Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

Tusen takk alle sammen 🥰

Kan melde om eggløsningsslim 😊 så det betyr sikkert at jeg får positiv test enten i morra eller fredag kanskje🤞🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CD 19, pp9.

Den positive eggløsningstesten lot vente på seg, men i går (mandag) kom den endelig. Så det betyr at jeg har eggløsning i dag😀 blir godt og kunne gå inn i DPO-land igjen 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeei så gøy! Da kan vi ta følge inn i dpo-land! Jeg har også sannsynligvis EL i dag ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for DPO-land! 🥳

Jeg fikk også positivt EL-test igår så da blir det spennende framover for oss begge 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 DPO, PP9

Endelig DPO-land 🤩 jeg er ikke så fornøyd med aksjene da men.. det ble aksjer 5 dager før EL (som garantert er for tidlig), dagen før EL og forhåpentligvis i dag som er dagen etter EL. Ble dessverre ikke noe i går 😩 

Har forresten sykt mye slim. Vet ikke om det har noe med hostesaften å gjøre, men har sinnsyke mengder slim 😅 

Har egentlig lite trua på denne PP siden det har blitt så lite aksjer☹️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis dere fikk inn noen aksjer dagen før el så er jo det ganske bra da 😊 Det er vell dagen før og selve EL dagen man har best sjanse, så høres ut som om dere fikk inn noen aksjer i tiden som teller mest 😁🤞

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksjeinnskudd dagen før EL og dagen etter EL er bra!! Det er 2/5 det, og det var akkurat den mengden jeg ble gravid med mitt yngste barn på 😊 Og så gøy med slim da! Det må være såå tilfredsstillende å se dette, harde bevis rett og slett :lol: Jeg syns det er ganske kjedelig at jeg har null av dette. ALDRI sett slim jeg. Til og med i går/idag når jeg vet jeg har EL så har jeg grafset ganske heftig oppi der (:rodme:) uten å finne et snev av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (9 timer siden):

Men hvis dere fikk inn noen aksjer dagen før el så er jo det ganske bra da 😊 Det er vell dagen før og selve EL dagen man har best sjanse, så høres ut som om dere fikk inn noen aksjer i tiden som teller mest 😁🤞

 

Ja, det er sant 😊 krysse fingrene for aksjer i dag også 🙊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (8 timer siden):

Aksjeinnskudd dagen før EL og dagen etter EL er bra!! Det er 2/5 det, og det var akkurat den mengden jeg ble gravid med mitt yngste barn på 😊 Og så gøy med slim da! Det må være såå tilfredsstillende å se dette, harde bevis rett og slett :lol: Jeg syns det er ganske kjedelig at jeg har null av dette. ALDRI sett slim jeg. Til og med i går/idag når jeg vet jeg har EL så har jeg grafset ganske heftig oppi der (:rodme:) uten å finne et snev av det.

Ja, det er kanskje greit likevel 😀 ja, det er ganske gøy å se så mye slim egentlig 😊 får med meg at jeg har eggløsning hvertfall:) såpass ja🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 DPO, PP9.

Her går det fortsatt i ett. Både denne helga og forrige helg har vi brukt til å sette opp kjøkken i det huset vi bygger. Pluss at vi skal ha visning på leiligheten til helga. Har ikke rukket å tenke på antall DPO dager, så måtte faktisk telle 🙈

Ellers fikk jeg vite av min beste venninne er gravid med nr 2. Hun ble gravid typ en eller to uker etter hun slutta på prevensjon. Jeg ble faktisk litt lei meg og tar det litt tungt. Unner de deg selvfølgelig, men syns det er så urettferdig 😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at dagene går litt i ett, slippe å tenke så mye på selve prøvingen 😊 Og ikke minst morsomt å bygge hus da! Deilig å få ting akkurat slik man ønsker det.

Noen har så flaks med prøvingen.. Skjønner at du føler på det, man skulle så gjerne ønske at det var en selv som ble gravid bare man kasta pillene i søpla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at dagene går fort for deg! :klemmer:  Høres spennende ut med husbygging, visning og alt!

Satser på at du blir gravid nå rett etter venninnen din! :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 DPO, PP9.

Denne dagen startet veldig bra med at vi fikk solgt leiligheten vår til 50 000 over prisantydning 😀👏🏻  Tenk om uka kunne fortsatt bra med positiv test🤞🏻 Jeg har egentlig lyst til å teste i morgen, men vet det sikkert er for tidlig å se noe uansett, så bør vel vente til lørdag. 
 

Det må jo bare bli vår tur snart 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salget av leiligheten! 🎉 Det er så deilig! Ett mindre stressmoment, så nå kan du hvertfall puste litt lettere ut 😊 Håper for oss begge, at leilighetssalg fører med seg en positiv test nå rett etterpå 🥰🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salget! Så deilig å få det unnagjort 😊

Håper veldig på at du får positiv test en av de neste dagene 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...