Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

Har lest gjennom dagboken din nå. Det er ikke lett å være prøver i en verden der mange blir gravide så raskt😔 Håper spottingen er festeblødning🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pillowtalk skrev (1 time siden):

Har lest gjennom dagboken din nå. Det er ikke lett å være prøver i en verden der mange blir gravide så raskt😔 Håper spottingen er festeblødning🤞🏼

Så koselig at du har lest igjennom😊 nei, er ikke det. Føles så vondt når det aldri går 😭 tror ikke det dessverre ☹️ Tok en test nå og den er nok blenda☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 DPO.

Jeg tok en test nå og den var vel egentlig ganske blenda☹️ Tipper det bare er å vente på mensen😭😭😭

048BF52C-6EBA-4DA2-A6A0-F717FF3749AD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (1 time siden):

12 DPO.

Jeg tok en test nå og den var vel egentlig ganske blenda☹️ Tipper det bare er å vente på mensen😭😭😭

 

Uff :( Nå syns jeg veldig syns på oss!! :troest: Den eneste trøsten er at i alle fall Rhea87 klarte det av oss. Det gir håp! Da skal det bli vår tur også en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (30 minutter siden):

Uff :( Nå syns jeg veldig syns på oss!! :troest: Den eneste trøsten er at i alle fall Rhea87 klarte det av oss. Det gir håp! Da skal det bli vår tur også en dag.

Håpet sånn at det skulle klaffe for hele trekløveret denne runden ❤️ Men jeg krysser alt jeg har av fingrer og tær for dere neste pp 🤞🏼 Og det kommer til å skje! ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (1 time siden):

Uff :( Nå syns jeg veldig syns på oss!! :troest: Den eneste trøsten er at i alle fall Rhea87 klarte det av oss. Det gir håp! Da skal det bli vår tur også en dag.

Jeg syns ikke det er noe trøst egentlig. Det betyr ikke at det går for meg selv om ☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (17 minutter siden):

Jeg syns ikke det er noe trøst egentlig. Det betyr ikke at det går for meg selv om ☹️ 

:klem: Jeg syns det er verre om ingen klarer det, da hadde det føltes mer håpløst. Men at det alltid kommer folk på gravid-listen hver måned gjør at jeg får håp. Det VIL bli din tur en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 DPO.

Jeg har fortsatt skikkelig stikkinger og murringer i magen. Har faktisk ikke spottet så mye mer. Bare så vidt det var. Føler meg helt rar i hele magen🤨 Hvis ikke jeg har fått mensen når jeg står opp i morgen, så tror jeg at jeg tar en test😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei så dårlig gjort av kroppen! 😭

Er så typisk at kroppen gir oss forhåpninger siste dagen, så kommer mensen allikavel! 😣 Mange klemmer sendes din vei ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (1 time siden):

Veldig lei meg på våre vegne 😭 Neste gang SKAL det være vår tur!

Jeg mister helt trua på at jeg noen gang kommer til å bli gravid 😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, det er som en dårlig spøk av kroppen! Så utrolig leit! 😢 Stor klem til deg, Lily92! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 2, PP10.

tenk det.. Prøveperiode 10😳 Jeg har ringt Volvat og bestilt time til en fertilitetssjekk på mandag. Vi har jo aldri sjekket oss og nå syns jeg vi har vært tålmodige nok. 

Tusen takk for alle tanker og gode klemmer dere sender meg her inne. Det er så godt å ha et sted å dele:)

Ellers så skal mannen begynne å reise på jobb igjen. Han jobber egentlig borte, men har siden sommeren jobbet her vi bor mye pga at vi bygger hus. Det vil jo si at det sikkert er mange perioder vi ikke får prøvd 😭 jeg kjenner at jeg ikke orker å hoppe over noen perioder.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...