Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

Så sære drømmer 😄 Jeg drømmer også mye rart, og når jeg forteller det til samboeren tenker han nok sitt, for han drømmer nesten aldri selv. Fint å kunne dele litt underholdning 😂

Håper du har rett angående pp8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper spottingen holder seg langt unna!😁 Gleder meg til du skal teste nå😍 Tenker du å teste i morgen eller vil du vente?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så spennende tid du er inne i ☺️  Morsomt med rare drømmer da! Sjeldent jeg husker drømmene mine, sover som en stein x) Men når jeg først husker dem så er de så rare! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO, PP 8.

Tok en tidlig test og den er helt blenda 😭 så da er det sikkert kjørt denne gangen også ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at det ikke trenger å være ute da, der er jo enda tre dager til 🥰 Jeg velger å holde fast i et håp for deg, og krysser fingrene 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (1 minutt siden):

Tenker at det ikke trenger å være ute da, der er jo enda tre dager til 🥰 Jeg velger å holde fast i et håp for deg, og krysser fingrene 🤞

Nei, det er sant! Så lenge jeg ikke begynner med spotting og mensen ikke kommer så er det vel håp😊 tar en ny test enten I morgen eller onsdag om jeg ikke begynner å spotte 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (16 minutter siden):

Nei, det er sant! Så lenge jeg ikke begynner med spotting og mensen ikke kommer så er det vel håp😊 tar en ny test enten I morgen eller onsdag om jeg ikke begynner å spotte 😊

Det høres ut som en fin plan 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovia skrev (2 timer siden):

Jeg er enig med @Godis, håpet er ikke ute før mensen kommer 💖 jeg krysser fingrene 🤞🏻

Det er helt sant! Tatt for støtte 🥰 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte akkurat på en ting. Jeg pleier alltid å få kviser noen dager før mensen og noen dager før EL slik at jeg nesten har kviser hele tiden 🙄 ble sånn etter P-pilleslutt. Men nå har alle kvisene mine blitt borte. Har ingen nye. Krysser fingrene for at det er et godt tegn at jeg verken har kviser eller har begynt å spotte enda. Håper såååå på at det er vår tur!😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godis skrev (2 minutter siden):

Ååå så spennende med alt som er annerledes enn normalt @Lily92😍

Ja veldig! Har som regel ikke rukket å teste en gang før spotting begynner😅 det ryker nok en test i morgen 🙈 klarer ikke vente!🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...