Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

Ser kanskje streken litt bedre her 😊 den er rosa og syns meget godt😊🤞🏻

IMG_5885.jpeg

Endret av Lily92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Lillrex Så bra 😀 og takk for at du tar deg tid til p svare her. Det setter jeg veldig stor pris på. det syns forresten jeg også. Er ganske sikker på at jeg kunne fått utslag på digital i ettermiddag, men får vente til i morgen😊 men skal på nattevakt i natt også og er sååå lei av og ikke drikke og ikke kunne gå på do🙈

Endret av Lily92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (8 timer siden):

@Lillrex Så bra 😀 og takk for at du tar deg tid til p svare her. Det setter jeg veldig stor pris på. det syns forresten jeg også. Er ganske sikker på at jeg kunne fått utslag på digital i ettermiddag, men får vente til i morgen😊 men skal på nattevakt i natt også og er sååå lei av og ikke drikke og ikke kunne gå på do🙈

Bare en nattevakt til nå med å holde seg 🤞🤞 Håper jeg da! 😇 Heia digitaltesten og lille spire 🤞❤️ 

Jeg syns det er så hyggelig å få følge deg igjen på veien til andremann. Håper sånn at det ikke blir langvarig prøving på deg 🤞 Har ikke helt trua på det på egne vegne, så veldig hyggelig å få håpe på andre sine vegne 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lillrex det håper jeg også😊 jeg drakk såvidt litt brus fra 12-halv 1 i natt. Gikk på do kl 1 og tenkte jeg skulle holde meg til jeg kom hjem. Det gikk selvsagt ikke og jeg var på do rett før 03. Men er ikke hjemme før litt over halv 9, så satser på det blir lenge nok å holde seg😊 tenk om jeg kan overraske mannen senere i dag😭 jeg håper såå på at det klaffer for deg snart også🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk negativ digital, men streken har økt fra i går (øverste test) til i dag (nederste test). Den er jo tydelig rosa også. Skjønner ingenting og orker ikke og ikke vite mer ☹️ syns det er veldig rart at den digitale ikke slår ut 😭 og nå har jeg ikke fler.. 

IMG_5888.jpeg

IMG_5890.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er jo tydelige positive tester! De digitale kan trenge litt mer hcg for å slå ut, så ikke mist håpet pågrunn av det 😊 du er helt klart gravid, så gratulerer så mye ❤️ vet det kan være veldig stressende i starten når man ønsker at økningen på testene skal være tydelige, men prøv å pust med magen, du ER gravid! Krysser fingre og tær for at spiren holder seg fast 🤞🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så vanskelig den digitale skulle være da! Har du ingen andre strektester da? Sånn i tilfelle disse strimlene er crap... Jeg hadde veldig god erfaring med CB pluss-test, og First Response (men de selges i utlandet/ebay da). Da jeg ble usikker på disse strimmeltestene tok jeg alltid en sånn og fikk klart svar da de var veldig til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Julie97 ja, jeg anser de som positive, men klarer ikke å tru på det før den digitale slår ut og at testene øker enda mer. Streken er mye tydeligere enn det kommer frem her også. Nå får jeg selvsagt ikke sove etter nattevakt fordi jeg ligger og tenker og irriterer meg. Har jo drukket alt for lite noe de siste 2 dagene også fordi  jeg vil få utslag på digital🙈 håper den er en liten spire som klamrer seg fast ja😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel ja, syns det er så rart siden streken er så sterk. Så streken eller noen sekunder etter jeg hadde dyppet den i urinen. Jeg har ingen andre tester, men jeg skal reise innom apoteket etterpå også få kjøpt en CB pluss og et par digitale til. Drakk veldig lite til frokost og skal holde meg til 2 tiden også prøve hvertfall CB pluss da. Jeg er helt kokt i hodet fordi jeg tenker så mye på det her ☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei så frustrerende at den digitale ikke slo ut da 🥺 Streken r jo helt tydelig sterkere. Håper du får litt mer svar av noen andre tester 🤞 Når er ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig og irriterende at den digitale ikke slår ut! Ser helt tydelig at det er en positiv test - ingen skyggestrek blir så tydelig og øker gradvis mer og mer😊 Så ja, jeg vil også påstå at du er gravid selv om den digitale ikke har slått ut enda🥰 Gratulerer så mye, og håper du får en fin bekreftelse snart🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lillrex ja, sykt frustrerende. Streken er jo så tydelig og er som du sier mye sterkere enn i går. Og veldig rosa. I følge mine beregninger skal jeg ha mensen i morgen, men kan godt hende det var en dag (eller to) senere. Jeg temper jo ikke så😊 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Annabel ja, veldig rart og irriterende🤔 Hehe takk😊 klarer ikke helt å si takk eller tru på det før den digitale slår ut🙈 håper jeg får en bekreftelse senere i dag 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså 😭😭😭😭😭😭😭 jeg står på badet og gråter. Tenk at vi skulle være så heldige 🥰 håper den lille spiren klamrer seg fast 😭❤️

IMG_5898.jpeg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa endelig kom svaret vi ville ha!! glad1.gif.5a36b7004bb2860ce25d3d4a419ab275.gif
Gratulerer så mye kjære Lily! Så utrolig deilig at denne prøverunden ikke skulle bli like lang som den forrige hjerte.gif.0cd26df9fac99879c38e5acdc7419357.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...