Gå til innhold

Et lite nurk i 2021?


Fioritura

Anbefalte innlegg

Det lønner seg å vere pågående 😅👌 takk for gode tips @Amatariel, det funket som bare juling 😅  og ingen prestasjonsangst 😊 dette blir første perioden vi faktisk treffer på EL 👏👏så da er det bare å smøre seg med tolmodighet og håpe på det beste 😊 tenker vi får legge inn litt aksjer imorgen/mandag også i tilfelle EL skjer senere enn jeg tror. Igår hadde jeg typiske EL smerter, så mye tyder på at det er like rundt hjørnet vertfall 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fioritura skrev (1 time siden):

Det lønner seg å vere pågående 😅👌 takk for gode tips @Amatariel, det funket som bare juling 😅  og ingen prestasjonsangst 😊 dette blir første perioden vi faktisk treffer på EL 👏👏så da er det bare å smøre seg med tolmodighet og håpe på det beste 😊 tenker vi får legge inn litt aksjer imorgen/mandag også i tilfelle EL skjer senere enn jeg tror. Igår hadde jeg typiske EL smerter, så mye tyder på at det er like rundt hjørnet vertfall 😊

Hahaha så bra! Disse mannfolka pleier ikke å være så vanskelige å lure hvis man jobber målrettet😂👏🏻 Så supert å treffe rett på EL! Masse lykke til de neste ukene nå😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (6 minutter siden):

Hahaha så bra! Disse mannfolka pleier ikke å være så vanskelige å lure hvis man jobber målrettet😂👏🏻

Nei det er nettopp det 😅 fort å glemme når man blir litt irritert 🙈😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (1 time siden):

Det lønner seg å vere pågående 😅👌 takk for gode tips @Amatariel, det funket som bare juling 😅  og ingen prestasjonsangst 😊 dette blir første perioden vi faktisk treffer på EL 👏👏så da er det bare å smøre seg med tolmodighet og håpe på det beste 😊 tenker vi får legge inn litt aksjer imorgen/mandag også i tilfelle EL skjer senere enn jeg tror. Igår hadde jeg typiske EL smerter, så mye tyder på at det er like rundt hjørnet vertfall 😊

🎉🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at EL testen var positiv i går vertfall 😀  sykt gla jeg ikke ventet til imorgen/mandag med testingen 🙈

Screenshot_20201219_145138.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fioritura skrev (7 timer siden):

Ingen tvil om at EL testen var positiv i går vertfall 😀  sykt gla jeg ikke ventet til imorgen/mandag med testingen 🙈

Screenshot_20201219_145138.jpg

Nå blir det spennende de neste 2ukene :) :) Jakten på streken er i gang :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7DPO

Kjenner det er godt det er jul så en har noe annet å tenke på enn ventingen fram til jeg kan begynne å teste. Hadde tenkt å vente til Ikm, men kjenner at jeg allerede er utrolig utolmodig 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 DPO

Hadde bestemt meg for å ta første testen imorgen, så irriterende når jeg nå oppdaget at jeg kun har kjøpt vanlige gtester og ikke tidlig tester 🤦‍♀️så da spørst det om det er noe vits å teste allerede imorgen, evt så må jeg en tur på apoteket. Som er helt tullete siden jeg har en hel del liggende i skapet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, been there done that 🙈 ta en test du, man trenger litt ekstra spenning for å få dagene til å gå 😅krysser fingrene for at det blir antydning til to streker 🤞❄️🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er helt sant @Znowie😅 blir nok å ta en imorgen tidlig uansett 🙈 skal til byen iløpet av morgendagen, så jeg tror kanskje jeg kjøper en tidligtest da😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (6 timer siden):

8 DPO

Hadde bestemt meg for å ta første testen imorgen, så irriterende når jeg nå oppdaget at jeg kun har kjøpt vanlige gtester og ikke tidlig tester 🤦‍♀️så da spørst det om det er noe vits å teste allerede imorgen, evt så må jeg en tur på apoteket. Som er helt tullete siden jeg har en hel del liggende i skapet 🙈

Veldig mye erfaring her inne på at tidligtest og vanlig test (de fra babyplan om du har de) er HELT like. Så da kan du like gjerne teste med en vanlig strimmel. Eneste forskjellen er at tidligtesten er dyrere 😑 Massssse lykke til med testingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 DPO

Dagens test var negativ. Trodde ett par minutter at jeg kunne skimte en ekstremt svak strek, men tror mest det var ønsketenkning 😅🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (6 timer siden):

9 DPO

Dagens test var negativ. Trodde ett par minutter at jeg kunne skimte en ekstremt svak strek, men tror mest det var ønsketenkning 😅🙈 

Tidlig enda 😁🤞 er så spennende, selv om dagene føles lange i dpo land 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja man blir "god" på streksyn på dette tidspunktet ;) Håper det kommer en fin reell strek til deg snart nå her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 DPO

Hadde ikke trodd at jeg skulle bli hun som står på badet og nistirrer på en test for å se etter strek 🙈 mulig jeg ser syner eller det er ekstrem ønsketenkning, men jeg syns jeg ser antydninger til en strek her? Gårsdagens test så ikke slik ut. Tar utgangspunkt i skyggestrek enn så lenge, er så kjedelig å få opp forhåpningene. Men kjenner jeg er spent på morgendagens test!

IMG_20201229_093635.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også jeg ser noe!! Og det er ikke verst når den først skal igjennom din kameralinse, og så min PC-skjerm. Men ser NOE. Om det er farge på den er for tidlig å si. Ååå jeg håper for deg! 🤞 Kommer du til å vurdere å ta en digital i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...