Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

Lily92 skrev (24 minutter siden):

PP5, 9/10 DPO

streken eren del sterkere i dag 😭🥹 og den er rosa. Men blir redd for at den er sterkere kun pga mer konsentrert urin og at det skal ende som sist. Så nervepirrende ☹️ vurderer å prøve med på en digital. Har spart på urinen. Tror dere det er for tidlig? Testen på formiddagen i går og testen i dag👇🏻

IMG_6122.jpeg

Syns den ser sterkere ut jeg ❤️🥰 Synd digital ikke slo ut enda, men samtidig veldig tidlig. Håper den fortsetter å stige 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Lillrex jaa, fra og ikke synes på morgenen i går til å være så mye sterkere 🥹 jeg og håper såå på at det er spiren vi har ventet på 🤞🏻🥰 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (8 timer siden):

streken eren del sterkere i dag 😭🥹 og den er rosa. Men blir redd for at den er sterkere kun pga mer konsentrert urin og at det skal ende som sist. Så nervepirrende ☹️

Veldig spennende ja! Denne streken er jo veldig tydelig da, selv om den er svak! Må ikke anstrenge meg eller noe for å se den. Men irriterende å være akkurat rundt 9/10 dpo altså. Sjeldent digitalt slår ut da, og ja du vet, små nyanser som skal til. Du har jo nylig vært igjennom "det samme" 😵‍💫 Men denne gangen satser vi på at utfallet blir helt annerledes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i ettermiddag også. Syns den var sterkere og tok en ny digital. Den sa fortsatt ikke gravid. Men tester er jo positive. Håper den siste digitale jeg har slår ut i morgen🤞🏻🤞🏻 nederste er ettermiddagen test. 

IMG_6128.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillrex skrev (12 minutter siden):

Ååh, så fine tester, heia lille spire ❤️🤞

Jaaa🤞🏻🤞🏻blir sååå lei meg om det blir som sist. Det er så forferdelig å vente flere dager på at digital skal slå ut. Trodde den slo ut ved 25 samme som babyplan testene ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (14 minutter siden):

Jaaa🤞🏻🤞🏻blir sååå lei meg om det blir som sist. Det er så forferdelig å vente flere dager på at digital skal slå ut. Trodde den slo ut ved 25 samme som babyplan testene ☹️

Babyplan tidlig skal ha sensitivitet på 10 mlU/ml mens clearblue er på 25mlU/ml, om jeg har lest riktig. Så da er det ikke så rart at de ikke skår ut samtidig ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lillrex ja, men jeg har tatt vanlig babyplan test og ikke tidlig 😊 men håper den slår ut i morgen🤞🏻 er jo stor økning fra i går til i dag så😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (Akkurat nå):

@Lillrex ja, men jeg har tatt vanlig babyplan test og ikke tidlig 😊 men håper den slår ut i morgen🤞🏻 er jo stor økning fra i går til i dag så😍

Åja, haha, trodde de var tidligtestene siden de var så tydelige allerede 🙈 Det er jo positivt da 🙊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (7 minutter siden):

@Lillrex åja haha 🙊 ja, tror det er positivt at streken syns så godt 4-5 dager før mensen 😊

Absolutt! Mine var ikke i nærheten så tydelige på det tidspunktet 🙊 Syns den er mye likere babyplan tidligtesten jeg tok ved 12DPO 😅 Håper det er et godt tegn at de allerede er så tydelige 🤞🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10/11 DPO

Hurra!!👏🏻👏🏻👏🏻 

jeg syns ikke at streken er noe sterkere i dag, men man kan jo ikke forvente at den er betydelig sterkere hver dag. Men kjenner at jeg ikke helt klarer å være glad og nyte det. Fordi jeg er såå redd for at det skal ende som sist. Men siden den digitale slo ut nå, har vel hcg gått opp. 
 

Nå skal jeg ikke teste før lørdag tror jeg. Skal på nattevakt uansett og orker ikke og ikke drikke og holde meg da. Men tar en ny babyplan test på lørdag og en ny digital om en uke 😀tror liksom ikke på det her jeg🥹 

 

IMG_6131.jpeg

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for fine tester! Det var jo helt supert å se nå på morgenen ❤️ Sikkert lurt å vente med neste til lørdag 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

glad1.gif.5a36b7004bb2860ce25d3d4a419ab275.gif Jaaaa! Så godt at den digitale endelig slo ut! Dårlig gjort å holde deg på pinebenken så mange timer. Skjønner godt at det er vanskelig å tro på, men nå ser vi det sort på hvitt! :D Da er du i alle fall gravid til det motsatte bevises. Håper du får sterk og fin strimmeltest i helga slik at skuldrene kanskje kan senke seg litt.

Gratulerer så masse kjære deg :klemmer:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for alle gratulasjoner 🥰 syns fortsatt det er sykt at vi forhåpentligvis skal bli foreldre igjen 😭🥹. Men merker hvor nervepirrende dette er. Er redd hver gang jeg er på do for at jeg skal begynne å blø. Men jeg har en god følelse denne gangen, i motsetning til forrige gang. 
Satser på en sterk og fin test til helga 🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11/12 DPO.

Selvsagt klarte jeg ikke å la være og teste i dag etter jeg stod opp fra nattevakt. Fikk bare holdt meg i 4 timer og drakk et halvt glass saft før jeg la meg. Men streken er litt sterkere i dag 😭🥹😀 Dette må jo bare gå veien 🤞🏻😊 jeg har en test igjen og den skal jeg ta på lørdag, før det kun er digitale som gjelder 😊

Øverste i går og nederste i dag👇🏻

IMG_6137.jpeg

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...