Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elhaym skrev (3 timer siden):

Ja, er første gang jeg noengang har spottet etter å blitt gravid, etter sist ovitrelle. Trodde løpet var kjørt (17dpo) og tok en Ibux liksom

Jeg skjønner heller ingenting..hvorfor så kvalm og dårlig i tillegg til spotting.. nei, denne kroppen er pyton..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken_lurepave skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner heller ingenting..hvorfor så kvalm og dårlig i tillegg til spotting.. nei, denne kroppen er pyton..

Hadde en MA ifjor som har gjort at nå som jeg er 15 uker på vei så klarer jeg ikke glede meg. Hver ultralyd- og det er mange med trillinger- er nervepirrende. Bare venter på at det er over og ikke liv. Hater kroppen ja!

Jeg slutta å bruke billigtester på 18dpo

Bare digital

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (14 minutter siden):

Hadde en MA ifjor som har gjort at nå som jeg er 15 uker på vei så klarer jeg ikke glede meg. Hver ultralyd- og det er mange med trillinger- er nervepirrende. Bare venter på at det er over og ikke liv. Hater kroppen ja!

Jeg slutta å bruke billigtester på 18dpo

Bare digital

Er du gravid med trillinger??❤ ikke ofte man hører det!

Skjønner redselen din.. det er ikke bare bare å bli gravid og gå gravid.. det er mye vi kvinner skal tåle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (12 timer siden):

Og der kom friskt blod.. Skjønner fortsatt ikke noen ting.. 

Off det er ikke et godt tegn, det skal jeg innrømme. Hvordan er det idag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (7 timer siden):

Off det er ikke et godt tegn, det skal jeg innrømme. Hvordan er det idag? 

Det blør fortsatt en del😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !

jeg har testdag nå førstkommende fredag men desverre testet jeg negativt i dag. Rugedag 11. Jeg skulle ha ventet .... noen som har testet negativt rundt dag 11 og likevel blitt gravid ? Leser at mange tester tidlig... 

Jeg er så lei meg .. trodde sånn at dette skulle bli våres tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiegirl skrev (24 minutter siden):

Hei !

jeg har testdag nå førstkommende fredag men desverre testet jeg negativt i dag. Rugedag 11. Jeg skulle ha ventet .... noen som har testet negativt rundt dag 11 og likevel blitt gravid ? Leser at mange tester tidlig... 

Jeg er så lei meg .. trodde sånn at dette skulle bli våres tur. 

Trist å høre at det ble negativ test :( Men jeg vil ikke si at håpet er ute. Jeg har vært på prøveforum i mange år, og sett at mange tester positivt først på dag 13/14. Så hold ut! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (18 minutter siden):

Trist å høre at det ble negativ test :( Men jeg vil ikke si at håpet er ute. Jeg har vært på prøveforum i mange år, og sett at mange tester positivt først på dag 13/14. Så hold ut! :hug:

Åh takk for svar ! Det gjorde godt ❤️  Tenker nok det blir negativt, føler meg så dum som trodde dette kunne gå min vei fordi jeg har slitt med nesten ingen livmorslimhinne og ved innsettet så sa de at jeg hadde en like god livmorslimhinne som alle andre ... har brukt to år for å få livmoren mim bra nok.  Så da ble det bare en liten smell i dag. Ble veldig glad for du svarte meg ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (På 8.3.2021 den 16.55):

Hadde en MA ifjor som har gjort at nå som jeg er 15 uker på vei så klarer jeg ikke glede meg. Hver ultralyd- og det er mange med trillinger- er nervepirrende. Bare venter på at det er over og ikke liv. Hater kroppen ja!

Jeg slutta å bruke billigtester på 18dpo

Bare digital

Wow, trillinger!😱 krysser fingrene for at svangerskapet går fint 💜 når fant dere ut at det var 3? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (7 minutter siden):

Wow, trillinger!😱 krysser fingrene for at svangerskapet går fint 💜 når fant dere ut at det var 3? 

Uke 8. :)

 

Alt går fint, men er veldig kvalm. Sliter også med å tro at graviditeten kan vare 😴🥵

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (På 9.3.2021 den 18.03):

Det blør fortsatt en del😭

Uff. Ble det til mens dette eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (12 minutter siden):

Uke 8. :)

 

Alt går fint, men er veldig kvalm. Sliter også med å tro at graviditeten kan vare 😴🥵

Så spennende 💜 visste dere at det var flere modne eggposer på forhånd, eller ble det en stor overraskelse? 🤗 

skjønner følelsen 🙁 samtidig så er du gravid med tre fine små akkurat nå. Måtte bekymringene være helt ubegrunnet 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elhaym skrev (På 10.3.2021 den 21.35):

Uff. Ble det til mens dette eller?

 

Dessverre.. Jeg har kraftig blødning og smerter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (13 timer siden):

Dessverre.. Jeg har kraftig blødning og smerter. 

Æsj så fælt! Jeg bruker cyklokapron når jeg blør som mest. Håper du har en fin helg ellers da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal sette Ovitrelle og Gonapeptyl sammen i kveld. Uttak tirsdag. Er på grensen til overstimulert, så får vite tirsdag eller i løpet av uken om jeg får innsett eller frys. Hvis det blir innsett (som jeg håper🥺🤞🏼) blir det fredag. Planen er da ikke teste før testdag, men det kan bli vanskelig 🙈 
Er det vanlig å «teste ut» Ovitrellen? Eller er de fleste flinke og holder seg til testdag?

Eventuelt når tester dere tidligst etter ovitrelle for å ikke bli «lurt»? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lille fjasa skrev (46 minutter siden):

Hei! Jeg skal sette Ovitrelle og Gonapeptyl sammen i kveld. Uttak tirsdag. Er på grensen til overstimulert, så får vite tirsdag eller i løpet av uken om jeg får innsett eller frys. Hvis det blir innsett (som jeg håper🥺🤞🏼) blir det fredag. Planen er da ikke teste før testdag, men det kan bli vanskelig 🙈 
Er det vanlig å «teste ut» Ovitrellen? Eller er de fleste flinke og holder seg til testdag?

Eventuelt når tester dere tidligst etter ovitrelle for å ikke bli «lurt»? 

Jeg tester ikke før 10dpo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille fjasa skrev (1 time siden):

Hei! Jeg skal sette Ovitrelle og Gonapeptyl sammen i kveld. Uttak tirsdag. Er på grensen til overstimulert, så får vite tirsdag eller i løpet av uken om jeg får innsett eller frys. Hvis det blir innsett (som jeg håper🥺🤞🏼) blir det fredag. Planen er da ikke teste før testdag, men det kan bli vanskelig 🙈 
Er det vanlig å «teste ut» Ovitrellen? Eller er de fleste flinke og holder seg til testdag?

Eventuelt når tester dere tidligst etter ovitrelle for å ikke bli «lurt»? 

Så spennende! Jeg krysser fingrene for deg 🤞 Vi er flere som liker å teste ut ovitrellen, bare for å VITE når den er ute. Flere bilder bak i tråden her... Jeg startet på 1dpo denne syklusen her. Og så ble den blenda allerede på 5dpo. Da tester jeg ikke mer før jeg vanligvis begynner reell testing på 10dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille fjasa skrev (2 timer siden):

Hei! Jeg skal sette Ovitrelle og Gonapeptyl sammen i kveld. Uttak tirsdag. Er på grensen til overstimulert, så får vite tirsdag eller i løpet av uken om jeg får innsett eller frys. Hvis det blir innsett (som jeg håper🥺🤞🏼) blir det fredag. Planen er da ikke teste før testdag, men det kan bli vanskelig 🙈 
Er det vanlig å «teste ut» Ovitrellen? Eller er de fleste flinke og holder seg til testdag?

Eventuelt når tester dere tidligst etter ovitrelle for å ikke bli «lurt»? 

Ikke IVF, men; jeg testet ut Ovitrelle første gangen, fordi jeg syntes det var interessant. Tok test ca annenhver dag i en ukes tid, og streken var nesten borte på 7 DPO. Har ikke hatt behov for å teste ut de gangene jeg har tatt den etterpå (4. gangen nå 🙄). Den «skal» være ute av kroppen etter 10 dager, så hvis du venter til du reelt sett kan regne med riktig svar på test (11-12 DPO) så bør den uansett ikke spille inn. Svak strek på 10DPO kan jo være tvilstilfelle, hvis du ikke har testet og vet at den var ute før det.

Anonymkode: 4c0ad...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (20 timer siden):

Æsj så fælt! Jeg bruker cyklokapron når jeg blør som mest. Håper du har en fin helg ellers da

Kjenner ikke til det medikamentet. Kan du si litt mer om den? Har en rolig helg. Du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...