Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg merket ingen ting. Tok sprøyten i går, og ble inseminert i dag. Blir spennende å se hva resultatet blir.  

Anonymkode: 761d2...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen flere i dpo land etter Ovitrelle nå? 

Jeg er 4 dpo og 6 dager etter Ovitrelle. Svakt positiv graviditetstest i dag så tipper at Ovitrelle er påvei ut av kroppen og at jeg får negativ graviditetstest om noen dager. 

Gått på Crinone siden fredag.

Omtrent ingen murring eller ømme bryster som jeg pleier å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok den for tre dager siden og begynner å få kviser🤔 Kan det komme av den?😅 

Anonymkode: 761d2...0c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo og testen var nesten negativ i dag. Blir spennende de neste dagene :)

Det som er rart er at jeg ikke har hatt noen symptomer denne syklusen. Skulle nesten trodd at jeg ikke hadde el.

Noen som har opplevd å ikke få el med Letrozol og Ovitrelle? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (På 4.12.2020 den 13.28):

8 dpo og testen var nesten negativ i dag. Blir spennende de neste dagene :)

Det som er rart er at jeg ikke har hatt noen symptomer denne syklusen. Skulle nesten trodd at jeg ikke hadde el.

Noen som har opplevd å ikke få el med Letrozol og Ovitrelle? 

Hvordan gikk det?🥰

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan gikk det?🥰

Anonymkode: f9ca0...0b2

12 dpo og blendahvit test :(

Fikk plutselig ganske positiv 9 dpo kveld, men den ble like raskt negativ igjen. 

Har du testet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lei for det🥺♥️Ts her.. jegsom skrev til deg- jeg ble ikke gravid nei.. men er snart på runde 2! Femar fungerte heldigvis (klomifen gjorde ikke det)  så skal til gyn imorgen og få resept på sprøyten. Men lurer egentlig litt på om det er noen vits.. 

Anonymkode: f9ca0...0b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia folkens! TS Her! Imorgen skal jeg sette min andre sprøyte med ovitrelle og jeg gleder meg!! Aldri hatt så kort syklus før🥰 Så Femar hjalp virkelig selvom Komifen ikke gjorde det! Woho! 
 

er det noen andre som er på samme greia?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2020 den 16.02):

Heia:)

Jeg er i ventemodus før jeg skal teste for å se om jeg er gravid. Er det noen andre som vil drive tidsfordriv med meg her som vil dele sin reise og?:)

Jeg tok Ovitrelle Torsdag 12.11 og bør dermed ikke teste før om 14 dager når jeg har forventet mens. Ovitrelle varer jo i 10 dager, meeeen denne waiting gamen kjenner jeg er fryktelig dryyyyyg så det klør litt etter å teste for å følge med på det som forhåpentligvis blir en fin reise til slutt! Er det noen andre i samme båt? Jeg tror faktisk jeg skal drite meg til å teste allerede tirsdag neste uke:O da er det jo 12 dager siden jeg tok sprøyten. (ja jeg er klar over mulighet for falsk positiv) 

 

Uansett, tenkte det er greit å ha et formum og skravle på, og hvis du tester for å følge med på hcg nivået etter ovitrelle så del det gjerne:) 

Anonymkode: f9ca0...0b2

Hei!

Har lite peiling på temp måler og diverse ift når man skal teste seg, eller når man er mest fruktbak osv. Men jeg hadde eggeløsning rundt 22/23 nov, og skulle hatt TR for noen dager siden. Såå mulig gravid? Kanskje? Skal teste meg snart.

Men hvilken burde jeg ta? 

De to andre graviditetene har gått av seg selv. Aldri målt tempen altså. 

Hilsen ei spent ei!!😊

 

Anonymkode: 57f38...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

skulle hatt TR for noen dager siden. Såå mulig gravid? Kanskje? Skal teste meg snart.

Men hvilken burde jeg ta? 

Om du er etter IKM (dagen du skulle hatt mens) så kan du ta hvilken som helst test. Clearblue er vel 98% sikker opptil 4 dager før IKM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen i går så da starter en ny syklus og PP12. Ifølge gynekolog skal jeg ikke ta noen medisiner denne syklusen.

Lykke til alle andre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (På 12.12.2020 den 20.23):

Jeg fikk mensen i går så da starter en ny syklus og PP12. Ifølge gynekolog skal jeg ikke ta noen medisiner denne syklusen.

Lykke til alle andre :)

Så lei for det♥️ Krysser fingrene for denne syklusen her da♥️

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 12.55):

Hei!

Har lite peiling på temp måler og diverse ift når man skal teste seg, eller når man er mest fruktbak osv. Men jeg hadde eggeløsning rundt 22/23 nov, og skulle hatt TR for noen dager siden. Såå mulig gravid? Kanskje? Skal teste meg snart.

Men hvilken burde jeg ta? 

De to andre graviditetene har gått av seg selv. Aldri målt tempen altså. 

Hilsen ei spent ei!!😊

 

Anonymkode: 57f38...e2c

Hvordan gikk det? Ble du gravid?♥️

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her! Vet ikke om det er noen som er på ny runde eller noe jeg? Men jeg er i dag 9 Dpo og imorgen er det endelig 10 dpo og 11 dager siden Ovitrelle🌟 i dag hadde jeg svak positiv på makesure, så håper det fortsetter🙏🏼Noen andre i samme båt?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I stedet for å lage ny tråd så henter jeg frem denne igjen og spør om det samme.

Er det noen som skal sette ovitrelle i disse dager og teste den ut?? Jeg skal sette den i kveld og drømmer om enda en sånn testerekke som jeg hadde for 6 år siden der streken ble svakere - for å så bli sterkere igjen ♥

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ts her!

Så spennende:) krysser fingrene for deg❤️ 
Jeg drømmer om akkurat det samme, håper det skjer for oss begge!!!

 jeg skal til gyn i morgen for å se str. på eggposen etter letrozol og da får jeg vite når jeg skal sette ovitrelle, så vi er ikke så langt unna hverandre :) Denne runden skal vi også ta inseminasjon som siste forsøk før vi tar ivf neste syklus, så jeg håper det blir en fulltreffer🥰 

Har du vært hos gyn og sett hvor stor folikken er? hvor mange mm? 

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (13 timer siden):

I stedet for å lage ny tråd så henter jeg frem denne igjen og spør om det samme.

Er det noen som skal sette ovitrelle i disse dager og teste den ut?? Jeg skal sette den i kveld og drømmer om enda en sånn testerekke som jeg hadde for 6 år siden der streken ble svakere - for å så bli sterkere igjen ♥

Hei! Ts her!

Så spennende:) krysser fingrene for deg❤️ 
Jeg drømmer om akkurat det samme, håper det skjer for oss begge!!!

 jeg skal til gyn i morgen for å se str. på eggposen etter letrozol og da får jeg vite når jeg skal sette ovitrelle, så vi er ikke så langt unna hverandre :) Denne runden skal vi også ta inseminasjon som siste forsøk før vi tar ivf neste syklus, så jeg håper det blir en fulltreffer🥰 

Har du vært hos gyn og sett hvor stor folikken er? hvor mange mm? 

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hei! Ts her!

Så spennende:) krysser fingrene for deg❤️ 
Jeg drømmer om akkurat det samme, håper det skjer for oss begge!!!

 jeg skal til gyn i morgen for å se str. på eggposen etter letrozol og da får jeg vite når jeg skal sette ovitrelle, så vi er ikke så langt unna hverandre :) Denne runden skal vi også ta inseminasjon som siste forsøk før vi tar ivf neste syklus, så jeg håper det blir en fulltreffer🥰 

Har du vært hos gyn og sett hvor stor folikken er? hvor mange mm? 

Anonymkode: f9ca0...0b2

Oo spennende ja! Lykke til hos gyn. i morgen! Jeg var i går. Har tatt dobbel dose letrozol denne runden. Var ett stort egg der! Han målte det til 20,5-21 mm. Så han sa at det høyst antageligvis kom til å slippe av seg selv. Så gode nyheter! Men jeg fikk ovitrelle likevel, for sikkerhets skyld og så er det jo andre positive ting med det. Jeg tenker å begynne å teste i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.2.2021 den 8.58):

jeg skal til gyn i morgen for å se str. på eggposen etter letrozol og da får jeg vite når jeg skal sette ovitrelle, så vi er ikke så langt unna hverandre :)

Hvordan gikk det, ble det ovitrelle?

Ingen andre som tester ut medisinen denne uken? Jeg er 1 dpo i dag og en tydelig strek på testen. Litt godt å se at den faktisk fungerer, at medisinen er i blodet mitt. Blir interessant å se når streken blir borte. Sist jeg gjorde dette i november skjedde vel det rundt 5 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 4.2.2021 den 10.59):

Hvordan gikk det, ble det ovitrelle?

Ingen andre som tester ut medisinen denne uken? Jeg er 1 dpo i dag og en tydelig strek på testen. Litt godt å se at den faktisk fungerer, at medisinen er i blodet mitt. Blir interessant å se når streken blir borte. Sist jeg gjorde dette i november skjedde vel det rundt 5 dpo.

Ble ikke ovitrelle so jeg tenkte, de på fertilitetsklinikken ville se om jeg kunne få naturlig EL av en eller annen grunn.. har jo fått sprøyten de siste tre mnd så det kjentes litt tungt... så nå er jeg på syklusdag 16 og skal tilbake til klinikken. var der på dag 11 og da var posen "bare" 15 mm noe som var forventet da det var tidlig. har testet for EL, men ingenting. Så i dag regner jeg med å få sprøyten og så blir det inseminering i morgent tipper jeg. Hvordan har det gått med deg? tester du?

Anonymkode: f9ca0...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...