymkode: 5a7fe...e7b

Du sier altså at fordi man er utsatt for flere utro mennesker, så trenger man terapi? Ja - det ler jeg av!!

TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du sier altså at fordi man er utsatt for flere utro mennesker, så trenger man terapi? Ja - det ler jeg av!!

TS

Anonymkode: 1be15...889

Som vanlig mange off-topic svar her på KG, og folk som leker detektiver og prøver å finne et hull i historien og spinne videre på det. vil bare si at dette hørtes utrolig opprørende og vondt ut....! Føler med deg.. men veldig godt at du hørte på magefølelsen og dro hjem til ham og fant dette ut. Hvis ikke hadde du jo bare fått servert denne historien på tlf og fortsatt som før. :( synes det var helt på sin plass at du sa fra til søstera hans, men skånet dattera for akkurat denne nyheten. jeg hadde ikke turt å si det selv, tror jeg, men tøft av deg å kalle en spade for en spade. Han ville helt sikkert kokt sammen en helt annen versjon til dem selv.. 

sender deg en god klem.. har selv opplevd å kjenne i hele meg at her er det noe som ikke stemmer- og bli løyet opp i ansiktet- den følelsen er grusomt vond... kanskje du følte på deg at noe var galt akkurat da du våkna. Bra du sjekka snapkartet... hun dama må jo være fullstendig dust. 😕  han og, selvsagt. Godt du har styrke til å blokke og ikke blir desp og vil snakke og få bekreftelse..

Anonymkode: 3f891...09b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er feil. TS skriver at hun har møtt flere sånne menn. Det er nok noe som ligger bak at TS velger sånne menn. Det beste TS kan gjøre nå er å gå i terapi for å finne ut hvorfor hun havner i disse situasjonene. 

Det er statistisk mulig å være max uheldig også... Men noen av disse som lyver og jukser har jo ofte noen fells trekk, litt mye ego, stor sjarmører, regler gjelder ikke for dem, narsisister, 'selger' typer... tja.

TS, takk for at du delte denne historien, og jeg håper at alt går mye bedre neste gang. Vi heier på deg! 💜

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...