Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillra skrev (4 timer siden):

å så gøy!! Gratulerer ❤️

Jeg er også 11 dpo i dag - og fikk igjen positiv test i dag. Gøy å se at vi er akkurat like langt "på vei" ❤️ 

 

Amatariel skrev (4 timer siden):

 

Jaa hurra!! Kjempegode nyheter for dere begge to! Ovitrelle er virkelig fantastisk ♥

 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

ts her! Gratulerer så mye til deg også! herregud så koselig ❤️❤️❤️ Håper det blir min tur neste gang :)

Anonymkode: f9ca0...0b2

 

Dame1989 skrev (1 time siden):

Gratulerer til dere gravide :)

selv satt jeg Ovitrelle i går kveld så blir spenndende om 2 uker :)

 

Tusen takk! 💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer 🥰

Nå er det 9 dager siden jeg tok Ovitrelle.. Holder på å bli sprø. 

Disse dagene snegler seg avgårde. 

Har ikke klart å la være å teste da🙈så da tester jeg vel ut Ovitrelle i disse dager. 

Knapt synlig strek på testen idag

Anonymkode: ccc1a...6c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Gratulerer 🥰

Nå er det 9 dager siden jeg tok Ovitrelle.. Holder på å bli sprø. 

Disse dagene snegler seg avgårde. 

Har ikke klart å la være å teste da🙈så da tester jeg vel ut Ovitrelle i disse dager. 

Knapt synlig strek på testen idag

Anonymkode: ccc1a...6c2

Tusen takk! 
Jeg angrer veldig på at jeg ikke testet ut Ovitrelle - så anbefaler at du fortsetter med det ❤️ Forhåpentligvis blir den kanskje aldri borte men bare sterkere etterhvert! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok Ovitrelle her nå. Gikk greit å sette sprøyten. Skal insemineres i morgen. Veldig spent 😅 Noen som har noen tips for å stresse litt ned haha? Vil jo ha barn, men merker jeg føler meg litt stressa. Blir jo en helt ny situasjon. Og har aldri prøvd å bli gravid før. Har jo lest at stress ikke er bra for å bli gravid😝 Så føler jeg burde bli litt mere calm hehe. Ellers masse lykke til til resten her🤗 

Anonymkode: 761d2...0c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (1 time siden):

Tusen takk! 
Jeg angrer veldig på at jeg ikke testet ut Ovitrelle - så anbefaler at du fortsetter med det ❤️ Forhåpentligvis blir den kanskje aldri borte men bare sterkere etterhvert! ❤️

Takk @Lillra🙏 ønsker deg masse lykke til ❤️

Idag er testen helt blenda hvit. 10 dager etter jeg tok Ovitrelle. 

Anonymkode: ccc1a...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg tok Ovitrelle her nå. Gikk greit å sette sprøyten. Skal insemineres i morgen. Veldig spent 😅 Noen som har noen tips for å stresse litt ned haha? Vil jo ha barn, men merker jeg føler meg litt stressa. Blir jo en helt ny situasjon. Og har aldri prøvd å bli gravid før. Har jo lest at stress ikke er bra for å bli gravid😝 Så føler jeg burde bli litt mere calm hehe. Ellers masse lykke til til resten her🤗 

Anonymkode: 761d2...0c7

Hei 😊

Har ikke så mye å bidra med der, for jeg stresser noe veldig med dette 😂🙈  derav all denne testingen 😄

Men ønsker deg lykke til med forsøket❤️

Anonymkode: ccc1a...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer @Lillra 😱😱😱 Koselig liten førjulsgave det der. Lykke til og krysser fingrene for at du får et godt og vellykket svangerskap! 

Anonymkode: 6f182...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg tok Ovitrelle her nå. Gikk greit å sette sprøyten. Skal insemineres i morgen. Veldig spent 😅 Noen som har noen tips for å stresse litt ned haha? Vil jo ha barn, men merker jeg føler meg litt stressa. Blir jo en helt ny situasjon. Og har aldri prøvd å bli gravid før. Har jo lest at stress ikke er bra for å bli gravid😝 Så føler jeg burde bli litt mere calm hehe. Ellers masse lykke til til resten her🤗 

Anonymkode: 761d2...0c7

Lykke til! Mitt tips er å ikke tenke at du må stresse ned 😄😅 Veldig lite forskning på om stress faktisk kan påvirke en evt graviditet så ikke bekymre deg for det. 

Men prøv å gled deg heller. Tenk at du skal insemineres og en spennende tid venter på deg forhåpentligvis 🤞🏻

Lykke til! 😊

Anonymkode: 6f182...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hei 😊

Har ikke så mye å bidra med der, for jeg stresser noe veldig med dette 😂🙈  derav all denne testingen 😄

Men ønsker deg lykke til med forsøket❤️

Anonymkode: ccc1a...6c2

Tusen takk❤️ Haha jeg skjønner😂 Tenker at jeg skal vente med å teste, men kommer sikkert til å bli en «testgærning» jeg og😆 Googler allerede babyutstyr og barnevogner, enda jeg ikke har startet med mitt første forsøk en gang😝 Får prøve å gå en rolig tur i skogen i dag, og kanskje noe Mindfulness eller noe🙃 

Anonymkode: 761d2...0c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lykke til! Mitt tips er å ikke tenke at du må stresse ned 😄😅 Veldig lite forskning på om stress faktisk kan påvirke en evt graviditet så ikke bekymre deg for det. 

Men prøv å gled deg heller. Tenk at du skal insemineres og en spennende tid venter på deg forhåpentligvis 🤞🏻

Lykke til! 😊

Anonymkode: 6f182...dce

Tusen takk for tips❤️ Det har jeg ikke tenkt på. Har prøvd å Google hvordan man lettere blir gravid, og alle steder står det at man bør stresse ned😅 Men da blir jeg det motsatte haha. Men skal prøve på det, og heller forsøke å glede meg som du sier. Det hørtes lurt ut☺️ Ha en fin dag🤗

Anonymkode: 761d2...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Gratulerer @Lillra 😱😱😱 Koselig liten førjulsgave det der. Lykke til og krysser fingrene for at du får et godt og vellykket svangerskap! 

Anonymkode: 6f182...dce

Tusen takk!! ❤️ Var en ekstrem god følelse å se "gravid 1-2 uker" på testen i dag tidlig! 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (53 minutter siden):

Tusen takk!! ❤️ Var en ekstrem god følelse å se "gravid 1-2 uker" på testen i dag tidlig! 
 

Det forstår jeg veldig godt 😅😊👏🏻👏🏻

Anonymkode: 6f182...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (1 time siden):

Tusen takk!! ❤️ Var en ekstrem god følelse å se "gravid 1-2 uker" på testen i dag tidlig! 
 

Gratulerer! Hadde du prøvd lenge?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Gratulerer! Hadde du prøvd lenge?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Tusen takk! Nei heldigvis ikke. Jeg sluttet på p-pillene 27.juli i år og fikk første EL i September. Oktober var den første EL som jeg klarte å fange opp med hjelp av EL tester. 
Grunnen til hvorfor jeg fikk Ovitrelle var fordi jeg var hos gynekologen i dagene før EL. Hun mente at det ihvertfall ikke kunne skade selv om jeg mest sannsynlig ikke trengte. Jeg var bekymret over kort lutealfase da det kun gikk 10 dager i mellom EL og mensen. Derfor takket jeg ja til Ovitrelle slik at vi kunne vite akkurat når EL kom og når eventuelt mensen kom - heldigvis så kom aldri mensen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (59 minutter siden):

Merket dere mye av Ovitrelle? 

Jeg satt sprøyten for ca 48t siden og merker lite.

Jeg merket ingenting. Ble såpass bekymret at jeg var redd jeg ikke satt den riktig, og det var en av grunnene til at jeg ville teste fra 1dpo - måtte være sikker på at stoffet faktisk var i meg! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Jeg merket ingenting. Ble såpass bekymret at jeg var redd jeg ikke satt den riktig, og det var en av grunnene til at jeg ville teste fra 1dpo - måtte være sikker på at stoffet faktisk var i meg! 😄

Jeg tok en test i går bare for å se at den var positiv, 1 dag etter sprøyten 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (10 timer siden):

Merket dere mye av Ovitrelle? 

Jeg satt sprøyten for ca 48t siden og merker lite.

Jeg ble ganske kvalm! Jeg satte sprøyten ca. klokken 20, og fikk relativt sterk kvalme innen en time eller to. Det ga seg heldigvis til dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (19 timer siden):

Merket dere mye av Ovitrelle? 

Jeg satt sprøyten for ca 48t siden og merker lite.

Jeg fikk etter 2 dager veldig ømme brystvorter. Utenom det merket jeg ingenting

Anonymkode: ccc1a...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager etter Ovitrelle og antagelig 1 dpo. 

Fikk el slim i dag, håper bare at det ikke betyr at el ikke har vært. Begynt på Crinone i dag så får ikke lagt inn noen nye aksjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...