Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

PP3, 8 DPO

Tror dere jeg klarte å la være å teste i dag?😝 tok en test nå i kveld. Men ikke på så konsentrert urin akkurat. Men jeg syns jeg ser en suuuuper svak strek. Men det kan like sp godt være skyggestrek sånn som sist. Men man får leve på den spenningen uansett om det viser jeg at jeg ikke er gravid. Jeg har hvertfall hatt veldig mye murringen i dag😅 Tror ikke det syns noe særlig på bilder egentlig, men kan jo legge det til uansett😅 spent på test i morgen 😅

Syns forresten testen var veldig rar. Hele testen er skjev😅

 

IMG_5381.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Syns det tar litt lengre før strekene syns på bilder 😅 Men så spennende at du ser noe! Håper det blir en sterkere strek de neste dagene 🤞🤞😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg faktisk ble litt skuffet over at testen var blenda i dag. Kjenner veldig på at jeg snart har lyst til å bli gravid snart og jeg tenker mye på om denne reisen blir like lang eller lengre enn sist☹️ det er jo tidlig enda, men føler nesten håpet er ute med blenda test 9 DPO.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, men det er tidlig å miste håpet :klem3:
Husk at ting ikke trenger å være likt som før. Jeg hadde i alle mine svangerskap tidligere kunne se ganske tydelig strek 9dpo, så da min test var blenda både 9dpo og morgen 10dpo sist så mistet jeg såklart håpet! Men så kom den en svaaak strek til syne utpå dagen. Urinkonsentrasjonen har mye å si på dette tidspunktet, at det er umulig å si ting helt sikkert enda.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som den har tørka er det en tydelig strek der😅 men er vel ikke gyldig når den har tørka. Og det var jo sånn sist også. Selv om den er mer tydelig nå. Trenger ikke myse for å se den. Gjenstår å se om den er borte eller sterker i morgen da😅 ser dere noe, eller er jeg tullete?

edit: tydelig strek ble kanskje litt feil, for det er fortsatt sykt svakt😅 Men når jeg så på testen igjen nå, så tenker jeg kanskje at det ikke er noe der likevel 😅

IMG_5387.jpeg

Endret av Lily92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser!
Vet at man skal holde forventningene nede når det er etter tidsfristen, men vanskelig ja... Vil si det gir håp! Jeg har i alle fall mange opplevelser med at tester har vært lettere å tolke etter tørk, så vi skal ikke avskrive denne helt enda nei!

Jeg har mer tro på/bedre erfaring med ettermiddagsurin forresten. Så har mer tro på at streken vil bli sterkere (om den er reell) dersom du tar en ny i ettermiddag på så høy urinkonsentrat som mulig vs. i morgen tidlig. Tips i alle fall hyper.gif.b7c805a3f2b6d86d7a8e289b02b4ebc6.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel ja, det er noe der, så får jo opp håpet litt, selv om jeg tipper det ikke er noe😅 kanskje jeg skal prøve på det. Hvor lenge bør jeg holde meg da tru? Jeg henter som regel i barnehagen ca kl 15 og da er det fullt kjør med middag osv og jeg klarer ikke la være å drikke til middag🙈 har akkurat drukket litt brus nå. Vet ikke om jeg får til konsentrert urin 🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er testen tatt i et annet lys (i vinduskarmen). Det er jo noe der, men føler det er som sist egentlig. Men vi får bare vente og se 😊 

IMG_5390.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (52 minutter siden):

Hvor lenge bør jeg holde meg da tru? Jeg henter som regel i barnehagen ca kl 15 og da er det fullt kjør med middag osv og jeg klarer ikke la være å drikke til middag🙈 har akkurat drukket litt brus nå. Vet ikke om jeg får til konsentrert urin 🙊 

Jeg pleide å gå på do før lunsj kl.12 om dagene, drikke så lite som mulig etter det, så tok jeg en test når jeg kom hjem fra jobb igjen i 17-tida. Altså før middag. Holde seg i minimum 4 timer i alle fall. Verdt å prøve tenker kanskje jeg 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel okei 😊jeg må veldig tisse nå, så tenker at jeg går på do nå også prøver jeg og ikke drikke noe særlig til middag også ta test sånn i 18-19 tiden😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres både spennende ut og litt slitsomt med disse strekene når man har opplevd at den både har blitt positiv og blenda siden 😬 Håper veeeldig det er babystrek denne gangen! 🤞🤞

Endret av Lillrex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er rart og irriterende at det skal bli skyggestrek på testene 😅 her er dagens test og det er såvidt man kan skimte noe. 
 

kjenner jeg faktisk har vært ganske lei meg for at det ikke gikk denne gangen. Føler meg virkelig klar for å bli gravid nå. Men fordelen med at jeg ikke ble gravid denne gangen er jo at jeg i utgangspunktet ikke ønsker sommerbarn igjen. Får prøve å tenke på det 🙈

dagens test👇🏻 kommer som regel etter sne har tørka også. Dumme skyggestrek 😅

IMG_5420.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med falske forhåpninger med disse skyggestrekene 😔 vet hvordan det er å bli skuffet med en blenda test etter en skyggestrek dagen før, virkelig ikke noe gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP3

Jeg har ikke fått mensen, ikke begynt og spotte og får fortsatt en dum skyggestrek🙄 spotter jo ALLTID 3-5 dager før mensen, så da har sikkert EL vært senere enn jeg tror til tross for positiv EL-test da🤔 test tatt i går👇🏻

IMG_5449.png

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...