Gå til innhold

Får gjester lov å drite hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.9.2020 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Haha, saft suse så ufyselig 🤣

Nei, dette går over stokk og stein. Tenk å sette seg på en dass hvor et dusin andre har tømt ryggen før deg, og alt ligger samlet i skåla, med ekskrementsprut oppetter kantene og setet 🤪 Nei, fysj ☣️

Anonymkode: 20e34...177

Avføringen ligger ikke i ryggen.

Anonymkode: e9c2a...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.9.2020 den 23.20, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke dokost. Høres fryktelig urenslighet ut å ta en dokost og røre rundt i skit og så ta den opp igjen.

Har gjestene sånn løs bæsj som setter seg fast i doen burde de kanskje holde seg hjemme.

Anonymkode: 299e8...efa

Den skal ikke brukes til å pusse tennene med. En rengjør også dokosten skikkelig en gang i uken om ikke mer.

Anonymkode: e9c2a...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ingen av mine gjester som sier hva de gjør på toalettet.. og ingen som spør om å få lov til å drite.. 

hva de gjør på do er ikke min sak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 11.56, AnonymBruker skrev:

Inspirert av noen andre tråder, hvor vertskapet blir sure når gjestene driter hos dem ✌🏼️ 🚽💩 Lol, noen mente også at man bare kunne drite i selskap om man hadde sykdommer o.l. 🤣

Hos meg er det greit at gjestene går og driter... så lenge ikke alle gjør det samtidig 😆 Huset har to dasser, så man trenger ikke være redd for å okkupere den eneste dassen; noe som sikkert kan være et problem i mange hus.

Jeg synes faktisk at det er bra om de driter hos meg, for da vet jeg at jeg kan drite hos dem når jeg er på besøk der,👍🏼 og jeg vet at de ikke er del av anti-drite-i-selskap-politiet 👩🏼‍✈️

Anonymkode: 20e34...177

Jeg har bare lest hovedinnlegget.

Men hvordan er lovverket rundt dette egentlig, får man lov å nekte noen å drite på do hos seg? Husker jeg en gang hørte at hvis noen ringer på å spør om å få låne doen og det ikke er noe offentlig toalett i nærheten så har man egentlig ikke lov å si nei, det fordi det ikke er lov å gjøre fra seg ute. 

Her får gjestene uansett lov til å gå på do og gjøre både nr en og nr to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Forundret.. skrev:

Jeg har bare lest hovedinnlegget.

Men hvordan er lovverket rundt dette egentlig, får man lov å nekte noen å drite på do hos seg? Husker jeg en gang hørte at hvis noen ringer på å spør om å få låne doen og det ikke er noe offentlig toalett i nærheten så har man egentlig ikke lov å si nei, det fordi det ikke er lov å gjøre fra seg ute. 

Her får gjestene uansett lov til å gå på do og gjøre både nr en og nr to. 

Man kan ikke være pålagt å slippe inn gud og hvermann. Jeg hadde ikke sluppet inn vilt fremmede hvis de sto på døra og spurte.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Herregud, må man så må man. Som andre skriver så klarer jeg ikke å se for meg hvordan man skulle "håndhevet" noe sånt. Låse døra på doen sånn at gjestene må spørre om nøkkelen og så komme med en streng formaning om hva som er lov til å drive med der inne? :)

Nei, har ikke tenkt over at det skulle være et problem. Å være på besøk skal være hyggelig og da er dobesøk en del av å ha besøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt.

Jeg driter også hjemme hos andre som den største selvfølgeligheten i verden.

Hadde noen bedt meg la være å drite hadde jeg blitt ekstremt satt ut.

Anonymkode: 5831d...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2020 den 9.39, Forundret.. skrev:

Jeg har bare lest hovedinnlegget.

Men hvordan er lovverket rundt dette egentlig, får man lov å nekte noen å drite på do hos seg? Husker jeg en gang hørte at hvis noen ringer på å spør om å få låne doen og det ikke er noe offentlig toalett i nærheten så har man egentlig ikke lov å si nei, det fordi det ikke er lov å gjøre fra seg ute. 

Her får gjestene uansett lov til å gå på do og gjøre både nr en og nr to. 

Hvordan hører man noe slik, og i det hele tatt tror noe som helst på det?!

Selvfølgelig har du all rett til å nekte fremmede inn på din private eiendom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Perseus skrev:

Hvordan hører man noe slik, og i det hele tatt tror noe som helst på det?!

Selvfølgelig har du all rett til å nekte fremmede inn på din private eiendom.

Hvis du Google det så ser du at jeg er ikke alene om å ha hørt dette. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/16/2020 at 11:56 AM, AnonymBruker said:

Inspirert av noen andre tråder, hvor vertskapet blir sure når gjestene driter hos dem ✌🏼️ 🚽💩 Lol, noen mente også at man bare kunne drite i selskap om man hadde sykdommer o.l. 🤣

Hos meg er det greit at gjestene går og driter... så lenge ikke alle gjør det samtidig 😆 Huset har to dasser, så man trenger ikke være redd for å okkupere den eneste dassen; noe som sikkert kan være et problem i mange hus.

Jeg synes faktisk at det er bra om de driter hos meg, for da vet jeg at jeg kan drite hos dem når jeg er på besøk der,👍🏼 og jeg vet at de ikke er del av anti-drite-i-selskap-politiet 👩🏼‍✈️

Anonymkode: 20e34...177

Det er 15 minutters-regelen som gjelder.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Forundret.. skrev:

Hvis du Google det så ser du at jeg er ikke alene om å ha hørt dette. 

 

Hvorfor googler man det juridiske rundt å slippe inn noen som må på dass dersom det er langt til et offentlig WC?

Jeg vil gjerne se en lenke til dette Google-søket.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Perseus skrev:

Hvorfor googler man det juridiske rundt å slippe inn noen som må på dass dersom det er langt til et offentlig WC?

Jeg vil gjerne se en lenke til dette Google-søket.

Vet du, det er faktisk mindre arbeide for meg om du bare Google selv, jeg er ikke moren din. 

Og når det er sagt så Googlet ikke jeg om det juridiske rundt dette. 

Jeg husker at for ca 30 år siden så ble det sagt at det ikke var lov å avslå en forespørsel om å få låne toalettet, fremmed eller ei. Jeg Google spørsmål til dette og da kom det opp at mange har spurt om det samme. Du kan jo prøve det selv. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Forundret.. skrev:

Vet du, det er faktisk mindre arbeide for meg om du bare Google selv, jeg er ikke moren din. 

Og når det er sagt så Googlet ikke jeg om det juridiske rundt dette. 

Jeg husker at for ca 30 år siden så ble det sagt at det ikke var lov å avslå en forespørsel om å få låne toalettet, fremmed eller ei. Jeg Google spørsmål til dette og da kom det opp at mange har spurt om det samme. Du kan jo prøve det selv. 

 

Jeg googlet det og fant ingenting. For jeg aner ikke hva du faktisk har googlet.

Og den tonen kan du legge fra deg. Når du kommer med påstander fra vilden sky, ja da må du kunne redegjøre for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 12.23, AnonymBruker skrev:

Hva er gærnt med det a? Har du aldri trasha dassen før? 

Hver gang vi hadde sånne samlinger på Thon hotel 1 gang i året med gamlejobben, så pleide vi alltid å trashe dassen, dvs at vaskedamene skulle få seg en liten overraskelse når de går gjennom romvasken. Drite av seg fyllebæsjen uten å trekke ned. Fy faen som det lukta, må jo ha lukta enda verre etter en time. RIP vaskehjelp.

Anonymkode: ce1ae...2f8

Wow ekte drittsekket mao. Normale folk gjør ikke sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 12.46, AnonymBruker skrev:

Tradisjon bro

Anonymkode: ce1ae...2f8

At noe er tradisjon er ikke en unnskyldning her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 12.49, Yuumi skrev:

Jeg leste første innlegget ditt litt trollete, og håper fortsatt du er det. 

Hvis ikke så er det ganske trist hvor lite du og de rundt deg tenker på andre mennesker. Virkelig. 

 

Men når jeg tenker meg om så er jeg sikkert ikke bedre, jeg kaster snusen på gulvet på bussen. Bare drittmennesker gjør sånt! Skal aldri gjøre det mer, sverger!

Ha et lite reiseaskebeger du kan legge prisen(e) i så slipper du å gjøre sånt som bare er æsj

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...