Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gullegg skrev (1 time siden):

Den øverste testen er fra idag. 10 dager etter ovitrelle. Er den falsk? Har ikke hatt negativ en eneste dag etter at den ble satt ... Derfor blir jeg usikker.. 🙃

Hvis du ikke har hatt negativ en eneste dag så er det nesten umulig å si om denne streken er reell eller ikke. Men svar får du nok innen et par dager. 11-12 dager etter ovitrelle settes skal det ikke gi utslag, så hvis streken fortsatt er der er du nok gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken_lurepave skrev (På 14.3.2021 den 22.58):

Okei. Skjønner. Jeg blør kraftig selv med smerter som er helt forferdelige, alltid gjort det. Kanskje jeg bør ta opp med legen min, høre hva han sier om medikamentet. Det er virkelig pyton å ha mensen, ødelegger hele uka mi.. 

Skjønner veldig godt at du er bekymret. Trillinger, så spennende! Krysser alt jeg har for dere! Har dere hatt IVF?  Du må ikke svare hvis du ikke vil, altså. Jeg synes det bare er interessant😊 

Bare ovitrelle og letrozol her:)

Skjønner godt at mensen ødelegger uka di. Er nesten det verste med å prøve, at man får mensen, ikke at man ikke blir gravid for min del. Hadde vært bedre om kroppen fant en bedre måte enn mensen 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (3 timer siden):

Bare ovitrelle og letrozol her:)

Skjønner godt at mensen ødelegger uka di. Er nesten det verste med å prøve, at man får mensen, ikke at man ikke blir gravid for min del. Hadde vært bedre om kroppen fant en bedre måte enn mensen 🤣

Okei😊 Åssen er formen din nå? 

Hehe, ja. Du sier noe der. Hater mensen sterkt jeg og😂

Men vet du hva. Rett etter at jeg begynte å blø, ble formen min bra igjen. Ingen kvalme og svimmelhet. Er ikke det rart.. Tenker heletiden at jeg var gravid og drt gikk gale veien.. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det noen flere her som er i dpo-land nå og har tatt ovitrelle?

Jeg satt sprøyten på mandag kveld, og tok en test dagen etterpå (EL) og 1 dpo. Så er i gang og teste medisinen ut. Noe å gjøre i ventetiden...

1dpo.JPG.ff7e5bdb2ed76ff93b30c3b57d28c217.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame1989 skrev (9 minutter siden):

Jeg skal sette Ovitrelle i kveld så neste uke starter jeg å teste den ut :)

You and me again! 😄 Er ikke mange dager etter meg du da. Nå må det da vel klaffe for en eller begge av oss snart syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (18 minutter siden):

You and me again! 😄 Er ikke mange dager etter meg du da. Nå må det da vel klaffe for en eller begge av oss snart syns jeg!

Helt enig. Vi satser på at det klaffer for begge nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (På 29.4.2021 den 14.15):

Jeg skal sette Ovitrelle i kveld så neste uke starter jeg å teste den ut :)

Hvordan går det, hvor sterk ser dine tester ut nå?

Her er mine fra EL til 6 dpo
6dpo.jpg.56678204c5c0c657a8827bc84c09864c.jpg

Endret av Amatariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Hvordan går det, hvor sterk ser dine tester ut nå?

Har ikke begynt å teste enda. Tenkte kanskje å drøye testingen til 6-7 dpo. Pleier å være en liten rest igjen av Ovitrelle da. Har dine tester blitt negative enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (Akkurat nå):

Har ikke begynt å teste enda. Tenkte kanskje å drøye testingen til 6-7 dpo. Pleier å være en liten rest igjen av Ovitrelle da. Har dine tester blitt negative enda? :)

Ah, jeg trodde du skulle teste den ut helt fra 1 dpo. Men skjønner!
Jeg redigerte innlegget mitt over her rett etterpå med bilder, kanskje ikke du så det før du skrev :) Kan fortsatt skimte noe i dag på 6 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Ah, jeg trodde du skulle teste den ut helt fra 1 dpo. Men skjønner!
Jeg redigerte innlegget mitt over her rett etterpå med bilder, kanskje ikke du så det før du skrev :) Kan fortsatt skimte noe i dag på 6 dpo.

Nå så jeg det :) Blir spennende om 3-4 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 9 dpo og testen er garantert blenda (var egentlig det i går også, tror jeg 😅 #streksyn)
Så nå håååååper jeg at streken kommer tilbake i morgen eller lørdag 🤞🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tar dere ovitrelle? 

Jeg har EL av meg selv men har fått letrozol for å booste eggløsningen. Kan ovitrelle være noe for meg? Eller er det bare for de som ikke får EL av seg selv? 

Anonymkode: d0004...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 13.26):

Hvorfor tar dere ovitrelle? 

Jeg har EL av meg selv men har fått letrozol for å booste eggløsningen. Kan ovitrelle være noe for meg? Eller er det bare for de som ikke får EL av seg selv? 

Anonymkode: d0004...69f

Kombinasjonen av letrozol og ovitrelle er veldig vanlig ja.

Jeg gikk til gynekolog fordi jeg syns jeg fikk litt sen EL og fikk da letrozol. På oppfølging senere så eggløsningen fin ut, men gynekologen ville gi meg ovitrelle. Ble veldig overrasket over det, for jeg har egentlig aldri hatt problemer med å slippe egget. Men spesialisten mente det var et hjelpemiddel. Ved bruk av medisinen blir man helt sikker på EL, og stoffene i den hjelper med en boost og gjør forholdene gode.

Dere som kan ovitrelle... det sies at ovitrelle skal være ute av kroppen etter 10 dager. Men er dette bare generelt eller kan det også gå 11-12 osv.? Og når det er ute av kroppen, er det hcg på 0 da?

Er på dag 11 etter injiseringen nå og lurer på om jeg kan stole på det dersom jeg tar en 10 mIU-test i ettermiddag og den viser en svak strek 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 timer siden):

Dere som kan ovitrelle... det sies at ovitrelle skal være ute av kroppen etter 10 dager. Men er dette bare generelt eller kan det også gå 11-12 osv.? Og når det er ute av kroppen, er det hcg på 0 da?

Er på dag 11 etter injiseringen nå og lurer på om jeg kan stole på det dersom jeg tar en 10 mIU-test i ettermiddag og den viser en svak strek 🤔

Mtp dine andre streker og tester nå ville jeg stolt på 10 ja:)

Anonymkode: d896b...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg på dag 1 etter innsett. Skal teste ut ovitrelle på dag 6-7 tenker jeg. Dag 6/7 etter at jeg satt sprøyta. Jeg bare sover og sover, ER så trøtt. Rar reaksjon syns jeg. Kanskje pga lutinusen. Når er det vanlig at testen er hvit? Vil vite at den er ute av kroppen, sånn at en ikke blir tvil når en tester 😊

Anonymkode: 1841e...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når er det vanlig at testen er hvit? Vil vite at den er ute av kroppen, sånn at en ikke blir tvil når en tester 😊

Det varierer fra kvinne til kvinne, og fra syklus til syklus. Sist jeg brukte ovitrelle var testen helt blenda på 6 dpo. Denne gangen var den blenda først rundt 8-9 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo og 10 dager siden Ovitrelle. Fortsatt en svak tydelig strek på testen. Hadde svak strek helt til 9 dpo sist, men synes strekene kanskje er litt sterkere nå. Blir spennende å teste i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...