Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

@Amatariel Jeg er nok 10 DPO i dag, også er det tidlig test, så føler egentlig løpet er kjørt. Når jeg ser på testen nå, er den nok blenda. Men får ha tålmodighet litt til:) så tror jeg venter til lørdag med å ta en ny test nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig med negative tester! Krysser fingrene for at mensen uteblir likevel og at det bare er for tidlig enda 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonymapekatt skrev:

Kjedelig med negative tester! Krysser fingrene for at mensen uteblir likevel og at det bare er for tidlig enda 🤞

Ja, det håper jeg også. Krysser virkelig fingrene 😊🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var akkurat på do nå, og da blødde jeg litt når jeg tørka meg 🤔 syns det er litt tidlig hvis det skulle vært spotting før mens også. Jeg spotter som regel bare et par dager før mens. Og nå er det jo 4 dager til mens. Var helt friskt, kjempe lyst blod🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være festeblødning? Var det veldig lyst? Jeg har opplevd det èn gang (9 dpo), men det var veldig klart knallrødt blod. Bare et tørk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pp2 hadde jeg det på 6dpo. Rosa på papiret, kun ett tørk. Løp på do resten av dagen for å se om jeg var begynt å blø, men var bare akkurat det.. 

Så svakt 2 streker på 12 og 13 dpo. Blenda på 14 😭 Kjemisk.. 

Men vi krysser fingrene for at du har en lett festeblødning og at spiren sitter! 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 DPO.

Jeg har ikke blødd noe mer, men jeg har litt brun utflod, akkurat som når jeg spotter. Så jeg er rimelig sikker på at det er ganske kjørt nå☹️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Lily92 said:

11 DPO.

Jeg har ikke blødd noe mer, men jeg har litt brun utflod, akkurat som når jeg spotter. Så jeg er rimelig sikker på at det er ganske kjørt nå☹️ 

 

Uff, så kjedelig 😕 Skikkelig nedtur, opplevde det samme. Spottet i 2 dager før mensen slo til for fult. Men- lov å håpe og krysse fingrene så lenge det ikke har kommet noe mer enn spotting da! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Anonymapekatt Ja, jeg håper det ikke kommer noe mer, men spotting starter som regel sånn på meg. Men har lest om de som spotter før mens og gjorde det den måneden de ble gravid også, så får bare håpe 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 DPO, PP6. 

Jeg tok ikke test i dag. Hadde såvidt litt brunrødt når jeg tørka meg i dag, så da gadd jeg ikke teste. Ganske sikker på at det ikke har klaffet denne PP heller. Så jeg ser an til mandag jeg. Om jeg fortsetter med brunt eller spotter mer, så gidder jeg sikkert ikke ta test mandag heller. Det er så urettferdig at det ikke skal klaffe for oss ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så utrolig kjedelig!! 😔 Forstår denne følelsen din så godt. Dritt! Men jeg føler sterkt at det kommer til å gå for dere snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Noldi skrev:

Såå kjedelig! Jeg håper det ikke blir noe mer spotting og at det går deres vei❤️

Takk❤️ Jeg har dessverre spottet i dag også og det er akkurat som før mensen nå, så veldig sikker på at mensen kommer på mandag dessverre☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åå så kjedelig!! Det er seriøst den verste følelsen når man begynner å spotte. Opplevde selv at jeg ble så fortvilet men samtidig prøvde å fortsette å håpe. 
 

håper dere lykkes i neste pp❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillra skrev:

Åå så kjedelig!! Det er seriøst den verste følelsen når man begynner å spotte. Opplevde selv at jeg ble så fortvilet men samtidig prøvde å fortsette å håpe. 
 

håper dere lykkes i neste pp❤️

Ja, det er helt forferdelig ☹️ Det er så urettferdig☹️ Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...