Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

12+5.

Her var det lenge siden jeg har vært. Har glemt det forumet litt🙈 

Men siden sist har formen min vært dårlig. Jeg har vært veldig kvalm og ekstremt trøtt og sliten. Har noen dager innimellom som er litt bedre, så håper at det begynner å gi seg litt. Jeg har gått på kvalmestillende, men vil ikke si at det har hjulpet så innmari mye 😅 

Ellers har vi vært uendelig mye syke. Men sånn er det vel med første barnehageår 😅 det har vært slitsomt å ha sønnen vår hjemme samtidig som jeg har vært dårlig. Og nå lurer jeg jaggu på om han brygger på noe igjen 🙄 

Vi var også på TUL på sykehuset på mandag. Alt så bra ut med babyen😊 har bestilt ultralyd privat for p finne ut kjønnet om akkurat to uker. Jeg er sååå spent 🥰 magefølelsen har egentlig sagt jente, men er jeg plutselig usikker 😂 det blir hvertfall veldig spennende 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å høre at du/dere har hatt en tung sykdomsvinter :klem3: Håper det løsner fremover nå!

Og herlig med flott TUL 🥰 Såå glad på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

19+2

wow, tenk at jeg straks er halvveis med lillebror 🥰 for ja, vi venter enda en gutt💙 var på privat ultralyd i uke 14og fikk beskjed om at det var gutt. Og på ordinær ultralyd på fredag, var det helt tydelig gutt😊 

Ellers er formen min ganske bra nå. Kvalmen har gitt seg og jeg er ikke like trøtt lenger. Sønnen vår er fortsatt ikke verdensmester i å sove, så det er fortsatt mange dårlige og tøffe netter, så merker jeg blir fort sliten og trøtt av det. Men jeg er jo hjemme på svangerskapspenger nå, så jeg kan jo sove litt på dagen. Føler meg heldig som går hjemme nå😊 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en gutt i magen 🥰❤️ Tenk at du straks er halvveis! Syns tiden i dette svangerskapet har flydd i forhold til sist svangerskap 😁 Så godt å være på svangerskapspenger og fø mulighet til å hvile på dagtid, det er nok godt for kroppen 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en flott lillebror i magen! :juhu:
Herlighet så herlige de to brødrene kommer til å bli sammen 💙💙

Godt å høre at formen er bra. Håper du får et nydelig svangerskap videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...