Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Marihøne24 skrev (13 timer siden):

Tusentakk!🤞🏼 Testet igjen nå, og er en veldig tynn strek fortsatt, vet ikke hva jeg skal tenke lenger (12 dager etter ovitrelle)😅. Får bare se om denne streken blir sterkere nå🙌🏼

Så spennende! Håper det er en babystrek 🙏❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elise93 skrev (På 28.8.2021 den 8.18):

Så spennende! Håper det er en babystrek 🙏❤️

Fortsatt en veldig tynn strek, men fikk akutt ekstreme menssmerter i dag og rett etter kom mensen desverre.. Da var det bare å forberede seg på ny runde her også desverre😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihøne24 skrev (1 time siden):

Fortsatt en veldig tynn strek, men fikk akutt ekstreme menssmerter i dag og rett etter kom mensen desverre.. Da var det bare å forberede seg på ny runde her også desverre😣

Åh, så kjedelig! Håper på neste runde for oss begge 🤞 her kom også mensen for fullt igår 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dere som har tatt Ovitrelle. Har dere noe erfaring med dette? 

Jeg har enkel stimulering med Letrozil og ovitrelle denne syklusen. Satte ovitrelle mandag morgen og skulle da få EL innen tirsdag kveld. 

Jeg får alltid ekstremt ømme pupper rett etter EL, men har fremdeles ikke fått det. 

Andre som har opplevd at EL-Symptomene uteblir? Er det garantert at EL kommer i opp til 36 timer etter Ovitrelle, eller kan jeg risikere at EL ikke har kommet enda? 

Anonymkode: 3b695...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 10.05):

Dere som har tatt Ovitrelle. Har dere noe erfaring med dette? 

Jeg har enkel stimulering med Letrozil og ovitrelle denne syklusen. Satte ovitrelle mandag morgen og skulle da få EL innen tirsdag kveld. 

Jeg får alltid ekstremt ømme pupper rett etter EL, men har fremdeles ikke fått det. 

Andre som har opplevd at EL-Symptomene uteblir? Er det garantert at EL kommer i opp til 36 timer etter Ovitrelle, eller kan jeg risikere at EL ikke har kommet enda? 

Anonymkode: 3b695...f04

Dersom du har hatt et modent egg så vil det slippe når du setter Ovitrelle. Var det gyn sa til meg 😊 kanskje du bare ikke har hatt symptomer på el denne syklusen? Er ikke alltid man får det. 

Ovitrelle satt idag, så nå er det bare å få lagt inn mest mulig aksjer og smøre seg med tålmodighet 😴 

Hvordan går det med deg denne syklusen @Marihøne24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (6 minutter siden):

Ovitrelle satt idag, så nå er det bare å få lagt inn mest mulig aksjer og smøre seg med tålmodighet 😴 

Hvordan går det med deg denne syklusen @Marihøne24

åå like spennende hver gang, masse lykke til!🥰 Har du planer om å vente med testing lengst mulig denne gang også? 

Jeg vare inne for UL i dag, og vi må desverre avbryte syklus. Jeg har 3-4 modne folikkler, alle mellom 15-20mm..Så det blir for risikabelt å prøve alene..Så nå må jeg bare vente på mens om to uker, før vi er gang igjen😅 Har det skjedd med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihøne24 skrev (48 minutter siden):

åå like spennende hver gang, masse lykke til!🥰 Har du planer om å vente med testing lengst mulig denne gang også? 

Jeg vare inne for UL i dag, og vi må desverre avbryte syklus. Jeg har 3-4 modne folikkler, alle mellom 15-20mm..Så det blir for risikabelt å prøve alene..Så nå må jeg bare vente på mens om to uker, før vi er gang igjen😅 Har det skjedd med dere?

Åå, så mange! Det var kjedelig å høre! 😔 Kan jo ikke risikere firlinger nei! 😅 går du på høy dose med letrozol? 

Nei, dette er bare andre gangen da, men har kun vært 1 egg begge gangene. Tar dobbel dose letrozol 😊 denne gangen tror jeg at jeg skal teste mens Ovitrelle fortsatt sitter i kroppen bare for å sjekke at den har virket som den skal. Forrige gang testet jeg når den hadde gått ut av kroppen og da fikk jeg bare blenda tester, så vil bare forsikre meg 😜 men follikelen var 22 mm så det kan hende den slipper før Ovitrelle virker sa hun. Tusen takk for lykkeønskninger 🥰 og masse lykke til i neste syklus 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på menopur, da letrezol ikke hadde noe effekt på meg tidligere. Veldig lav dose på 93IU, så både meg og gyn var like overrasket over respons denne syklusen😅😂 
Høres lurt ut å teste den ut, kjenner selv at tolmodigheten alltid tar slutt og begynner å teste før tiden hver gang😂 Ingenting er bedre om du får eggløsning selv, og med 22mm så høres det jo veldig lovende ut! Krysser fingrene for deg! Hold meg oppdater om du vil🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihøne24 skrev (32 minutter siden):

Går på menopur, da letrezol ikke hadde noe effekt på meg tidligere. Veldig lav dose på 93IU, så både meg og gyn var like overrasket over respons denne syklusen😅😂 
Høres lurt ut å teste den ut, kjenner selv at tolmodigheten alltid tar slutt og begynner å teste før tiden hver gang😂 Ingenting er bedre om du får eggløsning selv, og med 22mm så høres det jo veldig lovende ut! Krysser fingrene for deg! Hold meg oppdater om du vil🥰

Da vet du hvertfall at det virker! 😁 Takk! Skal holde deg oppdatert 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Slenger meg på denne. Satt ovitrelle igår 14.09 etter dobbel dose med letrozol 🤞🤞

Anonymkode: 53cde...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei! Slenger meg på denne. Satt ovitrelle igår 14.09 etter dobbel dose med letrozol 🤞🤞

Anonymkode: 53cde...547

Spennende, masse lykke til!🤩🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hei! Slenger meg på denne. Satt ovitrelle igår 14.09 etter dobbel dose med letrozol 🤞🤞

Anonymkode: 53cde...547

Så gøy! Jeg satt 10.09, også etter dobbel dose. Idag tok jeg første testen for å se hvor mye Ovitrelle som var i kroppen. Var fortsatt en svak strek der (6 dager siden Ovitrelle). Så blir spennende å se framover 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner man 1DPO fra to dager etter at man satte sprøyta? Og når tester dere fra for å følge med at ovitrellen går ut? 
Gyn ba meg ta en graviditetstest 14 dager etter at jeg satte sprøyta, men når jeg leser her føler jeg at jeg burde teste fra 1DPO og følge med, men samtidig stresser det meg litt. 

Anonymkode: 9a9fb...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er spørs når du får eggløsning etter sprøyta, men de fleste får det jo innen 36 timer ellernoe 😄 jeg pleier å regne sånn ca at jeg er 1dpo når det er gått to dager. 

Om man vil teste eller ikke er helt opp til deg selv. Hvis du føler at det blir stress så trenger du ikke gjøre det 🙈 er bare hvis man er nysgjerrig på hvor sterkt den gir utslag på testene og når den går ut av kroppen. Kan være individuelt fra person til person 😊 på meg er teststreken kjempesterk i starten, like sterk som kontrollstreken. Er ingen fasit så du må bare gjøre det som er best for deg😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (53 minutter siden):

Det er spørs når du får eggløsning etter sprøyta, men de fleste får det jo innen 36 timer ellernoe 😄 jeg pleier å regne sånn ca at jeg er 1dpo når det er gått to dager. 

Om man vil teste eller ikke er helt opp til deg selv. Hvis du føler at det blir stress så trenger du ikke gjøre det 🙈 er bare hvis man er nysgjerrig på hvor sterkt den gir utslag på testene og når den går ut av kroppen. Kan være individuelt fra person til person 😊 på meg er teststreken kjempesterk i starten, like sterk som kontrollstreken. Er ingen fasit så du må bare gjøre det som er best for deg😄

Takk for svar ☺️
 

Tar du temp, sånn at du vet at eggløsningen har funnet sted, eller stoler du bare på at ovitrellen gjør det den skal? Jeg temper og dagen etter sprøyten fikk jeg lavere temp enn vanlig, og i dag var den normal. Men ingen økning som man vil forvente etter eggløsning? 🤷‍♀️

Anonymkode: 9a9fb...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 17.36):

Takk for svar ☺️
 

Tar du temp, sånn at du vet at eggløsningen har funnet sted, eller stoler du bare på at ovitrellen gjør det den skal? Jeg temper og dagen etter sprøyten fikk jeg lavere temp enn vanlig, og i dag var den normal. Men ingen økning som man vil forvente etter eggløsning? 🤷‍♀️

Anonymkode: 9a9fb...983

Nei, jeg temper ikke. Så der kan jeg ikke svare deg 🤷‍♀️ men dersom du vet at follikelen var stor nok til å slippes så skal Ovitrelle få den til å slippe uansett slik jeg har forstått. Vet ikke om Ovitrelle kan tulle litt med tempen i og med at du får hcg i kroppen.. Men hvis du har fått beskjed om å ta den så ville jeg som sagt vært ganske sikker på at du får eggløsning 😊 jeg har kjent ganske tydelig når jeg har hatt eggløsning etter ovitrelle, har kjent dunkende/stikkende smerter på den siden egget har sluppet. 

AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 17.36):

Takk for svar ☺️
 

Tar du temp, sånn at du vet at eggløsningen har funnet sted, eller stoler du bare på at ovitrellen gjør det den skal? Jeg temper og dagen etter sprøyten fikk jeg lavere temp enn vanlig, og i dag var den normal. Men ingen økning som man vil forvente etter eggløsning? 🤷‍♀️

Anonymkode: 9a9fb...983

Hehe, nå høres det ut som jeg er skikkelig Ovitrelle ekspert og har tatt det dritlenge 😂 er bare 2 gang jeg har tatt det 😜 eller egentlig 3, men da fikk jeg falsk positiv el test uten bekreftelse med ultralyd om jeg hadde moden follikel så da fikk jeg selvfølgelig kke eggløsning🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elise93 skrev (På 16.9.2021 den 21.08):

Så gøy! Jeg satt 10.09, også etter dobbel dose. Idag tok jeg første testen for å se hvor mye Ovitrelle som var i kroppen. Var fortsatt en svak strek der (6 dager siden Ovitrelle). Så blir spennende å se framover 😊

Spennende! Første gangen min med otrivelle, men andre runden med letrozol 🤞🤞 har valgt å ikke teste noe, og håper eg klarer å vente til 14 dager etter jeg satt den 🙈

-jv

Anonymkode: 53cde...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 🌸 Ny i tråden her.. jeg har nå prøvd Letrozol og Ovitrelle for første gang.. har ikke testet den ut av kroppen, men her er de tre siste dagene med tester (fra dag 9 etter ovitrelle, dpo 7), hva tror dere? Har jeg grunn til å glede meg over at den siste er litt sterkere i fargen, eller er det for tidlig å vite enda? 
9EE28416-A36F-497A-91D9-BE7488C4E953.thumb.jpeg.2b2297f211cc02751b3cf0abade02332.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpoglykke skrev (3 timer siden):

Hei! 🌸 Ny i tråden her.. jeg har nå prøvd Letrozol og Ovitrelle for første gang.. har ikke testet den ut av kroppen, men her er de tre siste dagene med tester (fra dag 9 etter ovitrelle, dpo 7), hva tror dere? Har jeg grunn til å glede meg over at den siste er litt sterkere i fargen, eller er det for tidlig å vite enda? 
9EE28416-A36F-497A-91D9-BE7488C4E953.thumb.jpeg.2b2297f211cc02751b3cf0abade02332.jpeg

Siden streken tydelig blir sterkere så vil jeg tro den er positiv 😍 gratulerer 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpoglykke skrev (3 timer siden):

Hei! 🌸 Ny i tråden her.. jeg har nå prøvd Letrozol og Ovitrelle for første gang.. har ikke testet den ut av kroppen, men her er de tre siste dagene med tester (fra dag 9 etter ovitrelle, dpo 7), hva tror dere? Har jeg grunn til å glede meg over at den siste er litt sterkere i fargen, eller er det for tidlig å vite enda? 
9EE28416-A36F-497A-91D9-BE7488C4E953.thumb.jpeg.2b2297f211cc02751b3cf0abade02332.jpeg

Hei! Jeg har ikke testet, så kan ikke svare noe på det! Men 🤞🤞 for deg! 

Har du merket noe spesielt etter du satt ovitrelle? 

 

-jv

Anonymkode: 53cde...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...