Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk🤩 Jeg er livredd hver gang jeg går på do nå 🙈  Tenk om den faktisk kunne vært positiv i morgen tidlig 😀 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag tidlig og den var dessverre negativ ☹️ Så da håper jeg mensen kommer i dag eller i morgen:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt verken spotting eller mensen 🤔 Kan jo bare hende jeg har en lang syklus denne måneden. Jeg får ta en ny test i morgen dersom mensen ikke kommer i dag:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lily92 skrev:

Fortsatt verken spotting eller mensen 🤔 Kan jo bare hende jeg har en lang syklus denne måneden. Jeg får ta en ny test i morgen dersom mensen ikke kommer i dag:) 

Stemmer for ny test i morgen om du fremdeles ikke ser noe til blodet 🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Godis skrev:

Stemmer for ny test i morgen om du fremdeles ikke ser noe til blodet 🤞🤞🤞

Jepo😊 Har bare cb digital😅 kjedelig å bruke opp de men 🙈 håper såå på positiv test! Ingen symptomer bortsett fra mye smerter i livmor. Men de fleste får vel ikke symptomer så tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Noldi skrev:

Åhhh..:( to dager på overtid også nå? Kjedelig når kroppen gir så forvirrende signaler!

Njaa, eller fikk aldri positiv eggløsningstest, så jeg vet egentlig ikke når IKM er. Men har aldri hatt lenger enn 33 dagers syklus. Noe som tilsvarer at mensen skulle kommet på tirsdag🤔 veldig rart at det plutselig skal være lang syklus nå. 
 

13 timer siden, Godis skrev:

Neiii, det var ikke det jeg ville lese 😔 Stor klem 🎀

takk🥰 håper jeg får mensen snart, så jeg får starta ny syklus 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, nå har jeg begynt å spotte 😊 Da får jeg nok mensen om et par dager. Veldig glad for at jeg snart kan begynne på ny pp 😊 Så snart går vi inn i pp 6 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Lily92 skrev:

Hurra, nå har jeg begynt å spotte 😊 Da får jeg nok mensen om et par dager. Veldig glad for at jeg snart kan begynne på ny pp 😊 Så snart går vi inn i pp 6 😅 

Så godt at det endelig skjer noe 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 6😊 

regnes CD 1 som den dagen man får mensen eller dagen etterpå? Det er vel samme dagen? 
 

Jeg syns dagene går såå sakte til jeg kan begynne å teste for eggløsning. Jeg skal til legen og teste progesteron denne perioden også siden det blir feil måling sist. Fikk jo mensen mye senere enn jeg pleier. 
 

Ellers så har jeg kommet til det punkter at jeg syns det er kjipt å se andre med barnevogn eller se at folk jeg kjenner/vet om legger ut at de er gravide. Huff, fælt å tenke sånn ☹️ Alt jeg vil nå er bare at det skal klaffe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lily92 skrev:

regnes CD 1 som den dagen man får mensen eller dagen etterpå? Det er vel samme dagen? 

CD1 er den dagen du får mensen. Sånn ordentlig, friskt og rødt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

CD 15.

Jeg starta med eggløsningstester denne uka, så nå skjer det endelig noe. Tiden mellom mens og testing av eggløsning er så lang syns jeg. Har som regel eggløsning på dag 18-19-20 i syklusen, men den har også kommet tidlig en gang. Og sist hadde jeg tydeligvis veldig sen eggløsning, så blir spennende å se. Vi har begynt å legge inn aksjer nå hvertfall😊

Skjer heldigvis mye annet nå for tiden med husbygging. Er så mye å gjøre i forhold til det og i tillegg jobb. Men det er bra, da har jeg litt annet å tenke på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med EL testing og håper EL kommer litt tidligere denne gangen ❤️❤️
 

Er bra at du har noe annet å tenke på i mellomtiden! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lily92 skrev:

Tiden mellom mens og testing av eggløsning er så lang syns jeg

Helt enig!! Og så syns jeg det føles så lenge når man ikke vet når den kommer. Hadde man visst at ok, EL kommer på CD14 (eller litt senere som kanskje CD18-20) så hadde det nesten vært greit. Med en fasit. Men man vet liksom ikke! Kommer den enda senere? Eller kanskje tidlig? Man blir jo sprø... og det tærer litt på om dagene syns jeg.

Masse lykke til med EL-testingen! Skal starte rett over helgen selv her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lillra skrev:

Masse lykke til med EL testing og håper EL kommer litt tidligere denne gangen ❤️❤️
 

Er bra at du har noe annet å tenke på i mellomtiden! 😍

Takk, jeg satser på den kommer ganske snart jeg og😀

 

6 timer siden, Amatariel skrev:

Helt enig!! Og så syns jeg det føles så lenge når man ikke vet når den kommer. Hadde man visst at ok, EL kommer på CD14 (eller litt senere som kanskje CD18-20) så hadde det nesten vært greit. Med en fasit. Men man vet liksom ikke! Kommer den enda senere? Eller kanskje tidlig? Man blir jo sprø... og det tærer litt på om dagene syns jeg.

Masse lykke til med EL-testingen! Skal starte rett over helgen selv her :)

Ja, er nettopp det! Alt er så uvisst. Tusen takk😊 lykke til du også!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...