Gå til innhold

Et lite nurk i 2021?


Fioritura

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å se resultatet av digital imorgen, og å høre om mannen sin reaksjon på det fineste påskeegget 😍❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 DPO 

Er så utrolig tilfredstillende å se at streken blir sterkere 😀 

Syns det er veldig arti at vi fikk det til akkuratt den mnd jeg prøvde hostesaft 😅 skulle likt å visst om det er helt tilfeldig eller faktisk er det som gjor susen 😅

IMG_20210403_085337.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig deilig å få en positiv digital 😊

Når mannen åpnet påskeegget sa han bare "oi, så bra" 😅 han fikk riktignok tårer i øynene også, en mann av få ord 😅

IMG_20210403_111447.jpg

Endret av Fioritura
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig morro @Amatariel😊 det kjennes veldig godt å gå  inn i denne mnd som gravid. 14 april skulle vert termindatoen vår. Ekstra spesielt er at utifra EL så skal termindato bli 14 desember ❤️

Håper jeg klarer å slappe av litt framover og ikke bare bekymre meg over alt som kan gå galt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå så fint! Det er ekstra godt å klare å bli gravid på nytt igjen før den gamle terminen skulle vært. Det unner jeg deg! Masse lykke til fremover :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM idag, tenker det er en liten milepæl i seg selv. Jeg var veldig sikkert på at jeg kom til å bli veldig stresset og redd når jeg ble gravid igjen. Men disse dagene har jeg vert helt rolig, og det syns jeg er så utrolig rart 🙈 idag har jeg hatt en mer nervøs følelse, og kjenner litt kvalme. Men jeg tror heller at den kommer av at jeg nå kanskje har tatt det innover meg at jeg faktisk er gravid 🙈 

Håper virkelig jeg slipper unna den verste kvalmen denne gangen slik at jeg kan holde meg på jobb! Da blir det også lettere å skjule, jeg har jo en jobb der jeg jobber veldig tett på andre mennesker, og det er utrolig rart å skulle holde det hemmelig. Men kjenner at jeg har behov for å holde det for meg selv fram til jeg forhåpentligvis får en tidlig ultralyd. Regner med de lukter lunta rimelig kjapt dersom jeg nå blir hjemme litt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (1 time siden):

Regner med de lukter lunta rimelig kjapt dersom jeg nå blir hjemme litt 🙈

Kanskje skylde litt på korona? 😇 Jeg tenker, hvis du er dårlig og må være hjemme så er det kanskje greit å bare si at du er forkjølet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke tenkt på engang @Amatariel🙈😅  blitt så vant med korona at jeg innimellom glemmer hele pandemien 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig å teste, tror jeg 😅🙄

Som sist så har jeg nå mens lignende murringer, som gjør at jeg springer unødvendig mye på do 🙈 

Idag kjenner jeg at nervøsiteten begynner å bygge seg opp, mulig det er fordi det er tilbake på jobb idag 🤷‍♀️

IMG_20210406_074824.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine tester 😍 Blir jo litt spennende å komme tilbake til jobb etter påskeferien nå. Med en liten magehemmelighet ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overlevde arbeidsdagen 😅 fikk spørsmål om det gikk bra, da jeg vist virket litt rar idag😂😂 avfeide det med at jeg sov litt dårlig inatt og fortsatt var i feriemodus🙈🙈 

Har vert litt kvalm idag, men det tror jeg mest har vert fordi jeg har vert litt ekstra nervøs idag, nesten så jeg Innbiller meg at folk kan se det på meg 😂🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+3 eller 4+6

Har lastet ned babyverden appen og helseoversikt appen, de er ikke helt enige 😅 mest fristende å gå utifra 4+6 😅🙈

De siste dagene har jeg vert helt uutholdelig trøtt 🙈 har store problem med å holde meg våken gjennom arbeidsdagen, og det skal godt gjøres når en jobber i barnehage 🙈

Jeg hadde avtale med legen min om å ta kontakt med en gang jeg var blitt gravid igjen, men nå viser det seg at hun er sykemeldt på ubestemt tid. Begynte faktisk å gråte når jeg hadde lagt på 🙈 Så nå kjenner jeg meg utrolig usikker på hva jeg skal gjøre. Ønsker å få henvisning til tidlig ultralyd i uke 7/8 for å bekrefte at der er eller ikke er liv (var i uke 7 det hadde sluttet å utvikle seg sist) og kjenner mye uro og angst. Føler meg ikke helt trygg på at en annen lege vil ta meg på alvor på samme måte som fastlegen. Og så syns jeg kanskje det også er litt tidlig å mase på helsestasjonen 🙄 sist tok jeg tidlig ultralyd privat, og syns at hun jeg var hos var meget uproff og veldig ubehagelig å vere hos. Så vil helst unngå å gå dit igjen. Alternativet er å kjøre i 3 timer. Men det er jo ikke så greit å reise noen plass nå for tiden 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei så trist at akkurat den legen du ønsker ikke var tilgjengelig. Men syns du burde forsøke vikaren for fastlegen. Det er helt sikkert en hyggelig person :hug: Om du forteller om uro og angst og at fastlegen hadde tenkt å henvise deg til TUL så kan jeg ikke tenke meg at ikke vikaren vil gjøre det samme. Gi det er forsøk i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det var skikkelig dritt @Amatariel, vikaren er helt sikker grei den 🙈 tror jeg bare må venne meg litt til tanken 🙈 blir alltid litt satt ut når ting ikke blir slik jeg hadde tenkt og ikke kan kontrollere det som skjer 🙄 som også henger sammen med tidligere utfordringer med angst. Men nå står jo alt i journalen min, så regner med at en ny lege fint klarer å lese seg opp 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+2

Da ble det sykemelding grunnet kvalme og svimmelhet. Legen jeg var inne hos idag spurte faktisk om det var tenkt en tidlig ultralyd mtp hvordan det gikk sist gang. Så jeg ble satt opp hos en ny lege som jeg skal forholde meg til frem til min er tilbake. Med ny time allerede neste uke! Og får da mest sannsynlig en henvisning til tidlig ultralyd i uke 8. Det kjennes utrolig betryggende ut at jeg slipper å måtte mase 😊 fikk også beskjed om å ringe dersom symptomene mine skulle forsvinne, slik at de kunne ta en sjekk og at jeg skulle slippe å kjenne for lenge på angsten. Det kjennes godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt litt på om jeg tør å ta en ny digital test.  Nå hoppet jeg i det, og det var utrolig deilig å se 3+ på testen! 

Dette er sykt skummelt og går med konstant angst for at det skal gå skeis når som helst 🙈

IMG_20210415_191656.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+4

Idag var jeg til legen igjen, og ble møtt av en utrolig imøtekommende og forståelsesfull lege. Det kjentes utrolig godt å bli tatt på alvor, jeg fikk forlenget sykmeldingen da jeg fortsatt er ganske dårlig. Ble også henvist til TUL, så da er det vare å vente på å høre fra sykehuset :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...