Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4+0. 
 

Altså, tenk at jeg kan skrive graviduker da dere 😭 jeg er så sinnsykt takknemlig for at vi slapp lang prøveperiode denne gangen. Jeg har jo sagt at jeg ønsker meg 2-2,5 år mellom sønnen vår og ny baby. Og nå blir det jo 2 år og 2 mnd ca. Og jeg har ønsket meg baby i august/september for å slippe å ha en nyfødt hele sommeren. Og det er perfekt i forhold til barnehage😊 

jeg har hatt syykt mye murringer de siste 3-4 dagene. Så jeg kjenner at det skjer mye inni der. Hadde akkurat sånne murringer med sønnen vår også. Men da hadde jeg også sterke smerter, men det har jeg foreløpig ikke. Ellers har jeg fortsatt litt stikkinger i puppene av og til. Prøver å nyte tiden nå før jeg eventuelt blir kvalm. Spent på hvordan svangerskapet blir denne gangen. 
 

Jeg føler det er så mye styr helt i starten når man blir gravid. Jeg må få ringt sjefen min for å høre hva han tenker angående tilrettelegging eller svangerskapspenger, skal få bestilt TUL om 3 ukers tid, må ringe jordmor og fastlege 🙈 blir litt telefoner å ta 😅

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+3. 

de digitale testene tar jo sååå lang tid i posten. Og i morgen er det ikke post hos oss. Så jeg lurer på om jeg må på apoteket for å kjøpe en etter jeg har våknet etter å ha sovet etter nattevakt. Jeg fikk ganske sterk test på søndag (4+1), så kan godt hende den hadde vist 2-3 allerede da. Jeg fant ut at jeg hadde en pakke til med tester, så måtte ta en på søndag også🙊

jeg fortalte sjefen min i går at jeg er gravid og vi ble enig om at svangerskapspenger er det beste, så jeg prøvde å ringe jordmor i går, men ingen svarte selvsagt 🙄 så må prøve igjen i dag. Så mulig det er de siste vaktene mine i natt og natt til onsdag 😀😀

 

lørdagens test øverst og søndagens test nederst👇🏻

IMG_6163.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle ta vare på urinen min når jeg kommer hjem. Har ikke tisset siden i går kveld 😅 men tror dere det går fint at den står noen timer også teste med digital på formiddagen?😊 skal ha hvilende vakt i natt, så skal ikke sove lenge 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (1 time siden):

Jeg tenkte jeg skulle ta vare på urinen min når jeg kommer hjem. Har ikke tisset siden i går kveld 😅 men tror dere det går fint at den står noen timer også teste med digital på formiddagen?😊 skal ha hvilende vakt i natt, så skal ikke sove lenge 😊

Jeg lurer på om den da bør stå I kjøleskapet 🤔 Tipper det går fint jeg 😊

Også så fine tester da 🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde vist en digital liggende i skuffen på badet 😀😀😀 hurra👏🏻👏🏻👏🏻 da blir det ny digital om en uke 😊

IMG_6178.jpeg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+6

Altså, tenk at jeg makset testene 🥹 Det føles fortsatt så uvirkelig at det er noe i magen min. Klarer liksom ikke forstå det 🙊 jeg skal til jordmor på tirsdag og da skal vi skrive skjema for svangerskapspenger. Blir rart og trist og ikke skulle på jobb igjen på lenge.

Jeg har bestilt TUL  til 20 desember, men pga crohnsen jeg har er jeg innkalt til sykehuset dagen etterpå, altså 21 desember. Da tror jeg de skal gjøre en ultralyd, så nå er jeg usikker på om jeg skal avlyse den som er 20 desember. Men kjipt om jeg avlyser også tar de ikke ultralyd på sykehuset. Selv om jeg er ganske sikker på det er det de skal 🤔

Ellers har jeg vært litt kvalm i dag. Har vært uggen de siste 4 dagene, men i dag er første dagen med kvalme. Spent på hvor ille det blir 🙈 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

6+3

Siden sist jeg skrev så har jeg blitt enda kvalmere og i tillegg så fikk vi omgangssyken. Det er det verste jeg har vært med på. Jeg klarte ikke røre på meg uten at jeg kastet opp 🙈 godt å være ferdig med det. Jeg har fått kvalmestillende av legen. Først en type som ikke fungerte og i går fikk jeg en annen en.

Men i dag og i går kveld har jeg ikke vært like kvalm. I dag kan være fordi den nye tabletten fungerer da, men jeg blir såå nervøs av det. I tillegg til at jeg har hatt litt murringer/svake menssmerter nå i kveld. Ikke blødd noe heldigvis. Men jeg blir sååå redd😭 Vi skal på TUL i morgen kl 11:40. Så håper alt er bra da!🥹🤞🏻 spørs om jeg klarer å sove noe i natt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lily92 skrev (15 timer siden):

6+3

Siden sist jeg skrev så har jeg blitt enda kvalmere og i tillegg så fikk vi omgangssyken. Det er det verste jeg har vært med på. Jeg klarte ikke røre på meg uten at jeg kastet opp 🙈 godt å være ferdig med det. Jeg har fått kvalmestillende av legen. Først en type som ikke fungerte og i går fikk jeg en annen en.

Men i dag og i går kveld har jeg ikke vært like kvalm. I dag kan være fordi den nye tabletten fungerer da, men jeg blir såå nervøs av det. I tillegg til at jeg har hatt litt murringer/svake menssmerter nå i kveld. Ikke blødd noe heldigvis. Men jeg blir sååå redd😭 Vi skal på TUL i morgen kl 11:40. Så håper alt er bra da!🥹🤞🏻 spørs om jeg klarer å sove noe i natt 😅

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fame

Det gikk bra 😊 vi fikk se en liten perfekt bønne målt til ca 4 eller litt over 4 mm. Med en bankende hjerte ❤️ Så tilsvarer at jeg er 6+0 eller 6+1. Men sånn var det sist også, at jeg ble målt til et par-tre dager kortere. Men det viktigste er at alt så bra ut 😊 og at det var en😀 samboeren min filma, så bildet er tatt fra den filmen. Han skrev ikke ut noe bilde denne gangen, men det er så smått, så det syns nesten ikke uansett 😊 

IMG_6238.png

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så herlig at alt så bra ut ❤️ Håper du klarer å senke skuldrene en gang og nyyyter deres lille magehemmerlighet igjennom julen 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel takk, jeg prøver å senke skuldrene litt nå som vi fikk sett et bankende hjerte😊 vi tenkte vi skulle fortelle det i jula til de nærmeste. Litt skummelt å si det så tidlig, men satser på at alt går bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...