Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

Hurra😀😀 positiv eggløsningstest😊 denne gangen var streken veldig tydelig før jeg fikk lagt fra meg testen 🙈 i natt (var på nattevakt) så hadde jeg en bitteliten spotting også. Rart 🤔

079ACE1F-32E2-4615-ACB6-5B5E103B075E.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, Lillra skrev:

Ååå så gøy med positiv EL test! Nå er det snart dpo land og det er det bare å nyte 😍

Jaa, det gleder jeg meg til 😊 det skal legges inn aksjer i dag og i morgen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin test! Har du tatt en i dag også? Er noen som opplever å blø littegranne rundt EL, og det er absolutt ikke farlig. Mye som skjer oppi der, så om det kommer ut litt farge når man tørker seg kan skje ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Amatariel skrev:

Så fin test! Har du tatt en i dag også? Er noen som opplever å blø littegranne rundt EL, og det er absolutt ikke farlig. Mye som skjer oppi der, så om det kommer ut litt farge når man tørker seg kan skje ja.

Ja, også ble den positiv med en gang. Ikke opplevd at streken har kommet så fort før. Nei, jeg har ikke det😊 Pleier ikke å gidde det:) rimelig sikker på at EL er i dag så:) ja, det er kanskje vanlig ja😊 var syykt lite uansett så:) har lagt inn aksjer fredag, i går og skal gjøre det i dag også 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 17

Det ble ikke aksjer i dag. Han er for sliten til at den ville fungere 🙈 typisk når det aldri pleier å være noe problem. Men det ble 3 dager før EL og 1 dag før, så satser på det gjør susen uansett😊 gleder meg til å gå inn i DPO land i morgen🤩

Endret av Lily92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at dagen etter eggløsning også er en fertil dag, så prøv å få gårsdagens økt inn i kveld istedet 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Niny skrev:

Husk at dagen etter eggløsning også er en fertil dag, så prøv å få gårsdagens økt inn i kveld istedet 🥰

Ja, kanskje vi skulle gjort det 😊 han sa at vi kunne gjøre det, men jeg sa at det var for sent. Men kanskje det blir en runde likevel 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 DPO.

i dag skal jeg til legen og ta blodprøver for å sjekke progesteron nivå. Blir spennende å se😅 Hvis det er i orden, tenker jeg at jeg begynner å teste på torsdag. Da er jeg 10 DPO. Nå har jeg jo tidlig tester fra babyplan😊

i går var vi i dåp og jeg fikk sneket til meg masse babykos 🥰 såå koselig! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh spennende med både blodprøve og snart testing!! Jeg tror jeg også skal starte (reell testing) på 10 dpo. Det blir på søndag for min del. Håper sånn for oss!! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Amatariel skrev:

Ooh spennende med både blodprøve og snart testing!! Jeg tror jeg også skal starte (reell testing) på 10 dpo. Det blir på søndag for min del. Håper sånn for oss!! 🤞

Ja, jeg håper virkelig progesteron nivået er i orden! Pleier heldigvis å få svar 1-2 dager etter prøven er tatt 😊 så spennende! Tenk om vi kunne fått positiv test begge to 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Lillra skrev:

oi allerede 7 dpo!! 😄 gleder meg masse til å forhåpentligvis se en positiv test på torsdag ❤️ 

Ja, det har faktisk gått ganske fort 😊 men fortsatt 7 dager igjen til IKM😅 det håper jeg også 😭❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, Anonymapekatt skrev:

Spennende tider like før testing! 🤞

Ja, blir spennende i morgen 😊 selv om jeg ikke har helt trua. Siden de ikke har gått de andre månedene, så skjønner jeg ikke at det skulle gått nå heller😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO.

Jeg har ikke fått svar på blodprøven jeg tok på mandag angående progesteron, så da våger jeg meg på en test i morgen 😊 har absolutt ikke trua, men skal ta en test likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt en test, og den tror jeg er helt blenda dessverre. Når jeg stirrer på den, syns jeg at jeg ser noe syyykt svakt, men det er nok bare ønsketenking 🙈 Men jeg får vente et par dager, også kan jeg ta en vanlig test da hvis jeg ikke har begynt å spotte da:)

C3A4A070-14C3-4F3D-BB70-A67EFFAD68F6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lily92 skrev:

Nå har jeg tatt en test, og den tror jeg er helt blenda dessverre. Når jeg stirrer på den, syns jeg at jeg ser noe syyykt svakt, men det er nok bare ønsketenking 🙈 Men jeg får vente et par dager, også kan jeg ta en vanlig test da hvis jeg ikke har begynt å spotte da:)

Så spennende! På 9 dpo er det beste man kan håpe på sykt svakt, så det er en lovende start da 😄 Får håpe det blir noe klarere i morgen. Men vet hvordan det er å stirre seg blind på testene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...