Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Nei jeg sitter enda på jobb 😆 Var på do kl.13 og skal iiiikke gå på do nå igjen når jeg drar hjem. Er hjemme kl.17 og da blir det  do og testing 😇 Håper veldig på en sånn test som du har!

Haha 🙊 jeg pleier å gå på do og drikke som jeg vil jeg egentlig. Den blir positiv uansett🤔 det håper jeg og. Krysser fingrene 🤞🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lily92 skrev (5 timer siden):

Haha 🙊 jeg pleier å gå på do og drikke som jeg vil jeg egentlig. Den blir positiv uansett🤔 det håper jeg og. Krysser fingrene 🤞🏻😊

Jeg trenger konsentrert urin, har ofte hatt kort LHtopp også. Så viktig å ikke gå på do på 4 timer her 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (7 timer siden):

åå for en fin EL Test! ❤️ Satser på at dette går veien denne måneden! ❤️ 

Ja, og den ble enda litt sterkere etter jeg tok bildet😊 skal ta en nå, spent på om den er negativ😅 takk, det håper jeg og ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med testing! Når man har fått positiv test vil man jo helst at den skal bli negativ raskt igjen... men noen har lang LH-topp og må være tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 17, pp 7.

Testen i dag ble svakere enn den i går😀 så jeg tror jeg beregner EL til i dag. Det virker som om jeg går fort opp i stigning og fort ned igjen. Testen er ikke helt negativ, men tror jeg kan beregne EL til i dag. Hva tenker dere?😊 

3AFE173A-0789-46F2-BFD6-8B8966B6CABA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (16 minutter siden):

Spennende med testing! Når man har fått positiv test vil man jo helst at den skal bli negativ raskt igjen... men noen har lang LH-topp og må være tålmodig.

Ja, jeg har jo egentlig aldri testa for å se når den blir negativ igjen. Men etter å ha lest om flere som har lang LH-topp, så tenkte jeg at jeg skulle ta test i dag også😊 håper du får positiv test i dag!🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken ser litt svakere ut i dag, så ville kanskje tolket den som negativ. Er slike her tilfeller jeg pleier å ta en digital for å få sikkert svar :lol: Godt mulig at EL skjer i dag/i natt da. Om du pleier å få EL dagen etter positiv test? Det er vel kanskje det mest vanlige. Personlig opplever jeg såå mye forskjellig. Alt fra dagen etter positiv test til 3-4 (!) dager etter positiv test. Litt derfor jeg er utålmodig etter å få den positive testen selv snart nå... fordi det lett kan gå flere dager fra testen blir positiv til EL skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (46 minutter siden):

Streken ser litt svakere ut i dag, så ville kanskje tolket den som negativ. Er slike her tilfeller jeg pleier å ta en digital for å få sikkert svar :lol: Godt mulig at EL skjer i dag/i natt da. Om du pleier å få EL dagen etter positiv test? Det er vel kanskje det mest vanlige. Personlig opplever jeg såå mye forskjellig. Alt fra dagen etter positiv test til 3-4 (!) dager etter positiv test. Litt derfor jeg er utålmodig etter å få den positive testen selv snart nå... fordi det lett kan gå flere dager fra testen blir positiv til EL skjer.

Ja, jeg tror jeg tolker den som negativ jeg😊 jepp, har alltid hatt det før. Alltid mensen 15 dager etter positiv test. Så lutealfase på 14 dager. Tror ikke jeg gidder å bruke flere tester 😊 såpass ja. Da hadde det vært fint med en positiv EL test snart ja 😊 hadde vært så gøy om vi lå likt i løypa denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 17, pp 7.

Nå har jeg akkurat henta babyklisteret på posten og tatt første «dose» 😊 Kjenner at jeg har trua på babyklisteret. Selv om det ikke skulle virke for meg, syns jeg det er godt å kjenne på håpet. Har jo lurt på om progesteron nivået mitt er bra tidligere, så har egentlig aldri hatt trua helt. Men nå vet jeg jo at det er bra😊 Ellers kjenner jeg litt smerter i eggstokkene i dag. Så tydelig at eggløsning er på gang:) 

Det ble forresten aksjer i går også. Jeg heiv meg over mannen så fort han hadde spist middag (jeg hadde allerede spist). Satt utålmodig og venta på at han skulle spise opp🤣 Så nå har det blitt aksjer mandag og tirsdag. Så 2 dager før EL og 1 dag før EL. Får se om det blir noe i dag. Han er ikke hjemme før rett over 7, også skal han dra rett på tomta. Han gjør nemlig det elektriske på huset selv, så spørs om det blir tid til noe i dag😅 

Endret av Lily92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig babyklister gjør susen for deg denne runden! Og veldig moro at vi er inne i dpo-land samtidig🥳 Hvor lang lutealfase har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (1 time siden):

Håper virkelig babyklister gjør susen for deg denne runden! Og veldig moro at vi er inne i dpo-land samtidig🥳 Hvor lang lutealfase har du?

Det håper virkelig jeg også 😊 Kjempe gøy! 😀 har 14 dager:) du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (12 timer siden):

Det håper virkelig jeg også 😊 Kjempe gøy! 😀 har 14 dager:) du da? 

Aner ikke egentlig😅 Dette er første gangen jeg er sikker på at det faktisk er eggløsning (bekreftet av ultralyden), de andre gangene er det bare symptomer som har gjort at jeg har trodd det har vært eggløsning. Da har jeg fått mensen to dager etter eggløsning så jeg håper jo at jeg har tatt feil😶 I sommer trodde jeg også at jeg fikk eggløsning og da var lutealfasen på 11 dager. Så vi får se hvordan det ender denne gangen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 DPO, pp 7.

dagene har egentlig gått veldig fort frem til nå. Denne uka jobber jeg hver dag (helga også) bortsett fra torsdag, så den kommer nok til å fortsette og gå fort😊 I dag kjenner jeg mye stikking og jeg syns nesten at ene brystvorta/brystet har vært litt øm. Jeg får øm brystvorte på den ene siden etter eggløsning, men det går fort over igjen. Det gikk over denne gangen også, men nå har det kommet litt tilbake igjen. Men føler det kommer og går litt, så usikker på om jeg bare innbiller meg at det har kommet tilbake nå🙈 det må jo være alt for tidlig å få det om det skulle vært tegn på graviditet🤔 jeg har sikkert bare blitt innbilsk 😆

Endret av Lily92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi kan ønske velkommen til skrulleland ja 😂 Dpo er ingen spøk. Man kjenner myye rart da. Blir veldig greit om dagene kan gå raskt for deg her ja, slik at du snart kan begynne å teste og få noen svar 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (9 minutter siden):

Tror vi kan ønske velkommen til skrulleland ja 😂 Dpo er ingen spøk. Man kjenner myye rart da. Blir veldig greit om dagene kan gå raskt for deg her ja, slik at du snart kan begynne å teste og få noen svar 🤞

Haha ja, man blir jo helt tullete🤣 håper det går fort ja:) det er så irriterende at man må vente 2 uker etter EL før man får noe sikkert svar😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (32 minutter siden):

Haha ja, man blir jo helt tullete🤣 håper det går fort ja:) det er så irriterende at man må vente 2 uker etter EL før man får noe sikkert svar😅 

Ja! Og det er hvis man i det hele tatt får EL når man skal 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 DPO.

jeg har såå lyst til å teste snart. Men det er ikke vits i enda. Så jeg venter til søndag, da er jeg 11 DPO. Om jeg ikke har begynt å spotte da. Blir redd hver gang jeg går på do np i tilfelle jeg spotter. 
 

Ellers har jeg ingen symptomer i det hele tatt, men det er jo heller ikke vanlig så tidlig. Kjenner jeg begynner å bli lei av å ta babyklisteret også, men er verdt å prøve det hvertfall:) syns fortsatt det er rart jeg hadde så sterk stikking I eggstokker/livmor 5 DPO. Skal innrømme jeg har et lite håp om at det kunne være festesmerter. 
Håper resten av tiden går fort til jeg kan teste😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...