Gå til innhold

Et lite nurk i 2021?


Fioritura

Anbefalte innlegg

Ser veldig bra ut dette Fioritura! Veldig fine og sterke tester 😁 Blir spennende å se i ettermiddag om den er negativ igjen da eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var testen blitt svakere 😊 så da stemmer det som premom forutså at det er EL imorgen 😊

Så får jeg bare satse på at jeg får mannen til sengs 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD18

Idag er det eggløsning 🥳  veldig tilfredsstillende når testene samsvarer med appen 😅🤩  Er alt i alt veldig fornøyd med denne pp'en, fikk lagt inn aksjer flere ganger forige uke, og kanskje den viktigste igår :) tidligere har vi ikke truffet like bra på EL, så det gjør at forhåpningene blir litt større. jeg regner også med at skuffelsen blir desto større dersom testen skulle bli negativ 🤷‍♀️ jeg vil vere 9dpo langfredag i påsken, kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke vente lenger enn senest 10dpo før jeg tester 🙈  nesten litt dumt at påsken kommer inni ventetiden. Vi skal absolutt ingenting, så tipper ventetiden kommer til å gå i sneglefart 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ble en vellykket aksje-pp! Vi må absolutt ha håpet 🤞 Blir veldig spennende i påsken da. Tenk om du kan gi mannen en positiv test i påskeegget på påskeaften da! 😍 Dere får finne noen spennende serier (krim og skrekk er jo klassikere!) å se i den stille uke, så kanskje timene går litt raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 DPO 

Tiden går fort men samtidig så utrolig sakte 🙈 her ble det ufrivillig påskeferie med forkjølelse og sykemelding 🙄 det blir med andre ord myye tid hjemme i påsken 🙈 tror det blir en lang uke, med mindre jeg klarer å glemme at jeg kan teste til helgen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei uff, stakkars, masse god bedring! :klem:skikkelig kjedelig å bli syk i påsken da. Håper du blir raskt frisk, dagene går fort og testing til helga gir en god nyhet! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO 

Hadde ikke tenkt å teste før lørdag, men alle som leser her inne vet vell at det sjelden går etter planen 🙈 

Det er en strek der!!! Syns streken er ganske sterk for å ver 9dpo på en vanlig test? Streken kom veldig fort, og bildet er tatt før tiden hadde gått ut. 

Syns det er litt tidlig å si det til mannen siden Ikm ikke er før tirsdag/onsdag neste uke. Mye som kan gå galt før den tid. 🙈 Dere som har blitt gravid tidligere, hva har dere gjort? Sist jeg ble gravid testet jeg ikke før en uke etter mensen skulle ha Komt 🤷‍♀️🙈

 

IMG_20210401_090334.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Oi! 

Jeg hadde jeg prøvd på en digital imorgen om du har. Den sier nok garantert 1-2 uker 🎉😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selvsagt ikke digital liggende @Niny🙈 blir nok en tur på apoteket på lørdag 😅 vurderte å kjøpe en tidligere i uken, typisk at jeg ikke gjor det da 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (6 minutter siden):

Har selvsagt ikke digital liggende @Niny🙈 blir nok en tur på apoteket på lørdag 😅 vurderte å kjøpe en tidligere i uken, typisk at jeg ikke gjor det da 🙈

Jeg tok strimmel tester fra 11 til 14 dpo. Da fikk jeg ikke en synlig økning hver dag lengre, så sluttet å teste. Fortsatte med digital og tok en sporadisk strimmel nå og da og ble superfornøyd med sterk strek 😄

Lykke til! Dette blir bra! 🎉🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (5 timer siden):

9 DPO 

Hadde ikke tenkt å teste før lørdag, men alle som leser her inne vet vell at det sjelden går etter planen 🙈 

Det er en strek der!!! Syns streken er ganske sterk for å ver 9dpo på en vanlig test? Streken kom veldig fort, og bildet er tatt før tiden hadde gått ut. 

Syns det er litt tidlig å si det til mannen siden Ikm ikke er før tirsdag/onsdag neste uke. Mye som kan gå galt før den tid. 🙈 Dere som har blitt gravid tidligere, hva har dere gjort? Sist jeg ble gravid testet jeg ikke før en uke etter mensen skulle ha Komt 🤷‍♀️🙈

 

IMG_20210401_090334.jpg

Gratulerer :) ❤️ Satser på at spiren holder seg der :)
Mannen må vel få vite det han også, han er jo like delaktig som deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk @kvinne35+😊 joda, absolutt. Har litt lyst å kjøpe en digital test og ett påskeegg på lørdag og gi til han. Evt la han få bli med å ta en test, tenker at det er litt fint at han kan få kjenne litt på spenningen også 🙈

Syns det er veldig skummelt å skulle fortelle det til han, da blir det med en gang mer ekte og mer skummelt. Det handler nok mest om at jeg er redd for at det skal ende på samme måte som sist. Men må prøve å snu hodet litt, og prøve å tenke positivt 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå hurra!! For en fantastisk påskenyhet!! :mynona:Så utrolig moro! En slik 9 dpo-test har jeg hatt flere ganger. Du har fin hcg! Jeg tror også den ville slått ut digital på dette, men skjønner det er vanskelig når du ikke har en liggende. Lørdag da! 

Jeg har alltid hatt gravidhemmeligheten littegrann alene før jeg har fortalt mannen. Fordi jeg har tidligtestet og fått slike her strimler. Liker å se at testen i det minste øker litt, og få en digital. Min mann liker iallefall ikke streker, men se det med bokstaver :fnise: Så har jeg brukt noen få dager til å planlegge hvordan jeg har fortalt det. Koselig tid! Å gi et påskeegg med test i på påskeaften kan nesten ikke bli mer perfekt ❤️

Endret av Amatariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Amatariel 😊 jeg er rimelig stresset akkuratt nå 🙈 tenker at jeg venter ett par dager til, det kan jo vere kjemisk 🙈 er fortsatt fire dager til Ikm 😅 klarer ikke helt å slippe jubelen løs, det klarer jeg sikkert ikke før uke 12 uansett 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10dpo

Fortsatt strek på dagens test 🤞🤞

Innbiller meg også at dagens er pittelitt sterkere enn i går, dagens test nederst. 

Kjenner jeg er sykt redd for at det ender i kjemisk 🙈 og syns det er utrolig skummelt å skulle fortelle det til mannen imorgen om det fortsatt er en strek der 😳 har mest lyst å vente til tirsdag/onsdag som er Ikm, men så syns jeg ikke det er helt rettferdig heller 🙈

IMG_20210402_081507.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil garantert få positiv digital i morgen, så jeg ville vist mannen den da! Tenk så herlig på påskeaften og alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir rett på apoteket imorgen når det åpner @Amatariel😀 tenker å kjøpe ett påskeegg å legge testen i 😊

Nå er jeg blitt litt testegal 🙈 tror ikke helt på at den faktisk er positiv og venter igrunn bare på at streken skal forsvinne 🙈 men der er fortsatt en strek, selv på ettermiddagsurin 🤩 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...