Gå til innhold

Får gjester lov å drite hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er nesten 1 km til nærmeste hytte/hus og bare skog i mellom. Slett ikke snakk om å drite å utsiden av hytta. Man "går seg en tur.."

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man opplyser gjester om at man ikke engang har en utedo når de kommer, så kan folk velge selv. Det må da bli ganske mye dritt rundt den koia, vil ikke være den som tråkker i det 

Anonymkode: 8299e...026

Det kan jeg avkrefte. Går man litt bort, blir det ikke til sjenanse for noen.

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan jeg avkrefte. Går man litt bort, blir det ikke til sjenanse for noen.

Anonymkode: 1816e...aea

Ja, det er vel nydelig med brunstripet dasspapir som kommer flaksende fra alle kanter når det er vind. Eller er dere så «primitive» at dere bare gnir rassen mot en trestamme etter dobesøket?

Anonymkode: a487b...ffa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker tilbake, er det faktisk ganske mange som har besøkt oss uten å problematisere dette. Man tar med litt papir i lomma og går en tur i skogen. "That is it,"

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er vel nydelig med brunstripet dasspapir som kommer flaksende fra alle kanter når det er vind. Eller er dere så «primitive» at dere bare gnir rassen mot en trestamme etter dobesøket?

Anonymkode: a487b...ffa

Herre gud, dette er ikke realitetene....

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Svaret er ganske enkelt: Når man må, tar man med dopapir og går LANGT bort fra koja og finner en passende plass. Vel - trengs ytterligre presiseringer?

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innser at jeg ikke burde ha skrevet dette, men det får nå så være. Men hva er det egentlige problemet?

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg innser at jeg ikke burde ha skrevet dette, men det får nå så være. Men hva er det egentlige problemet?

Anonymkode: 1816e...aea

Problemet er vel at du skrev at mange gjester har blitt overrasket over at de blir sendt ut i skogen. Der skal de liksom sette seg på huk mens vinden velter dem overende, regnet fosser ned i rumpesprekken og en forbipasserende bjørn dytter snuta oppi mus eller baller. Så driter de nedover leggen og ned i skoene sine før de kjemper seg gjennom skogen, går seg bort og kommer slitne, våte og utbæsja tilbake til hytta to timer seinere.

Anonymkode: a487b...ffa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man opplyser gjester om at man ikke engang har en utedo når de kommer, så kan folk velge selv. Det må da bli ganske mye dritt rundt den koia, vil ikke være den som tråkker i det 

Anonymkode: 8299e...026

Trodde ikke det var lov til å drite ute i nærheten av bosteder i Norge?   Det sier jo seg selv hvorfor.

Anonymkode: 5bc15...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er vel at du skrev at mange gjester har blitt overrasket over at de blir sendt ut i skogen. Der skal de liksom sette seg på huk mens vinden velter dem overende, regnet fosser ned i rumpesprekken og en forbipasserende bjørn dytter snuta oppi mus eller baller. Så driter de nedover leggen og ned i skoene sine før de kjemper seg gjennom skogen, går seg bort og kommer slitne, våte og utbæsja tilbake til hytta to timer seinere.

Anonymkode: a487b...ffa

Og hva med 2 meter snø, hvordan driter man da?  

Anonymkode: 5bc15...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er vel at du skrev at mange gjester har blitt overrasket over at de blir sendt ut i skogen. Der skal de liksom sette seg på huk mens vinden velter dem overende, regnet fosser ned i rumpesprekken og en forbipasserende bjørn dytter snuta oppi mus eller baller. Så driter de nedover leggen og ned i skoene sine før de kjemper seg gjennom skogen, går seg bort og kommer slitne, våte og utbæsja tilbake til hytta to timer seinere.

Anonymkode: a487b...ffa

Vel, alle som er innbedt er informert om de primitive forholdene, men så dukker det ofte opp andre. Det jeg prøvde å si var at det ikke i praksis er noe problem. 

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm, ja... så klart! Hvem er det som ikke lar gjestene drite? Så lenge de bruker dobørsten og vasker etter seg er det null problem. 

Anonymkode: 3de88...a8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis veit folk om du har bæsja på doen deira da? Vist du sender lorten vekk fort og bruker do børsten + venter litt så er det ikkje sikker at det blir oppdaget? 💩

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/16/2020 at 11:56 AM, AnonymBruker said:

Inspirert av noen andre tråder, hvor vertskapet blir sure når gjestene driter hos dem ✌🏼️ 🚽💩 Lol, noen mente også at man bare kunne drite i selskap om man hadde sykdommer o.l. 🤣

Hos meg er det greit at gjestene går og driter... så lenge ikke alle gjør det samtidig 😆 Huset har to dasser, så man trenger ikke være redd for å okkupere den eneste dassen; noe som sikkert kan være et problem i mange hus.

Jeg synes faktisk at det er bra om de driter hos meg, for da vet jeg at jeg kan drite hos dem når jeg er på besøk der,👍🏼 og jeg vet at de ikke er del av anti-drite-i-selskap-politiet 👩🏼‍✈️

Anonymkode: 20e34...177

Hvis de "må" så skal de selvfølgelig få gjøre hva de ønsker på toalettet mitt, men jeg håper de gjør som meg selv, og styrer unna å gjøre nummer to andre steder enn hjemme med mindre det er nødvendig. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig, det er langt verre å se urinflekker og en at skåla står oppe.. 

Anonymkode: 763f0...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bekymrer meg ikke om noen bæsjer på doen min. Hvorfor skulle jeg det? 

Anonymkode: 1816e...aea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Velkommen til mitt ringe hjem. Her er doreglene for toalettbesøk:

1: Urinering er tillatt, dersom det absolutt er nødvendig.

2: Å gjøre fra seg annet enn urin er ikke tillatt. Det er av denne grunn verken toalettpapir eller toalettbørste tilgjengelig.

3: Dildo som befinner seg i tredje skuff er ikke til bruk for husets gjester.

Altså seriøst ...

SELVSAGT kan gjester bruke toalettet til det et toalett skal brukes til - gjøre fra seg eller tisse. 

Jeg har opplevd å komme til toaletter der dokosten ikke står fremme og da kan vertskapet virkelig takke seg selv ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er vel at du skrev at mange gjester har blitt overrasket over at de blir sendt ut i skogen. Der skal de liksom sette seg på huk mens vinden velter dem overende, regnet fosser ned i rumpesprekken og en forbipasserende bjørn dytter snuta oppi mus eller baller. Så driter de nedover leggen og ned i skoene sine før de kjemper seg gjennom skogen, går seg bort og kommer slitne, våte og utbæsja tilbake til hytta to timer seinere.

Anonymkode: a487b...ffa

Dette var dramatisk! Jeg har aldri opplevd noen bjørn, f.eks. Og to timer var voldsomt. Regn som fosser ned på visse steder er jo også dramatisk.......

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...