Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler jeg blir helt gal her, sikkert fordi det er siste mulighet før ivf.

8 dpo morning øverst og 8 dpo kveld nederst. 10 dager siden Ovitrelle. Pleier å ha Ovitrelle rester igjen til 8 -9 dpo. 

20210509_193845.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dame1989 skrev (42 minutter siden):

Føler jeg blir helt gal her, sikkert fordi det er siste mulighet før ivf.

8 dpo morning øverst og 8 dpo kveld nederst. 10 dager siden Ovitrelle. Pleier å ha Ovitrelle rester igjen til 8 -9 dpo. 

Ingen tvil om at den er sterkere! Spørsmålet er om det er fordi hcg øker, eller om urinkonsentrasjonen har vært sterkere. Håper og tror på det første! Tenker du bør få svaret i morgen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Ingen tvil om at den er sterkere! Spørsmålet er om det er fordi hcg øker, eller om urinkonsentrasjonen har vært sterkere. Håper og tror på det første! Tenker du bør få svaret i morgen. 

Enig. Enten øker den litt, eller så er den svakere/borte og da er det fortsatt en sjanse om noen dager. Vedder jeg kommer til å våkne tidlig i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (På 9.5.2021 den 19.48):

Føler jeg blir helt gal her, sikkert fordi det er siste mulighet før ivf.

8 dpo morning øverst og 8 dpo kveld nederst. 10 dager siden Ovitrelle. Pleier å ha Ovitrelle rester igjen til 8 -9 dpo. 

20210509_193845.jpg

Den ikveld er jo sterkere😃🤞🏻 Krysser fingrene! Imorgen får du svaret på om dette er pga en graviditet 😊

Dame1989 skrev (På 9.5.2021 den 20.33):

Enig. Enten øker den litt, eller så er den svakere/borte og da er det fortsatt en sjanse om noen dager. Vedder jeg kommer til å våkne tidlig i morgen :)

Er den testen sammenlignet med første urinen ifra idag tidlig? Med den du tok ikveld. For tenker jo at urinen idag tidlig sikkert var konsentrert også, så da må jo kanskje dette være en hcg økning😊🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (4 minutter siden):

Er den testen sammenlignet med første urinen ifra idag tidlig? Med den du tok ikveld. For tenker jo at urinen idag tidlig sikkert var konsentrert også, så da må jo kanskje dette være en hcg økning😊🤞🏻

Ja. Den øverste er fra kl 05.30 - gikk på wc sist ved midnatt . 

Den nederste er fra kl 18.15, ca 4 timer siden wc og drukket lite.

Så blir spennende å se i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (Akkurat nå):

Ja. Den øverste er fra kl 05.30 - gikk på wc sist ved midnatt . 

Den nederste er fra kl 18.15, ca 4 timer siden wc og drukket lite.

Så blir spennende å se i morgen :) 

Tenker det lover veldig godt da😊🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love90 skrev (Akkurat nå):

Tenker det lover veldig godt da😊🤞🏻 

Har alltid fått skyggestreker. Men nå er det første syklus med vanlig test og ikke tidlig test. Så morgendagen blir avgjørende 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (2 timer siden):

Føler jeg blir helt gal her, sikkert fordi det er siste mulighet før ivf.

8 dpo morning øverst og 8 dpo kveld nederst. 10 dager siden Ovitrelle. Pleier å ha Ovitrelle rester igjen til 8 -9 dpo. 

20210509_193845.jpg

Oi! Hold oss oppdatert! :)

Anonymkode: 1841e...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oi! Hold oss oppdatert! :)

Anonymkode: 1841e...d82

Ja, forteller hvordan det gikk i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ble min testerekke i pp11! 1913463046_rrt.gif.c0221021db9ca8dacf0d8e398d80af94.gif

Dette er en morgentest tatt hver eneste dag fra EL til 14 dpo
1465420722_ELtil14dpo.jpg.de1bc6a99b52ee4f42924dd3fbf316b6.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo og 12 dager siden Ovitrelle. Kan det være noe elle eller er den for svak? Synes ikke den er noe rosa.. 

20210511_113435.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (47 minutter siden):

10 dpo og 12 dager siden Ovitrelle. Kan det være noe elle eller er den for svak? Synes ikke den er noe rosa.. 

Svarte deg i dagboken din også. Men som du ser på min rekke over her så er det jo kun 13 og 14 dpo som ikke er veldig svak. Alt før det er svaaakt. Vil si at våre 10 dpo-tester ser veldig like ut. Veldig håpefull jeg nå 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Svarte deg i dagboken din også. Men som du ser på min rekke over her så er det jo kun 13 og 14 dpo som ikke er veldig svak. Alt før det er svaaakt. Vil si at våre 10 dpo-tester ser veldig like ut. Veldig håpefull jeg nå 🤞

Jeg er så utolmodig vettu 🙈 Hater å ikke vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (11 minutter siden):

Jeg er så utolmodig vettu 🙈 Hater å ikke vite :)

Ja, skjønner! Tror egentlig aldri jeg har hatt mer forståelse for andres situasjon enn nå. Du er jo igjennom akkurat det samme jeg var for bare fire dager siden rabla.gif.4488f33409306569c205a479bb28af67.gif Man blir heeelt koko! Er en grunn for at jeg tok 8 tester til sammen på fredag og brukte halve dagen til å vri og myse på dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dere som har tatt ovitrelle en del. Jeg har også det, og har alltid fått el slim og kjenner at noe skjer i eggstokkene. Denne gangen kjente jeg ingenting. Ingen tegn til slim eller smerter. Hadde egg på 19 mm. Satt denne på tirsdag kl 13. Lørdag kjente jeg en del stikk og press i magen på natten. Fortsatt ingen slim men etter dette har jeg kjent på litt symptomer der nede. Hva tror dere? Kan jeg stole på at eggløsning skjedde etter sprøyten 24-48 timer etter? Hadde samleie sist onsdag kveld. Hvis eggløsning kom natt til søndag, er da løpet kjørt?😬😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 21.52):

Oi! Hold oss oppdatert! :)

Anonymkode: 1841e...d82

Var vist gravid :) Testet positivt i dag med digital test :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (13 timer siden):

Var vist gravid :) Testet positivt i dag med digital test :)

Så fantastisk 🤩 Gratulerer så mye!!

Anonymkode: 1841e...d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sportymamma
Dame1989 skrev (15 timer siden):

Var vist gravid :) Testet positivt i dag med digital test :)

Gratulerer! 

8 dager siden jeg satt ovitrelle. Tokk ikke EL test så vet ikke når EL var. Gått på crinone i 6 dager. Når er det noe poeng å starte å teste allerede? Lest at ovitrelle kan sitte igjen i 10 dager.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportymamma skrev (6 minutter siden):

Gratulerer! 

8 dager siden jeg satt ovitrelle. Tokk ikke EL test så vet ikke når EL var. Gått på crinone i 6 dager. Når er det noe poeng å starte å teste allerede? Lest at ovitrelle kan sitte igjen i 10 dager.  

 

Takk :)

Jeg startet å teste 7 dpo og 9 dager etter Ovitrelle. Jeg synes at det er greit å teste ut Ovitrellen i noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...