Gå til innhold

Et lite nurk i 2021?


Fioritura

Anbefalte innlegg

Fått time på sykehuset imorgen tidlig, så nå håper jeg å finne ut av noe, idag har det faktisk vert så stor blødning at det på ett tidspunkt blødde gjennom ett helt nytt nattbind og klær 🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fioritura skrev (24 minutter siden):

Fått time på sykehuset imorgen tidlig, så nå håper jeg å finne ut av noe, idag har det faktisk vert så stor blødning at det på ett tidspunkt blødde gjennom ett helt nytt nattbind og klær 🙈

 

Uff masse lykke til jeg håper virkelig at du slipper å oppleve rester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det @kvinne35+. Virker jo nesten som at det er rester, men samtidig syns jeg det er rart at det har gått 3 mnd siden aborten uten at jeg har blitt dårlig..   Blir uansett godt med ett svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt så normalt ut heldigvis, kunne se antydninger til pittelitt rester. Men det kunne vere vanskelig å skille om det var rester eller koagulert blod. Så nå skal vi se det an over helgen om det avtar. Legen var bra sikker på at det var kluss med hormonene og at kroppen ikke spiller helt på lag etter aborten. Godt å få bekreftelse på at det ikke er noe galt vertfall. Så det er ingenting som tilsier at vi ikke skal klare å bli gravid igjen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh - enda godt det ikke var noe galt! Man begynner jo å lure med slike blødninger altså. Men virkelig godt å høre. Satser på det avtar straks her - goood helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det @Amatariel 🥰 tenker det blir litt lettere å slappe av i helgen nå 😊  så krysser vi fingrene for at det avtar snart så vi kan sette igang igjen med prøvingen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 22

Det her ser ut til å bli en uendelig lang syklus. Blødningen er endelig avtatt og det kan se ut til at den er helt over. Tar det med en liten klype salt, for det har jeg nemlig trodd tidligere og. Krysser fingrene for at jeg er ferdig nå vertfall. Det har vert lenge nok men mensen nå 🙄 

Idag er det akkurat 3 mnd siden vi var på ultralyd og fikk beskjed om MA, tiden har gått raskt men likevell utrolig sakte.  Kjenner at jeg gleder meg til dette året er over og håper at 2021 blir ett bedre år. 

Tenker å begynde å EL teste til helgen om blødningen gir seg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (14 timer siden):

CD 22

Det her ser ut til å bli en uendelig lang syklus. Blødningen er endelig avtatt og det kan se ut til at den er helt over. Tar det med en liten klype salt, for det har jeg nemlig trodd tidligere og. Krysser fingrene for at jeg er ferdig nå vertfall. Det har vert lenge nok men mensen nå 🙄 

Idag er det akkurat 3 mnd siden vi var på ultralyd og fikk beskjed om MA, tiden har gått raskt men likevell utrolig sakte.  Kjenner at jeg gleder meg til dette året er over og håper at 2021 blir ett bedre år. 

Tenker å begynde å EL teste til helgen om blødningen gir seg nå. 

Har du testet på nytt med graviditetstest om testen fortsatt er negativ nå etter blødningeslutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@kvinne35+ tok en G test den uken blødningen starten som var negativ. Tok også en hcg prøve uken etter blødningen startet. Denne var normal heldigvis :) idag er jeg endelig helt blødningsfri, det er utrolig deilig 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så godt å høre at du er ferdig med å blø! Det var virkelig nok nå ja! Satser helt klart på blanke ark fremover og at 2021 skal bli et magisk år :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var virkelig på tide @Amatarielførste dag uten bind og kjenner meg skikkelig nervøs 🙈 

Satser på at jeg finner EL 🙈 er jo ikke godt å si hvordan det blir nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 24

Begynte med EL testing igår, Hadde igrunn tenkt å vente til søndag/mandag da jeg tenkte at det ikke var nødvendig. Så feil kan man ta. Vil si dagens test er ganske så positiv 😊 Så da får jeg håpe at jeg klarer å "få snøret i bånn" ikveld 😅🤪

Screenshot_20201218_174938.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Fioritura said:

CD 24

Begynte med EL testing igår, Hadde igrunn tenkt å vente til søndag/mandag da jeg tenkte at det ikke var nødvendig. Så feil kan man ta. Vil si dagens test er ganske så positiv 😊 Så da får jeg håpe at jeg klarer å "få snøret i bånn" ikveld 😅🤪

Screenshot_20201218_174938.jpg

Lykke til! Det er jo fredag 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt typisk at vi skal på besøk til svigermor i helgen, han liker ikke å ha sex når vi er der.  Så har vi jo også avtalt at jeg ikke skal si noe om når EL er 🙄 ga beskjed om at nå som mensen er over så er det bare å kjøre på 'jaja, vi får vente til vi kommer hjem' fikk jeg til svar da🙄 da kan det hende vi mister en mnd med prøving, 'men da får vi prøve neste mnd'. Er det mulig 🤦‍♀️ så håper litt at den streken holder seg sterk en dag eller to til. Godt mulig det ikke blir noe ligging før søndagskveld eller mandag. Sykt frustrerende, gikk fra superglad til sur og irritert på meget kort tid her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig sterk og fin EL-test..! Men skjønner det er nedtur at dere skulle bort. Så da må man være kreativ... hm. Om du ikke tror han kan fristes nok ute på tur, kan det være en idè og fortelle at du har EL (sannsynligvis i morgen)? Da er det kanskje en sjanse for at han sier ja? Hvis alternativet er at han ikke vet det og det ikke blir noe tenker jeg...  

Eller er det et alternativ å ikke dra? Skyld på at du føler deg dårlig f.eks, og kan jo ikke risikere å smitte svigermor før jul.... På kvelden føler du deg plutselig bedre og er mer enn nok frisk til sex :lol:  Eller vær ærlig å si - ha sex med meg der ellers drar jeg ikke! :Knegg: Jeg ville nok gjort NOE. Er såpass kjedelig å  gå glipp av en syklus....

Ja forresten - har dere hatt sex i dag, i går eller onsdag? Om EL er i morgen så er/var jo disse også fertile dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har selvsagt allerede reist når han ga beskjed om at vi får vente til vi kommer hjem  @Amatariel🙈   men får nå prøve å gjøre ett forsøk likevell 😅 han kommer jo ofte på gli om jeg virkelig går inn for det 🙈 har jo salvsagt ikke hatt sex verken igår eller idag, så tenker at vi må prøve å få det til ikveld eller imorgen! Søndag regner jeg med at løpet er kjørt 🙄 vurderer om jeg skal si noe, men siden han har slitt litt med prestasjonsangst så tror jeg kanskje at det fort blir en større skuffelse om jeg får han med på litt action og det ikke går 🤷‍♀️ jaja, vi får se hva natten bringer 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke med din mann, men min sier aldri nei til en bj flau.gif.649fd41b23a8b1f570ab83da31399cc3.gif Kanskje ta det rett etter leggetid i kveld eller på badet/i dusj i morgen tidlig? Må bare huske å finne den riktige veien rett før soldatene gjør anmarsj :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...