Gå til innhold

Et lite nurk i 2021?

Fioritura

Anbefalte innlegg

Litt godt å høre at det ikkje er jeg som er blitt helt tullete 🙈. Har ikke helt bestemt meg enda @Amatariel har en digital liggende. Ikm er fredag/lørdag, vil den digitale testen slå ut før Ikm? Tar vertfall en strimmel først, så får vi se. Kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg sikkert ikke la vere 🙈 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fioritura skrev (På 29.12.2020 den 10.41):

vil den digitale testen slå ut før Ikm? Tar vertfall en strimmel først, så får vi se. Kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg sikkert ikke la vere 🙈 

Ekspander  

Ja den digitale slår ut før IKM, er det ikke 98% sikkerhet opptil 4 dager før den sier? Og erfaringen her inne er at mange får positiv på den rundt 10 dpo. Personlig liker jeg å se en klar strek på en strimmel først, og bare ta den digitale for bekreftelse for å vise mannen (gnien på kostnaden på testen). Men når du mener du ser noe, og hvis du ikke blir sikker i morgen heller så hadde jeg nok tatt en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på å se hva som står på pakningen engang  @Amatariel🙈 ferie gjør meg tydeligvis litt svimete 😅  syns det er så lenge til imorgen! Har ikke fortalt til mannen at jeg muligens skimter en strek, tenker det er best å vente til jeg er sikker. Unødvendig at vi begge skal få opp forhåpningene for så å bli skuffet tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat sånn tenker jeg også... Vi har vært igjennom såpass mye også, at her forteller jeg kun mannen dersom det er 100% sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO

Kunne skimte strek på dagens test også, så da tok jeg en digital som var negativ. Så då er det vell bare å lade opp til ny prøveperiode..  Blir ett glass vin eller to ikveld tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg alt godt for året som kommer Fioritura :hug:
Ville ikke gitt opp denne pp'en helt om jeg var deg. Kan ta litt tid før digital slår ut...

nyparty.gif.2e88d5d7f2db41d62b44bec74f1fb75c.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk det samme  @Amatariel🥰

Nei det er jo lov å håpe 🤞 får se om mensen dukker opp iløpet av helgen 🤷‍♀️ tenkte faktisk ikke på å teste engang idag tidlig 😅🙈  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idag tidlig @Lily92, den var negativ 🙄 så tror nok at det har vert en skyggestrek. Ikm idag/imorgen. Har ingen symptomer på at mensen er på vei som jeg pleier, men tror egentlig at løpet er kjørt for denne gang 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD1

Idag kom mensen, som forventet egentlig 🤷‍♀️ krysser fingrene for at dette blir en normal mens og at syklusen har normalisert deg igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig at det endte sånn da :( Men får krysse fingrene for at det er lykke å være helt i starten av ny syklus i starten av det nye året 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

CD12

Begynte med EL testing på mandag (CD10). Flo estimerer EL til lørdag (CD15) mens premom sier neste onsdag (CD19). Regner med de er uenige siden syklusen min har vert litt over alt de siste mnd 😅 blir spennende å se når den kommer vertfall 😊 EL slim idag, så da regner jeg med det ikke blir så alt for lenge til, det har vert stigning på testene så håper på at det er ett godt tegn 😊 idag kom mannen hjem fra jobbreise så da får vi tro det blir litt action ikveld 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med jakten på EL! :heiajente: høres jo ut som den ikke er mange dagene unna, så da er det bare å kose seg fremover 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 14

Ingen EL i sikte, tror jeg vertfall. Var begynt å stige på testene, men de siste to dagene har de vert veldig lave igjen. Igår glemte jeg det av når jeg kom hjem fra jobb, så testen ble tatt litt seint. Så tok jeg en idag tidlig og oppdaget selvsagt at jeg kun har 3 tester igjen 🙈 premom mener EL skal komme neste onsdag, og Flo mener EL er imorgen, kan kanskje se ut til at premom beregner bedre denne mnd enn Flo 🤷‍♀️ får ikke nye tester i tide heller, så får krysse fingrene for at jeg klarer å slappe av og slippe kontrollen litt 🙈 

Screenshot_20210115_072949.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 16

Ser ut til at det ble positiv EL test idag 👏👏 passet jo fint, siden vi fikk lagt inn aksjer i går 😀 Så får vi prøve på en runde til ikveld eller imorgen også 😊

Screenshot_20210117_165235.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått helt sinnsyke EL smerter, frister lite med sex ikveld kjenner jeg 🙈 krysser fingrene for at det holder med igår og imorgen 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele dagboka di! Jeg tror vi er sånn ca like langt, jeg venter på EL i disse dager (CD 11) og er i PP3. Håper det klaffer for oss begge 😊

Trist å lese om det du var gjennom i august, men godt å lese at ting har stabilisert seg nå🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...