Gå til innhold

Kjærest og ei jeg kjenner sammen på snapkartet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 28.11.2020 den 11.51):

Håper du finner ut av det, TS.
 

Ville bare si at snapkartet er ikke 100 % til å stole på. Jeg så engang at søstra mi var hos meg, sammen med meg, noe hun ikke var. 😅 

Anonymkode: 6115a...77d

snapkart viser kun hvor du åpnet snap sist. så selv om du vises et sted så kan du like gjerne være et helt annet sted

Anonymkode: af447...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.11.2020 den 18.39):

av erfaring har jeg opplevd at jeg plutselig står i sjøen og dette varte da i 1 uke

andre ganger står det at naboen min er hos meg osv

men man vet jo aldri med denne saken

Anonymkode: 9d928...ff5

jeg og. var langt ute i skagerak i 1 måneds tid

Anonymkode: af447...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamse20

Jeg har ikke lest alle sidene her men jeg må nevne et par ting:

Noen ganger er snapkartet helt feil. 

F.eks, når jeg var hos exen min, og hun var på snappen samtidig, så viste det seg at hun enda var på sjøen, og en annen gang var hun på andre siden av byen  enda da hun satt ved siden av meg.


Det er ikke alltid snap kartene er sanne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du ikke møte henne. Ha litt selvrespekt da.

Anonymkode: 26329...cfb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bamse20 said:

Jeg har ikke lest alle sidene her men jeg må nevne et par ting:

Noen ganger er snapkartet helt feil. 

F.eks, når jeg var hos exen min, og hun var på snappen samtidig, så viste det seg at hun enda var på sjøen, og en annen gang var hun på andre siden av byen  enda da hun satt ved siden av meg.


Det er ikke alltid snap kartene er sanne. 

I dette tilfelle var det rett 

Anonymkode: e50c5...bef

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke møt henne!! 
hun vil dekke over både seg selv og han uansett for å gjøre historien så pen som mulig overfor deg. 
Du har ingenting å vinne på det. 
uansett hva hun sier så har de begge sviktet deg! 
føler med deg TS. 
vær sterk og hold ut ❤️

Anonymkode: 78289...8a5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke og se for meg at du virkelig kjørte i 3-4 timer uten og vite om han engang var hjemme.

Anonymkode: 64ce6...3df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Klarer ikke og se for meg at du virkelig kjørte i 3-4 timer uten og vite om han engang var hjemme.

Anonymkode: 64ce6...3df

Det var mitt hjem også selv om jeg ikke hadde flytta alt dit, hadde nøkkel. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamse20
8 hours ago, AnonymBruker said:

Så utrolig trist historie, Ts. Over halvparten av alle menn er utro en eller annen gang i løpet av ekteskapet, så det er selvfølgelig bare tull at det er "din skyld". Du har nok bare en ekstra god intuisjon, som du har vist nå. 

Anonymkode: 60e39...863

Så det du sier at kvinnfolk aldri er utro? Du er så ensidig at jeg blir kvalm.

Både kvinnfolk og mannfolk er utro, det er ingen om og men.

TIL TS:

Hvorfor ikke bare legge alt død nå som du har gått videre. 
Og snakke videre med ei som  hadde sex med typen din kommer aldri til å føre noe godt videre.  Alt du gjør nå er og såre deg selv enda mere.

Blokker han og hun, og bli ferdig med det. 

Det blir bare for dumme unnsklydninger og skal høre "hva hun har å si". 

Han har vært utro, du har gått fra han, gjør deg selv en tjeneste og la historie være historie.

Kom deg videre og finn deg noen som bryr seg om deg. Ikke vits å kaste bort energi på og bli enda værre, for trust me, du kommer ikke til å føle deg bedre med å høre hva hun har og si.

Endret av Bamse20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kan ikke bare du gi deg med ditt usympatiske selvskryt og ufine dømming? Det er tross alt TS sin tråd, ikke din. Det har ingenting for seg å kverne på hva du ikke har problemer med fordi du er så utrolig klok. 

Klok nok til å gi deg når du selv er ufin er du dessverre ikke. 

 

Anonymkode: 7e06e...35b

What? Vi var noen stykker som forsøkte å hjelpe ts. Forstår at det ikke falt i smak, men forstår IKKE hvorfor flere holder på å klikke i lengre tid. Var det såå truende for selvoppholdelsen?

Anonymkode: 5a7fe...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamse20 skrev (13 minutter siden):

Så det du sier at kvinnfolk aldri er utro? Du er så ensidig at jeg blir kvalm.

Både kvinnfolk og mannfolk er utro, det er ingen om og men.

TIL TS:

Hvorfor ikke bare legge alt død nå som du har gått videre. 
Og snakke videre med ei som  hadde sex med typen din kommer aldri til å føre noe godt videre.  Alt du gjør nå er og såre deg selv enda mere.

Blokker han og hun, og bli ferdig med det. 

Det blir bare for dumme unnsklydninger og skal høre "hva hun har å si". 

Han har vært utro, du har gått fra han, gjør deg selv en tjeneste og la historie være historie.

Kom deg videre og finn deg noen som bryr seg om deg. Ikke vits å kaste bort energi på og bli enda værre, for trust me, du kommer ikke til å føle deg bedre med å høre hva hun har og si.

Har blokkert begge. Og har også blokkert henne på Vipps. Orker bare ikke å møte henne eller snakke med henne, og som nevnt tidligere så er det absolutt ikke for min skyld at hun ønsker å møtes. Det er utelukkende for hennes del. Normale mennesker tar ikke kontakt to døgn etter fordi de tror at de blir tilgitt. 
Jeg kommer meg videre. Det er tungt akkurat nå. Men ser opp og fram. 
Takk for at du tok deg tid å skrive ☺️ 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ikke møt henne!! 
hun vil dekke over både seg selv og han uansett for å gjøre historien så pen som mulig overfor deg. 
Du har ingenting å vinne på det. 
uansett hva hun sier så har de begge sviktet deg! 
føler med deg TS. 
vær sterk og hold ut ❤️

Anonymkode: 78289...8a5

Skal ikke det. Ja du har rett i alt. Og takk 💕 

TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamse20
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har blokkert begge. Og har også blokkert henne på Vipps. Orker bare ikke å møte henne eller snakke med henne, og som nevnt tidligere så er det absolutt ikke for min skyld at hun ønsker å møtes. Det er utelukkende for hennes del. Normale mennesker tar ikke kontakt to døgn etter fordi de tror at de blir tilgitt. 
Jeg kommer meg videre. Det er tungt akkurat nå. Men ser opp og fram. 
Takk for at du tok deg tid å skrive ☺️ 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Ingen problem! Skulle det være noe så er jeg alltid tilgjengelig på PM :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamse20 skrev (48 minutter siden):

Jeg har ikke lest alle sidene her men jeg må nevne et par ting:

Noen ganger er snapkartet helt feil. 

F.eks, når jeg var hos exen min, og hun var på snappen samtidig, så viste det seg at hun enda var på sjøen, og en annen gang var hun på andre siden av byen  enda da hun satt ved siden av meg.


Det er ikke alltid snap kartene er sanne. 

Nei er klar over det. Men dette var i to forskjellige byer. Og det kunne jo tenkes at det likevel kunne vist feil, men han bor liksom utenfor selve byen og det er ikke mange hus der. Jeg hadde muligens bare flaks som hadde rett denne gangen. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har blokkert begge. Og har også blokkert henne på Vipps. Orker bare ikke å møte henne eller snakke med henne, og som nevnt tidligere så er det absolutt ikke for min skyld at hun ønsker å møtes. Det er utelukkende for hennes del. Normale mennesker tar ikke kontakt to døgn etter fordi de tror at de blir tilgitt. 
Jeg kommer meg videre. Det er tungt akkurat nå. Men ser opp og fram. 
Takk for at du tok deg tid å skrive ☺️ 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Enten vil hun lage kvalm eller hun er opptatt av at du ikke skal fortelle andre hva som har hendt. De fleste ønsker ikke at andre skal vite at man har ligget med noen som er opptatt... så hun vil kanskje sikre seg at du ikke "ødelegger for henne"

Anonymkode: 3c249...cc8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Enten vil hun lage kvalm eller hun er opptatt av at du ikke skal fortelle andre hva som har hendt. De fleste ønsker ikke at andre skal vite at man har ligget med noen som er opptatt... så hun vil kanskje sikre seg at du ikke "ødelegger for henne"

Anonymkode: 3c249...cc8

Hun har vært i kontakt med en felles venn av oss. Hadde sagt at hun MÅTTE snakke med meg. Han ringte meg i morgest og spurte hva alt dette handlet om. Mente at hun virket desperat. 
Jeg blir så matt av folk som ikke bare kan gi andre fred etter at de selv har stelt i stand et helvete. Hun her kommer til å plage meg lenge. Har det på følelsen. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hun har vært i kontakt med en felles venn av oss. Hadde sagt at hun MÅTTE snakke med meg. Han ringte meg i morgest og spurte hva alt dette handlet om. Mente at hun virket desperat. 
Jeg blir så matt av folk som ikke bare kan gi andre fred etter at de selv har stelt i stand et helvete. Hun her kommer til å plage meg lenge. Har det på følelsen. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Bare fortsett å avvise henne. Du skylder ikke henne noe!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nei er klar over det. Men dette var i to forskjellige byer. Og det kunne jo tenkes at det likevel kunne vist feil, men han bor liksom utenfor selve byen og det er ikke mange hus der. Jeg hadde muligens bare flaks som hadde rett denne gangen. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Helt sprøtt og skikkelig flaks at du tilfeldigvis fant ut av det ved hjelp av snapkartet🤯 Er vel slett ikke sikkert at han hadde bekjent det av seg selv.

Anonymkode: cc752...a3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så merkelig at det er elskerinna (eller hva jeg skal kalle henne...) som er despo etter å møte deg. Hva med den mannen din? Har han fullstendig resignert eller? 

Anonymkode: 8b33d...e65

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hun har vært i kontakt med en felles venn av oss. Hadde sagt at hun MÅTTE snakke med meg. Han ringte meg i morgest og spurte hva alt dette handlet om. Mente at hun virket desperat. 
Jeg blir så matt av folk som ikke bare kan gi andre fred etter at de selv har stelt i stand et helvete. Hun her kommer til å plage meg lenge. Har det på følelsen. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Herregud for ei drittkjerring. Hvor gammel er hun egentlig? 

Anonymkode: e7eaf...a42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...