Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frøken_lurepave skrev (Akkurat nå):

Kjenner ikke til det medikamentet. Kan du si litt mer om den? Har en rolig helg. Du da? 

Det er for å dempe blødninger. Jeg blør veldig mye i starten og mister for mye blod. Det tar jo ikke alt men tar det verste. Uten cyklokapron føler jeg meg helt tom i livmoren på dag 2 og er utslitt. Hater virkelig å ha mensen..

Jeg blør gjennom bare av å reise meg opp liksom. Har blitt verre med årene og er egentlig avhengig av å gå på Diane for å orke å fungere, slipper mens.

Her går alt sin vante gang. Henger jo her på prøver-forumet selv om jeg er gravid, føler på en måte at jeg snart er tilbake her. Er det noe plan for ovitrelle denne mnd og for deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elhaym skrev (4 timer siden):

Jeg tester ikke før 10dpo:)

Høres lurt ut 🤗 Kanskje dumt spm - men regner du da 10 dager etter innsett eller regner du med befrukningsdagene (feks 3 dagers) så det blir 3dpo ved innsett dagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Så spennende! Jeg krysser fingrene for deg 🤞 Vi er flere som liker å teste ut ovitrellen, bare for å VITE når den er ute. Flere bilder bak i tråden her... Jeg startet på 1dpo denne syklusen her. Og så ble den blenda allerede på 5dpo. Da tester jeg ikke mer før jeg vanligvis begynner reell testing på 10dpo.

Tusen takk 😍 Det er det jeg er litt usikker på om jeg skal gjøre eller ikke. Selv om mannen sier blankt "vent til testdag, du blir jo ikke noe mer eller mindre gravid". Hadde det bare vært så enkelt 😅 Føler liksom at hvis jeg ikke tester ut Ovitrellen, så er det veldig dumt å begynne å teste for tidlig hvis jeg blir utålmodig. For da er det umulig å vite om det er tidlig positiv, eller rester av Ovitrelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke IVF, men; jeg testet ut Ovitrelle første gangen, fordi jeg syntes det var interessant. Tok test ca annenhver dag i en ukes tid, og streken var nesten borte på 7 DPO. Har ikke hatt behov for å teste ut de gangene jeg har tatt den etterpå (4. gangen nå 🙄). Den «skal» være ute av kroppen etter 10 dager, så hvis du venter til du reelt sett kan regne med riktig svar på test (11-12 DPO) så bør den uansett ikke spille inn. Svak strek på 10DPO kan jo være tvilstilfelle, hvis du ikke har testet og vet at den var ute før det.

Anonymkode: 4c0ad...b3f

Takk for svar 🤗 Spør deg også, og det kan hende det er et dumt spm... Men regnes 1 dpo som dagen etter innsett, eller er man 3 dpo dagen etter innsett hvis man setter inn et 3-dagers? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille fjasa skrev (8 minutter siden):

Høres lurt ut 🤗 Kanskje dumt spm - men regner du da 10 dager etter innsett eller regner du med befrukningsdagene (feks 3 dagers) så det blir 3dpo ved innsett dagen? 

Jeg regner 10 dager etter satt sprøyte:) på klokka faktisk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (Akkurat nå):

Jeg regner 10 dager etter satt sprøyte:) på klokka faktisk 😅

Skjønner 😁 Jeg skal prøve å være "flink", men kjenner meg selv... 🙈 

Er så spent på uka som kommer.. Kommer til å bli en laaaang dag på jobb i morgen, går bare å venter på tirsdagen, selv om jeg gruer meg til å eventuelt ha det vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille fjasa skrev (17 minutter siden):

Skjønner 😁 Jeg skal prøve å være "flink", men kjenner meg selv... 🙈 

Er så spent på uka som kommer.. Kommer til å bli en laaaang dag på jobb i morgen, går bare å venter på tirsdagen, selv om jeg gruer meg til å eventuelt ha det vondt. 

Jeg trodde min første test etter ovitrelle var ovitrelle men det var jo trillinger 🤣 

Første gang jeg tok ovitrelle testet jeg den ut men det ble jeg faktisk trist av. Den var negativ 6dpo. Så etter det testet jeg ikke mer. Forsto på gyn at det har liten verdi å teste ut ovitrelle også, at det helst bør gjøres med blodprøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (5 timer siden):

Jeg trodde min første test etter ovitrelle var ovitrelle men det var jo trillinger 🤣 

Første gang jeg tok ovitrelle testet jeg den ut men det ble jeg faktisk trist av. Den var negativ 6dpo. Så etter det testet jeg ikke mer. Forsto på gyn at det har liten verdi å teste ut ovitrelle også, at det helst bør gjøres med blodprøve

Wow! Gratulerer så mye med trillinger 😲💕

Takk for at du delte det. Det hjalp meg faktisk til å tenke at det ikke er så lurt å teste den ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skrive igjen jeg 🙄 

Har nettopp tatt 12 klikk (halv dose) Ovitrelle og 2 Gonapeptyl. Dette er første runde IVF, og første gang jeg setter Ovitrelle. Har til nå satt menopur og fyremadel sprøyter og med de er det enkelt å se at sprøyten er satt. Med Ovitrelle synes jeg det var vanskelig å se. Er så redd jeg gjorde noe feil. Men jeg dro opp 12 klikk, og presset ned knappen. Og den er helt nede nå, så må vel bare stole på at det ble gjort riktig 😨 Fader så hjelpesløs man blir i sårbare situasjoner som det her, når det er så viktig å gjøre rett. 
 

Gonapeptylen derimot gikk fint. Men AU fy f.... De desidert vondeste nålene til nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (11 timer siden):

Det er for å dempe blødninger. Jeg blør veldig mye i starten og mister for mye blod. Det tar jo ikke alt men tar det verste. Uten cyklokapron føler jeg meg helt tom i livmoren på dag 2 og er utslitt. Hater virkelig å ha mensen..

Jeg blør gjennom bare av å reise meg opp liksom. Har blitt verre med årene og er egentlig avhengig av å gå på Diane for å orke å fungere, slipper mens.

Her går alt sin vante gang. Henger jo her på prøver-forumet selv om jeg er gravid, føler på en måte at jeg snart er tilbake her. Er det noe plan for ovitrelle denne mnd og for deg?

 

Okei. Skjønner. Jeg blør kraftig selv med smerter som er helt forferdelige, alltid gjort det. Kanskje jeg bør ta opp med legen min, høre hva han sier om medikamentet. Det er virkelig pyton å ha mensen, ødelegger hele uka mi.. 

Skjønner veldig godt at du er bekymret. Trillinger, så spennende! Krysser alt jeg har for dere! Har dere hatt IVF?  Du må ikke svare hvis du ikke vil, altså. Jeg synes det bare er interessant😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt ovitrelle Mandag 8 mars Kl.20.00 Mega positive eggløsningstester de 3 første dagene ( har ikke testet siden Torsdag ). Idag, Mandag har jeg vanvittig mye luft i magen og er ganske sliten. Skal i prinsippet ikke teste igjen før Fredag, som da er 11 dager etter ovitrelle og 10 DPO. Tror jeg må teste meg i ettermiddag 🙈🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullegg skrev (49 minutter siden):

Satt ovitrelle Mandag 8 mars Kl.20.00 Mega positive eggløsningstester de 3 første dagene ( har ikke testet siden Torsdag ). Idag, Mandag har jeg vanvittig mye luft i magen og er ganske sliten. Skal i prinsippet ikke teste igjen før Fredag, som da er 11 dager etter ovitrelle og 10 DPO. Tror jeg må teste meg i ettermiddag 🙈🤩 Vedlagt bilde er g.test med sensitivitet 10 og 25. På dag 7 etter sprøyten - altså idag!

 

20210315_160031.jpg

Endret av Gullegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullegg skrev (7 minutter siden):

 

20210315_160624.jpg

Det er ikke 10 dager siden ovitrelle engang

Anonymkode: d896b...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke 10 dager siden ovitrelle engang

Anonymkode: d896b...016

Det vet jeg. Og det skriver jeg jo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elhaym skrev (På 14.3.2021 den 11.21):

Det er for å dempe blødninger. Jeg blør veldig mye i starten og mister for mye blod. Det tar jo ikke alt men tar det verste. Uten cyklokapron føler jeg meg helt tom i livmoren på dag 2 og er utslitt. Hater virkelig å ha mensen..

Jeg blør gjennom bare av å reise meg opp liksom. Har blitt verre med årene og er egentlig avhengig av å gå på Diane for å orke å fungere, slipper mens.

Her går alt sin vante gang. Henger jo her på prøver-forumet selv om jeg er gravid, føler på en måte at jeg snart er tilbake her. Er det noe plan for ovitrelle denne mnd og for deg?

 

Ser at jeg glemte å svare på siste spørsmålet ditt. Har ikke avtalt noe med gyn enda angående ny periode med ovitrelle. Jeg tror jeg må hoppe over en mnd.. er så mye stress på jobben og tror det har en stor innvirkning på denne prøvingen. Veldig sliten😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille fjasa skrev (På 14.3.2021 den 13.55):

Takk for svar 🤗 Spør deg også, og det kan hende det er et dumt spm... Men regnes 1 dpo som dagen etter innsett, eller er man 3 dpo dagen etter innsett hvis man setter inn et 3-dagers? 

1 dpo betyr dagen etter eggløsning eller at egget/sædcelle blandes

Anonymkode: bddf1...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste testen er fra idag. 10 dager etter ovitrelle. Er den falsk? Har ikke hatt negativ en eneste dag etter at den ble satt ... Derfor blir jeg usikker.. 🙃

20210318_170724.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullegg skrev (1 time siden):

Den øverste testen er fra idag. 10 dager etter ovitrelle. Er den falsk? Har ikke hatt negativ en eneste dag etter at den ble satt ... Derfor blir jeg usikker.. 🙃

20210318_170724.jpg

Seriøst nå må du gi deg. Det kan fortsatt være ovitrelle og du legger ut dette i alle tråder selv fra 2016. Skjønner du er spent men du tar jo ikke til deg noe som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...