Gå til innhold

Kjærest og ei jeg kjenner sammen på snapkartet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det er snakk om en mann som er utro, det blir noe annet. Menn har behov for variasjon, blir litt masete fra kvinnens side å lage drama ut av det.

Anonymkode: 2e2c7...de9

Det siste der er jeg helt enig i. Derfor er det beste å bare forlate, av respekt - for seg selv. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man kan lære det hos en psykolog eller på krisesenter. Klarer naturlig nok ikke forklare alt i et innlegg..

Anonymkode: 5a7fe...e7b

Spennende hvordan du kan så bestemt fortelle hvor dårlig psykisk et offer for utroskap er. Så får du faktisk direkte spørsmål, men kan ikke svare for deg. Kan du ikke argumentere for din sak så bør du vel heller ikke si noe?

Anonymkode: 3132d...f58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er to vidt forskjellige aspekter:
Å si at mennesker utsatt for overgrep, vold, mobbing o.l er skyld i det, og at de faktisk trenger terapi fordi de ble utsatt for det. Det første er veldig sjeldent sant. Og det andre kan være nødvendig av andre årsaker enn at de er skyld i det. 
Jeg ler aldri av mennesker utsatt for slikt. 
Jeg ler av at du ilegger meg meninger jeg verken har eller kan identifisere meg med. 
Så - kryp tilbake i det hullet du kom fra og steng døra. Orker ikke mer av det tullet ditt! 
TS 

Anonymkode: 1be15...889

Æ digge dæ! 😍😍

Anonymkode: 16490...290

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spennende hvordan du kan så bestemt fortelle hvor dårlig psykisk et offer for utroskap er. Så får du faktisk direkte spørsmål, men kan ikke svare for deg. Kan du ikke argumentere for din sak så bør du vel heller ikke si noe?

Anonymkode: 3132d...f58

Sant nok. Hvis noen sier til deg at jorda er flat, bør du bare holde munn. Du vil jo ikke kunne bevise at den er rund. 

Anonymkode: 5a7fe...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så skeptisk folk er til å hjelpe folk som blir utsatt for vold og manipulasjon. Men med tanle på antall skjellsord som hagler, er det kanskje partnerne til de som skriver her inne, som er de største offerne.

Anonymkode: 5a7fe...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Sant nok. Hvis noen sier til deg at jorda er flat, bør du bare holde munn. Du vil jo ikke kunne bevise at den er rund. 

Anonymkode: 5a7fe...e7b

Nå pleier jeg ikke å være påståelig l  noe jeg ikke kan noe om heller

Anonymkode: 3132d...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå pleier jeg ikke å være påståelig l  noe jeg ikke kan noe om heller

Anonymkode: 3132d...f58

De fleste vet godt nok at jorda er rund, til at de tør påstå det.

Anonymkode: 5a7fe...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 5.11):

En annen ting som gjør meg pissed, er at han setter så mye på spill. Hva om de ikke brukte kondom? Evt brukte, men den sprakk? Han risikerer jo å smitte deg bare fordi han er livredd for å bli avslørt.

Anonymkode: 158c5...39c

Unnskyld meg, men du fortjener mye bedre. Og hun dama burde du også kontakte. Virkelig. Det er ikke greit at du legger ut bilder av typen din, så kommer det sånne damer for å ødelegge. Hun visste godt at han var din kjæreste. MEN mannen i forholdet har mest skyld i dette. Han burde du bare dumpe, kjøre hjem, og la han være singel. Jeg har aldri møtt en dame som kjører så langt for å møte sin mann. Du er sikkert veldig god, og en dag finner du noen som faktisk elsker deg og er lojal. Masse god bedring, og bare oppdater oss underveis

Anonymkode: bfc43...699

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Unnskyld meg, men du fortjener mye bedre. Og hun dama burde du også kontakte. Virkelig. Det er ikke greit at du legger ut bilder av typen din, så kommer det sånne damer for å ødelegge. Hun visste godt at han var din kjæreste. MEN mannen i forholdet har mest skyld i dette. Han burde du bare dumpe, kjøre hjem, og la han være singel. Jeg har aldri møtt en dame som kjører så langt for å møte sin mann. Du er sikkert veldig god, og en dag finner du noen som faktisk elsker deg og er lojal. Masse god bedring, og bare oppdater oss underveis

Anonymkode: bfc43...699

Takk for at du orket å ta deg tid til å svare, selv om du ikke orka å lese gjennom tråden. Det forstår jeg godt. Ser nå hvor mange innlegg det var. Mannen og den dama er for lengst dumpa. Når det gjelder å kjøre langt, så var jeg (og han) sammen i noen år og i halvannet år pendlet vi nesten ukentlig den biten der. Vant med avstander i nord. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 21.16):

Takk for at du orket å ta deg tid til å svare, selv om du ikke orka å lese gjennom tråden. Det forstår jeg godt. Ser nå hvor mange innlegg det var. Mannen og den dama er for lengst dumpa. Når det gjelder å kjøre langt, så var jeg (og han) sammen i noen år og i halvannet år pendlet vi nesten ukentlig den biten der. Vant med avstander i nord. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

Har du prata med han noe mer med han?  Har han sagt noe mer? 

Anonymkode: bfc43...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har du prata med han noe mer med han?  Har han sagt noe mer? 

Anonymkode: bfc43...699

Nei har ikke prata med han. Hans søster skal hente alle tingene han har hos meg nå til helga. Jeg ba henne om det (ellers går de på dynga). Tror ikke jeg orker å verken se eller snakke med han på veldig lenge, eller i det hele tatt. 
Den beste terapien er å bare gå raka vägen videre, uten å se seg tilbake. Har ellers fordypet meg i masse jobb, gode serier (og is) 💪🏼
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei har ikke prata med han. Hans søster skal hente alle tingene han har hos meg nå til helga. Jeg ba henne om det (ellers går de på dynga). Tror ikke jeg orker å verken se eller snakke med han på veldig lenge, eller i det hele tatt. 
Den beste terapien er å bare gå raka vägen videre, uten å se seg tilbake. Har ellers fordypet meg i masse jobb, gode serier (og is) 💪🏼
TS

Anonymkode: 1be15...889

Keep going🙏🏼 Er ikke vits å bruke energien din på noen som ikke respekterer deg. Silence er beste ‘hevnen’. Livet blir herlig når man ser andre løsninger enn å gruble eller fikse på noe som er knust. Du finner aldri alle bitene uansett, beste er å starte på nytt😁. Dette tror jeg du er flink til, virker sånn! 😉 lykke til masse med jobben og fremtidige planer🥰 god jul 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han finner aldri en som deg igjen. Han får bare angre og være lei seg for at han sviktet deg så grovt og at du viste nok en gang hvor god du er som gikk og ikke ser deg tilbake. 

Stå på ts. Jeg ble oppriktig lei meg når jeg leste tråden din. Mange klemmer til deg og håper du får en fin førjulstid til tross for alt som har skjedd ❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Kom til å tenke på deg Ts, håper du har en noen lunde ok jul etter alt som hendte ❤️

Anonymkode: 3f891...09b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 15.52):

Kom til å tenke på deg Ts, håper du har en noen lunde ok jul etter alt som hendte ❤️

Anonymkode: 3f891...09b

Takk for at du tenker på meg ❤️ Jeg har det: En noenlunde god jul. 
Det er ikke synd på meg. Jeg klarer meg og fortjener bedre. 
Jula har jeg vært sammen med min innerste krets av familie. Det er det som virkelig betyr noe. 
 

God jul og nyttårsfeiring. 
TS 

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Håper det går bedre med deg, og at du hadde en fin jul. ❤️

Anonymkode: 6ca5e...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare skrive en generell nyttårshilsen her. Jeg ser at jeg ikke har svart alle i tråden slik som jeg skulle ønske. Pleier normalt å svare absolutt alle, men tror nok at jeg svarte innimellom fordi jeg egentlig følte meg så utrolig nedfor og sliten. 
Til alle som har kommet med oppmuntrende tilbakemeldinger og heiet meg fram: Tusen takk! ❤️Kvinneguiden er kanskje et anonymt forum, og selv om jeg selv ler godt av mange syke innlegg her, så er det hjelp i å «skrive av seg» frustrasjon og få innspill uansett om det er av den positive eller negative sorten. 
De positive tilbakemeldingene og gode råd gjør nok at en får bekreftelse på at man tenker riktig i en trasig situasjon. Og de negative- eller trollsvarene - har også sin misjon, om ikke annet så for å trekke trådstarter litt i tvil om hva man holder på med. Reality-check på et slags irriterende vis, men kun til en viss grense. 
 

Jeg har fortsatt ikke snakka med min eks. Kom over en t-skjorte rundt nyåret som jeg hadde oversett, tok meg selv i å sniffe på den av en eller annen grunn.. hadde en skikkelig ugly-cry-moment og kasta den t-skjorta samme kveld. Hadde jeg hatt peisovn så ville den gått dit!
Var ute på byen en tidlig kveld med to venninner og kom i snakk med en nydelig svenske som jobba i baren. Han lagde forøvrig verdens beste glemme-drink, som han sjøl sa. Joda, snakka med han såpass lenge (lite folk ute) at jeg nesten fortalte han hele storyen. Veldig god glemme-drink 😂 Var så utrolig flau dagen etter, før jeg oppdaga at han hadde sendt meg venneforespørsel. Jaggu. 
Samme kvelden møtte jeg faktisk hun som var med min eks. Skulle tro at hun visste at jeg var ute, og hvor jeg var. Man måtte bestille bord på forhånd. Det frista faktisk litt å snakke med henne, og hun forsøkte, men min reaksjon var å behandle henne som hun var usynlig. Hun kom bort til bordet der vi satt, sto å venta på at jeg skulle se henne. Overså henne totalt uansett hva hun sa og gjorde. Og mine venninner gjorde det samme. Hun ble bedt om å gå av en vakt, grunnet avstandsregler. Det var DEILIG! (Var det litt barnslig, kanskje? I såfall gir jeg blaffen). 
 

Tenker fortsatt på at jeg egentlig skal begynne i ny jobb i nærheten av han. Men har gitt meg sjøl tid ut januar til å bestemme meg. 
 

Har det i alle fall bedre nå. Tusen takk til alle som spør ❤️ Dere er gode mennesker. 
TS

Anonymkode: 1be15...889

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne historien. Ikke fordi det ble som det ble (det var jo kjipt!), men fordi jeg blir så stolt av å se powerwomen som bare.. Klarer seg så sykt godt! Du har hatt masse selvironisk humor gjennom hele tråden, og jeg tror du er en superkul venninne! Gir meg litt troa på menneskeheten igjen 😂❤️ håper flere kan la seg inspirere av denne tråden, og ikke la seg bli dårlig behandlet av andre. Du er tøff, og jeg tviler ikke på at det en dag finnes en der ute som står klar til å behandle deg på den gode måten du fortjener. Lykke til 😁🙌🏼

 

Anonymkode: 887d2...8cd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...