Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sportymamma skrev (28 minutter siden):

Gratulerer! 

8 dager siden jeg satt ovitrelle. Tokk ikke EL test så vet ikke når EL var. Gått på crinone i 6 dager. Når er det noe poeng å starte å teste allerede? Lest at ovitrelle kan sitte igjen i 10 dager.  

 

Her under er mine tester fra forrige uke. Det var 11 dager etter ovitrelle at jeg forsto jeg var gravid.

Amatariel skrev (På 11.5.2021 den 8.35):

Slik ble min testerekke i pp11! 1913463046_rrt.gif.c0221021db9ca8dacf0d8e398d80af94.gif

Dette er en morgentest tatt hver eneste dag fra EL til 14 dpo
1465420722_ELtil14dpo.jpg.de1bc6a99b52ee4f42924dd3fbf316b6.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en kritthvit test på morgenen i går 9 dager etter jeg satt Ovitrelle. I dag 10 dager etter fikk jeg en nesten usynlig strek nå på ettermiddagen. Kan det være Ovitrelle? Når den var så hvit i går? (Nytter ikke ta bilde, er for svak til å sees på bilde)

Anonymkode: 1841e...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk en kritthvit test på morgenen i går 9 dager etter jeg satt Ovitrelle. I dag 10 dager etter fikk jeg en nesten usynlig strek nå på ettermiddagen. Kan det være Ovitrelle? Når den var så hvit i går? (Nytter ikke ta bilde, er for svak til å sees på bilde)

Anonymkode: 1841e...d82

Det kan være begge deler. Er det som er vanskelig når det er så tidlig. Gir jo håp at du ser strek i dag!! Samtidig har urinkonsentrasjonen alt å si på dette tidspunktet, så om urinen er sterkere i dag enn igår så kan det være ovitrelle som skinner igjennom. Men jeg håper 🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (9 minutter siden):

Det kan være begge deler. Er det som er vanskelig når det er så tidlig. Gir jo håp at du ser strek i dag!! Samtidig har urinkonsentrasjonen alt å si på dette tidspunktet, så om urinen er sterkere i dag enn igår så kan det være ovitrelle som skinner igjennom. Men jeg håper 🤞 

Ja, hååååper på en litt sterkere test i morgentidlig. Er FOR spennende dette her. Går ut og myser på den nesten usynlige streken hver halvtime 😅

Anonymkode: 1841e...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, hååååper på en litt sterkere test i morgentidlig. Er FOR spennende dette her. Går ut og myser på den nesten usynlige streken hver halvtime 😅

Anonymkode: 1841e...d82

Forstår SÅ godt hva du mener. Akkurat det jeg gjorde hele fredagen omtrent. Myste, vred og stirret på tester. Ulidelig spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Over 12 dager siden ovitrelle ble satt og jeg prøvde meg på en tidligtest. Streken er der! Men kan den stoles på?

B3FD7E31-6ACF-4669-AEAD-8F3BCE84FF55.jpeg

Litt triksing og miksing med fargene 😌

C7FF5A8D-96EF-490A-8B8E-49A3EFACBF11.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Dobbel ovitrelle for 9 dager siden. Fortsatt sinnsykt tydelig strek og syns ikke den er blitt svakere fra igår. 😖 Tydelig at hcg går tregt ut av mitt system

62644CFF-93B9-4655-9A71-9C662260E6D2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager siden Ovitrelle. Jeg har pleid å teste den ut, men ikke gjort det denne gangen. Jeg ser en svak strek (vanskelig å se på bilde). Ovitrelle har tidligere vært ute av kroppen etter 10 dager. Vet jeg får svaret i morgen, er bare så spennende 😀

20210611_090554.jpg

Anonymkode: 16535...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

11 dager siden Ovitrelle. Jeg har pleid å teste den ut, men ikke gjort det denne gangen. Jeg ser en svak strek (vanskelig å se på bilde). Ovitrelle har tidligere vært ute av kroppen etter 10 dager. Vet jeg får svaret i morgen, er bare så spennende 😀

20210611_090554.jpg

Anonymkode: 16535...c33

Jeg har slitt med at den siste resten ( som kun jeg ser ) har vært der til dag 12-13 etter ovitrelle. Er forferdelig frustrerende…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frksabben skrev (1 minutt siden):

Jeg har slitt med at den siste resten ( som kun jeg ser ) har vært der til dag 12-13 etter ovitrelle. Er forferdelig frustrerende…

Ja, kan jo være det hos meg også denne gangen (selv om den har vært ute etter 10 dager 5 ganger tidligere). Får svaret i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (26 minutter siden):

Ja, kan jo være det hos meg også denne gangen (selv om den har vært ute etter 10 dager 5 ganger tidligere). Får svaret i morgen :)

Spennende! Oppdater 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to første tatt på morgenurin, den andre tatt på andre runde urin, mindre konsentrert. 11 dager siden ovitrelle.

F94F0C21-E907-4306-AF28-B5238A728C62.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frksabben skrev (5 minutter siden):

De to første tatt på morgenurin, den andre tatt på andre runde urin, mindre konsentrert. 11 dager siden ovitrelle.

F94F0C21-E907-4306-AF28-B5238A728C62.jpeg

Får håpe de blir sterkere :)

Din babyplan ser ganske lik ut som min og jeg er 10 dpo i dag (12 dager siden Ovitrelle).

Jeg får som regel sterkere tester utover dagen så håper de neste er sterkere. Clearblue plus viser et ganske tydelig plus tegn og Clearblue digital er positiv. Jeg stoler ikke på det før jeg ser at testene blir ganske sterke for opplevde kjemisk forrige måned :):

20210612_090655.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame1989 skrev (Akkurat nå):

Får håpe de blir sterkere :)

Din babyplan ser ganske lik ut som min og jeg er 10 dpo i dag (12 dager siden Ovitrelle).

Jeg får som regel sterkere tester utover dagen så håper de neste er sterkere. Clearblue plus viser et ganske tydelig plus tegn og Clearblue digital er positiv. Jeg stoler ikke på det før jeg ser at testene blir ganske sterke for opplevde kjemisk forrige måned :):

20210612_090655.jpg

Oiiii men hvis clearblue er positiv 12 dager etter sprøyte hadde jeg nok tenkt positivt asså! Ble den positiv på den streken på bildet?😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frksabben skrev (4 minutter siden):

Oiiii men hvis clearblue er positiv 12 dager etter sprøyte hadde jeg nok tenkt positivt asså! Ble den positiv på den streken på bildet?😍

Ja, Clearblue ble positiv på samme som den babyplan testen. Her er plus testen. Men som sagt stoler ikke på noe før testene blir sterkere :)

20210612_090849.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (4 minutter siden):

Ja, Clearblue ble positiv på samme som den babyplan testen. Her er plus testen. Men som sagt stoler ikke på noe før testene blir sterkere :)

20210612_090849.jpg

Sinnsykt fin test! Nei jeg forstår det hvis du har blitt skuffet før. Krysser fingre og tær for deg!

Her går håpet opp og ned, opp og ned. Alt jeg ønsker er en sterkere test eller bare helt blank så jeg kan legge det fra meg. Men alle testene er så diffuse 😖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frksabben skrev (8 minutter siden):

Sinnsykt fin test! Nei jeg forstår det hvis du har blitt skuffet før. Krysser fingre og tær for deg!

Her går håpet opp og ned, opp og ned. Alt jeg ønsker er en sterkere test eller bare helt blank så jeg kan legge det fra meg. Men alle testene er så diffuse 😖

Vi får håpe på sterke tester for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager siden ovitrelle… Hvis jeg ikke er gravid er det utrolig villedende å si 10 dager hvertfall. Denne er ganske tydelig in real life. 

52362701-3E48-4B9B-9DA0-2BE3251CB00C.jpeg

Tok en 10 mlu test au. Er så vanskelig å vite men syns nå denne var veldig sterk?

F90BDE37-5DCF-4AAE-A8BA-15471C4E1FCA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...