Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Amatariel skrev (På 6.3.2021 den 19.29):

Da hadde du sannsynligvis EL den 24.02, og er 11 dpo i morgen. Da hadde jeg absolutt forsøkt meg på en test i morgen. Om du ikke klarer å holde deg da... er jo mer sjans for sikrere svar jo lenger man venter. Men 11 dpo er fullt mulig å få to streker på.

Jeg testa nå i kveld, blenda hvit... er all håp borte da?😶

Prøver å legge ved bilder, men bare feiler.. Testen heter RFSU graviditetstest. Testen jeg brukte har gått ut på dato, da det er 4 år siden vi prøvde sist..  men testen viste ikke som den var 'invalid'. prøver å legge ved bildene igjen snart.. 

20210307_192238.jpg

20210307_192254.jpg

Endret av Frøken_lurepave
Prøver å legge ved bilder på nytt.. feiler hver gang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (1 time siden):

Jeg testa nå i kveld, blenda hvit... er all håp borte da?😶

Prøver å legge ved bilder, men bare feiler.. Testen heter RFSU graviditetstest. Testen jeg brukte har gått ut på dato, da det er 4 år siden vi prøvde sist..  men testen viste ikke som den var 'invalid'. prøver å legge ved bildene igjen snart.. 

20210307_192238.jpg

20210307_192254.jpg

Med full skjerm lys så synes jeg at jeg skimter noe svakt😃 ikke så mye erfaring med de testene der jeg da, men mulig det endten er skygge strek eller begynnelsen på noe👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (10 minutter siden):

Syns jeg ser en strek??

Hvor da?? Jeg ser ingenting😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love90 skrev (1 minutt siden):

Med full skjerm lys så synes jeg at jeg skimter noe svakt😃 ikke så mye erfaring med de testene der jeg da, men mulig det endten er skygge strek eller begynnelsen på noe👍🏻

Åh!! Jeg ser fortsatt ingenting, altså😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (1 minutt siden):

Åh!! Jeg ser fortsatt ingenting, altså😱😱

Er mulig jeg bare har sett for mange negative tester men jeg syns virkelig jeg ser noe og husk disse slår vel ut på 25?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (3 minutter siden):

Er mulig jeg bare har sett for mange negative tester men jeg syns virkelig jeg ser noe og husk disse slår vel ut på 25?

Uff, haha! Jeg også har sett på meg streker hos meg selv, som kanskje er en ultra svak skygge der linjen egentlig skal være, men jeg synes fortsatt denne er en ultra svak skygge, men jeg er litt crazy og ser streker litt for mye😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (14 minutter siden):

Er mulig jeg bare har sett for mange negative tester men jeg syns virkelig jeg ser noe og husk disse slår vel ut på 25?

Hmm.. Jo, stpr 25 på eska.. Vet ikke helt når man har det akkurat... Vet du sånn ca? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (16 minutter siden):

Uff, haha! Jeg også har sett på meg streker hos meg selv, som kanskje er en ultra svak skygge der linjen egentlig skal være, men jeg synes fortsatt denne er en ultra svak skygge, men jeg er litt crazy og ser streker litt for mye😅

Hmm🤔🤔 kan være, men jeg ser ingenting jeg🤣😱 

Vet du sånn ca når urinen er opp mot 25mlu?

Endret av Frøken_lurepave
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (10 minutter siden):

Uff, haha! Jeg også har sett på meg streker hos meg selv, som kanskje er en ultra svak skygge der linjen egentlig skal være, men jeg synes fortsatt denne er en ultra svak skygge, men jeg er litt crazy og ser streker litt for mye😅

Jeg er sånn notorisk'negativ' eller 'herregud klarer ikke folk se en strek'på skikkelig sterke tester så derfor mener jeg at jeg er troverdig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (2 timer siden):

Jeg testa nå i kveld, blenda hvit... er all håp borte da?😶

Jeg klarer ikke se noe strek, men håpet er absolutt ikke over :klem: En god del folk må til IKM før en test slår ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (39 minutter siden):

Jeg klarer ikke se noe strek, men håpet er absolutt ikke over :klem: En god del folk må til IKM før en test slår ut.

Vi får virkelig håpe🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (9 timer siden):

Er det disse de fleste bruker? 

Nei, dette er tidligtestene. Tror de fleste bruker de vanlige strimlene. Har vist seg at eneste forskjellen på tidligtest og vanlig test er at de tidlige er dyrere :roll: De er i alle fall ikke noe bedre på å vise resultat tidligere. Tvert i mot var det noen her som fikk senere utslag på denne enn vanlig strimmel!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (30 minutter siden):

Nei, dette er tidligtestene. Tror de fleste bruker de vanlige strimlene. Har vist seg at eneste forskjellen på tidligtest og vanlig test er at de tidlige er dyrere :roll: De er i alle fall ikke noe bedre på å vise resultat tidligere. Tvert i mot var det noen her som fikk senere utslag på denne enn vanlig strimmel!

Ok, takk for tips. 

Noe merkelig fra min side i dag. Kom mye brunt da jeg var på wc i dag tidlig før jobb.. slik jeg pleier å spotte par dager før mensen.. synes den kom litt for tidlig denne gangen..  betyr det at jeg sa har hatt tidligere EL selbom jeg har satt ovitrelle den 22.02? Var skikkelig kjipt å se dette på papiret i dag tidlig😔 

Jeg har vært skikkelig kvalm de siste dagene og veldig svimmel. Likblek, ser ikke bra ut.. det kommer og går litt. Men uggen heletiden egentlig. Ømme brysvorter også. Derfor jeg tenkte at det kanskje hadde klaffet.. men da er det vel noe annet galt med meg da?! Siden jeg har fått brunt utflod i tillegg til neg.test i går kveld. 

Endret av Frøken_lurepave
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (1 time siden):

Ok, takk for tips. 

Noe merkelig fra min side i dag. Kom mye brunt da jeg var på wc i dag tidlig før jobb.. slik jeg pleier å spotte par dager før mensen.. synes den kom litt for tidlig denne gangen..  betyr det at jeg sa har hatt tidligere EL selbom jeg har satt ovitrelle den 22.02? Var skikkelig kjipt å se dette på papiret i dag tidlig😔 

Jeg har vært skikkelig kvalm de siste dagene og veldig svimmel. Likblek, ser ikke bra ut.. det kommer og går litt. Men uggen heletiden egentlig. Ømme brysvorter også. Derfor jeg tenkte at det kanskje hadde klaffet.. men da er det vel noe annet galt med meg da?! Siden jeg har fått brunt utflod i tillegg til neg.test i går kveld. 

Jeg hadde faktisk for første gang den type spotting etter ovitrelle.  Jeg kjenner eggløsning godt og det var det fine med ovitrelle, at det ikke varte i evigheter. Da jeg så litt brunt på papiret tenkte jeg at alt gikk galt med en gang selvsagt. Jeg så bildet ditt i den store tolketråddn og der ser jeg ikke streken men jeg gjør det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (1 time siden):

Jeg hadde faktisk for første gang den type spotting etter ovitrelle.  Jeg kjenner eggløsning godt og det var det fine med ovitrelle, at det ikke varte i evigheter. Da jeg så litt brunt på papiret tenkte jeg at alt gikk galt med en gang selvsagt. Jeg så bildet ditt i den store tolketråddn og der ser jeg ikke streken men jeg gjør det her!

Var du gravid selvom du spottet, mener du? Tatt ovitrelle en gang før, for 4 år siden da førstemann ble til. Men spotta ikke da.. jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så dårlig da..skikkelig kvalm, svimmel og ømme brysvorter..er vel kroppen som er sliten da.. *frustrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (24 minutter siden):

Var du gravid selvom du spottet, mener du? Tatt ovitrelle en gang før, for 4 år siden da førstemann ble til. Men spotta ikke da.. jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så dårlig da..skikkelig kvalm, svimmel og ømme brysvorter..er vel kroppen som er sliten da.. *frustrert*

Ja, er første gang jeg noengang har spottet etter å blitt gravid, etter sist ovitrelle. Trodde løpet var kjørt (17dpo) og tok en Ibux liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...