Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

Jeg leste litt om babyklister og ser at det funker for veldig mange, så tror faktisk jeg skal bestille meg det. Men jeg rekker sikkert ikke å få det tidsnok😩 bruker du det nå @Amatariel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lily92 skrev (9 timer siden):

Jeg leste litt om babyklister og ser at det funker for veldig mange, så tror faktisk jeg skal bestille meg det. Men jeg rekker sikkert ikke å få det tidsnok😩 bruker du det nå @Amatariel

Babyklister kan du ta hele syklusen igjennom, så det er ikke noe spesielt tidspunkt du må starte på sånn sett :) Tar ca. 1 uke i posten, så det er bare å starte når den kommer. Om det har så mye effekt før EL kan kanskje spekuleres i, så mange sparer dråpene til etter EL.

Jeg tar det ikke akkurat nå, for jeg er tom. Jeg ble så skuffet sist syklus jeg brukte det, for det var første syklus uten at jeg ble gravid på det! :roll: Hadde bare brukt det to sykluser før den gangen og ble gravid på begge de! Så innbilte meg jo at det var mirakeldråper :lol: Så da det ikke gikk når jeg gikk på siste rest så har jeg ikke kastet meg over nettbutikken. Men tror kanskje jeg må kjøpe ny jeg også for videre bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel ja, jeg endte med å bestille det i går 😊 hvis det funker er det jo verdt pengene. Hvor lenge varer en sånn flaske da?:) 

Så dumt at det ikke funka for deg forrige gang, men siden det har funka for deg to ganger før, hadde jeg nok prøvd det igjen om jeg var deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (20 minutter siden):

@Amatariel ja, jeg endte med å bestille det i går 😊 hvis det funker er det jo verdt pengene. Hvor lenge varer en sånn flaske da?:) 

Så dumt at det ikke funka for deg forrige gang, men siden det har funka for deg to ganger før, hadde jeg nok prøvd det igjen om jeg var deg😊

Så bra :) Jeg kjøpte min flaske i midten av juni, og gikk nå nylig tom. Og da har jeg tatt dråper to ganger daglig siden da, altså ca. 5 måneder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 13. PP7

Endelig kan jeg hvertfall begynne å teste etter eggløsning. Selv om det mest sannsynlig ikke kommer før om noen dager. Men da skjer det hvertfall noe😊 

Ellers så må jeg innrømme at jeg kjenner på at så mange her inne har fått positiv graviditetstest. Er veldig glad på alle sine vegne altså!😊 men skulle bare ønske det ble vår tur snart. Begynner å bli skikkelig sårt at det ikke går. Selv om 7 mnd ikke er super lenge, så føles det veldig lenge ut. Tror nok litt av grunnen for det er fordi jeg har vært klar lenge, men samboeren har måttet ha litt tid på seg. Også avtalte vi egentlig at vi skulle begynne å prøve på våren 2019, men så drev samboeren med nytt fagbrev osv i tillegg til at han ikke følte det var helt rett tid da. Så da måtte jeg vente enda lenger. Og når vi skulle begynne å prøve i April, så reiste han bort på jobb. Han jobber egentlig borte. Men vi har heldigvis fått prøvd fra Mai da:) nå er han veldig klar og har veldig lyst til at det skal klaffe snart😊 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/28/2020 at 3:52 PM, Lily92 said:

nå er han veldig klar og har veldig lyst til at det skal klaffe snart

Håper det klaffer snart for dere! Skjønner det kan være litt sårt at mange blir gravide når man selv har prøvd en stund uten å lykkes. ❤️ Lykke til med testinga- før du vet ordet av det er EL rundt hjørnet :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 14, pp 7.

I dag skulle vi egentlig begynne med aksjer, men mannen sliter med å levere varene for tiden. Det blir liksom noe man må gjøre og ikke fordi vi har lyst. Vi sover stort sett ikke sammen fordi han snorker og skal tidlig opp og jeg jobber natt så jeg må enten sove lenge om morran eller så er jeg på jobb. Han jobber også 7-7 så vanskelig å få tid til sex i hverdagen. Så blir så vanskelig når man må. Men vi må nok være flinkere på å gjøre det litt mer spennende og ikke bare gjøre det fordi vi må. Ikke så spennende for andre å lese dette, men godt å få skrevet det:) 

 

Endret av Lily92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (På 28.11.2020 den 15.52):

Begynner å bli skikkelig sårt at det ikke går. Selv om 7 mnd ikke er super lenge, så føles det veldig lenge ut. Tror nok litt av grunnen for det er fordi jeg har vært klar lenge, men samboeren har måttet ha litt tid på seg.

Samme her! Jeg var klar en god stund før mannen, og måtte faktisk bruke sist vinter på å få han til å innse at vi ville ha en sistemann. Så jeg var jo på overtid nesten når det gjaldt å være klar for å prøve da vi faktisk begynte i mai. Så er utrolig sårt å sitte her 7 måneder senere uten å være gravid :(

Lily92 skrev (43 minutter siden):

CD 14, pp 7.

I dag skulle vi egentlig begynne med aksjer, men mannen sliter med å levere varene for tiden. Det blir liksom noe man må gjøre og ikke fordi vi har lyst. 

Du har veldig rett i at det nok er lurt å finne på noe for å gjøre det litt mer spennende. Lade opp med spesielt god mat, se noe romantisk på TV'n o.l. Kanskje kle av seg litt? ;) Jeg sitter av og til i bare BH'en og ser på tv-serie med mannen på kvelden, og da blir han "helt vill" :tongue: erte han litt... Andre ganger overrasker jeg han i dusjen. Når han kommer ut så er jeg på badet, og tar en bj på ham. Blir jo ikke akkurat barn av dèt, men når det er rundt EL sørger jeg for å bøye meg frem slik at soldatene finner riktig vei akkurat i tide. Sorry - ble litt detaljert dette, men vi tåler vel forhåpentligvis det her inne :tongue: Det er i alle fall viktig å ikke bare ha sex i uken rundt EL. Da blir det raskt en plikt-følelse. Vi forsøker å sørge for annenhver dag i gjennomsnitt, så blir ikke EL-uken så markant. Ofte sier jeg ingenting til mannen heller om at jeg har EL. Selv om han kanskje kan gjette seg til det om han tenker seg om, for jeg blir nå ekstra gira og tar initiativ oftere selv da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det ikke er noe moro for verken deg eller mannen når man vet at det må til, og man egentlig ikke har lyst, og for oss damene kan man jo bli veldig lei seg hvis det ikke blir noe av rundt eggløsning. Det er nok som du sier viktig å gjøre det litt spennende, og ikke bare plikt. Jeg har flere sett med undertøy, «bodyer», stockings og lignende. Tar jeg på meg det vet jeg at mannen aldri sier nei. Og selvom det er babymaking man i bunn og grunn er ute etter rundt eggløsning, vet iallfall jeg også at en bj før selve akten gjør mye for mannen. Tidligere i forholdet vårt hadde vi erotiske terninger fra Kondomeriet som viste stillinger, og noen som kom i sett hvor man skulle gjør det det landet på. Det var supert for oss i starten av forholdet, for da kan man finne ut av hva man liker uten å nødvendigvis si det med ord og måtte forklare. Kan jo hende det hjelper hvis man føler det blir det «samme gamle» også. Håper dere finner noe som hjelper dere også😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 15, pp 7.

Hurra, babyklisteret har kommet i posten😊 så da begynner jeg med det på eggløsningsdagen:) det ble også aksjer i dag (mandag altså. Klokka er over 12🙈😀 syns kanskje at eggløsningstesten var bittelitt sterkere i dag, så håper på positiv test i morgen. Jeg går nemlig fra nesten like negative tester til positiv dagen etter. Hender at jeg ser en bitteliten økning dagen før positiv test. Merker hvertfall at det nærmer seg fordi jeg har fått både kviser og mye slim😊 satser på at jeg slipper mens og eggløsning på 9 mnd etter denne pp😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig spennende å se om babyklisteret funker! Kjenner at jeg virkelig har truen!! 😄 
Håper også at du får en positiv EL test i løpet av dagen i dag - dette hadde vært så fantastisk! ❤️ også satser vi på at dette blir den siste EL på 9 mnd ja ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider her nå :heiajente: Hadde vært gøy om vi fikk EL samtidig og kunne ta følge i dpo-land. Jeg håper også på positiv EL-test i dag! 🤞 Høres herlig ut å ha så klare tegn som slim og kviser da. Her er det nix nada... føler jeg famler i blinde. Men veldig glad babyklisteret har kommet i posten. Jeg har jo egentlig sååå troen på det! Ble gravid første gang jeg prøvde det. Og da vi ville ha søsken så ble jeg jammen gravid igjen første pp jeg brukte dette! Så nå syns jeg helt klart du også skal få oppleve dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (6 timer siden):

Blir veldig spennende å se om babyklisteret funker! Kjenner at jeg virkelig har truen!! 😄 
Håper også at du får en positiv EL test i løpet av dagen i dag - dette hadde vært så fantastisk! ❤️ også satser vi på at dette blir den siste EL på 9 mnd ja ❤️ 

Så bra du har truen 😀 kjenner egentlig at jeg har det selv denne måneden😊 nå vet jeg at jeg har eggløsning og  med babyklister har jeg ekstra trua:) det hadde vært fantastisk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (4 timer siden):

Spennende tider her nå :heiajente: Hadde vært gøy om vi fikk EL samtidig og kunne ta følge i dpo-land. Jeg håper også på positiv EL-test i dag! 🤞 Høres herlig ut å ha så klare tegn som slim og kviser da. Her er det nix nada... føler jeg famler i blinde. Men veldig glad babyklisteret har kommet i posten. Jeg har jo egentlig sååå troen på det! Ble gravid første gang jeg prøvde det. Og da vi ville ha søsken så ble jeg jammen gravid igjen første pp jeg brukte dette! Så nå syns jeg helt klart du også skal få oppleve dette.

Ja, jeg tenkte på det samme😊 hadde vært veldig gøy om vi var likt:) ja, det er egentlig godt å merke at det nærmer seg. Noen måneder har jeg EL smerter et par dager før eggløsning, men ikke alltid. Rart at det er forskjellig. Føler nesten at jeg ikke har god nok eggløsning når jeg ikke får smerter 🤣 huff, så kjip følelse. Ja, jeg har veldig trua på det jeg også, etter å ha lest dine erfaringer og andres😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (25 minutter siden):

Lykke til med babyklister denne runden! Håper det gjør susen for deg🥳

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CD 16, pp 7.

Se her ja😀 her er det ting på gang:) denne gangen også kom streken veldig tydelig frem før jeg fikk lagt fra meg testen. Tok bildet ganske fort, så den har blitt litt sterkere enn på bildet nå:) skal ta en i morgen også, for å se at den har blitt negativ igjen. Vurderer å kjøre taktikken om at jeg ikke skal si til mannen at jeg har fått positiv EL-test i dag. Men han kommer hjem litt over 7 og litt over 8 må jeg gjøre meg klar for jobb. Og vi skal egentlig spise middag, så må være rask om jeg skal få han med i dag🙈 testene er forresten tatt lørdag (CD 13), søndag (CD 14), mandag (CD 15) og i dag tirsdag 😊 

7784825F-D4EF-46B0-B6C7-2DFD93DC0490.jpeg

Endret av Lily92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (8 minutter siden):

Whoo så gøy å se! 😀 Håper du klarer å få lurt mannen til litt kos ;)

Ja😀 har du testet enda?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (4 minutter siden):

Ja😀 har du testet enda?:)

Nei jeg sitter enda på jobb 😆 Var på do kl.13 og skal iiiikke gå på do nå igjen når jeg drar hjem. Er hjemme kl.17 og da blir det  do og testing 😇 Håper veldig på en sånn test som du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...