Gå til innhold

Får gjester lov å drite hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei! Da blir de sendt hjem sporenstrengs, samme om de promper 🤢🤮

Dersom de nekter å gå hjem og ikke kan holde seg må de drite med døren åpen slik at alle kan se.

Anonymkode: d9bdf...479

Jeg håper du tuller? 

Du vet vel at det ikke alltid er fysisk mulig å holde seg? Noen har ubalanser i tarmsystemet som fører til at de kun har et par sekunder eller minutter før det går galt. Skal love deg at man ikke rekker å gå hjem da med mindre man bor i nabohuset.

 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av noen andre tråder, hvor vertskapet blir sure når gjestene driter hos dem ✌🏼️ 🚽💩 Lol, noen mente også at man bare kunne drite i selskap om man hadde sykdommer o.l. 🤣

Hos meg er det greit at gjestene går og driter... så lenge ikke alle gjør det samtidig 😆 Huset har to dasser, så man trenger ikke være redd for å okkupere den eneste dassen; noe som sikkert kan være et problem i mange hus.

Jeg synes faktisk at det er bra om de driter hos meg, for da vet jeg at jeg kan drite hos dem når jeg er på besøk der,👍🏼 og jeg vet at de ikke er del av anti-drite-i-selskap-politiet 👩🏼‍✈️

Anonymkode: 20e34...177

Jeg var en gang desperat etter å tisse og løp inn på nærmeste deli de luca eller noe sånt. Jeg ble nektet å låne toalett, og vurderte seriøst å tisse på golvet i kiosken, men klarte å holde meg. 

Anonymkode: 2f827...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke en del av det å være voksen å kunne kontrollere når man må både tisse og bæsje? Jeg utelukker selvfølgelig her alle som har diverse sykdommer. 

Men friske, voksne folk bør da til en stor grad kunne kontrollere når og hvor de "plutselig" må bæsje og tisse? 

Jeg er over 50 år, og kan telle på en hånd hvor mange ganger i mitt liv (etter spebarnsfasen) som jeg bare helt uforberedt måtte på do når det ikke passet sånn. 

Anonymkode: 173a6...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke en del av det å være voksen å kunne kontrollere når man må både tisse og bæsje? Jeg utelukker selvfølgelig her alle som har diverse sykdommer. 

Men friske, voksne folk bør da til en stor grad kunne kontrollere når og hvor de "plutselig" må bæsje og tisse? 

Jeg er over 50 år, og kan telle på en hånd hvor mange ganger i mitt liv (etter spebarnsfasen) som jeg bare helt uforberedt måtte på do når det ikke passet sånn. 

Anonymkode: 173a6...752

Er du mann?

Anonymkode: 92b6b...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke en del av det å være voksen å kunne kontrollere når man må både tisse og bæsje? Jeg utelukker selvfølgelig her alle som har diverse sykdommer. 

Men friske, voksne folk bør da til en stor grad kunne kontrollere når og hvor de "plutselig" må bæsje og tisse? 

Jeg er over 50 år, og kan telle på en hånd hvor mange ganger i mitt liv (etter spebarnsfasen) som jeg bare helt uforberedt måtte på do når det ikke passet sånn. 

Anonymkode: 173a6...752

Å holde seg i tide og utide kan faktisk føre til tarmproblemer. En ting er å holde seg i 10 min til man kommer seg hjem, men å sitte som gjest hos noen å holde seg i en time fordi man liksom ikke skal bæsje hos andre er ikke bra. Mennesker bæsjer, sånn er det bare. 

Anonymkode: 8299e...026

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å holde seg i tide og utide kan faktisk føre til tarmproblemer. En ting er å holde seg i 10 min til man kommer seg hjem, men å sitte som gjest hos noen å holde seg i en time fordi man liksom ikke skal bæsje hos andre er ikke bra. Mennesker bæsjer, sånn er det bare. 

Anonymkode: 8299e...026

Ja, vet det ikke er bra å holde seg. 

Men nå er jeg så heldig at jeg i mange tiår har faste tider jeg "må" nr. 2. Og det skjer alltid hjemme. Jeg går ikke rundt og driter hele dagen. En stor kopp kaffe, et glass juice på morgenen. Og etter det er jeg ferdig med dagens driting. 

Når det gjelder tissing: Nei, jeg må heller ikke tisse hele dagen. Kanskje mye fordi jeg i mange år hadde en jobb som gjorde det umulig å bare løpe på do. Men så er jeg også blant de få i dagens samfunn som ikke sleper med meg en drikkeflaske med vann som jeg bare "må" ha med meg hele tiden.

Skjønner ikke hvordan vi overlevde for bare noen år siden: Uten egen drikkeflaske, som endel bærer rundt på som om det skulle vært et spedbarn. Har vært i endel ganske absurde møter. Alle har med seg drikkeflaske, som de setter på bordet slik at alle kan se hvilken drikkeflaske de har. Ingen rører den i løpet av møtet. Når møtet er over, tar alle med seg drikkeflaskene sine (babyene) og går. Ingen har drukket av dem. Men alle vil vise dem frem. 

Anonymkode: 173a6...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså herregud, ingen har noensinne måtte spørre om lov å gå på do hos meg, enten det er 1 eller nr 2, stakkar, hva faen skulle jeg sagt, NEI?! Å gå på do er ikke akkurat et valg når det presser på, da skal de ikke måtte spørre heller.  Dassen står der, vær så god.

Anonymkode: 07a5e...0f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke en del av det å være voksen å kunne kontrollere når man må både tisse og bæsje? Jeg utelukker selvfølgelig her alle som har diverse sykdommer. 

Men friske, voksne folk bør da til en stor grad kunne kontrollere når og hvor de "plutselig" må bæsje og tisse? 

Jeg er over 50 år, og kan telle på en hånd hvor mange ganger i mitt liv (etter spebarnsfasen) som jeg bare helt uforberedt måtte på do når det ikke passet sånn. 

Anonymkode: 173a6...752

Når man er på besøk hos noen er det helt naturlig å ihvertfall tisse hvis en er der i 2-3 timer, kaffedrikking gjør at en må tisse ofte.   Sitter ikke å niholder meg noen få meter fra et toalett. Må jeg nr 2 skikkelig ja så må jeg det da.  Hvis ikke verten tåler det får de heller la vær å ha besøk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig spørsmål!!!

Vi har hytte/koje i villmarka. Der er det ikke noe do!

Jeg tror nok mange av våre besøkende har blitt litt overrasket opp gjennom årene over at de har vært nødt til å sette seg på huk en eller annen plass i skogen.

Men slik er det, selv gjester må vel få gå på do... ... ...

Anonymkode: 1816e...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså når jeg er gjest, så spør jeg jo ikke om å få drite? 

Anonymkode: b7eb6...b21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke kan la gjester bruke toalettet til det det skal brukes til, bør faktisk ikke ha gjester i det hele tatt. 
Har aldri hørt på maken til sære folk! 😂 

Anonymkode: 33e2c...a85

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 14.24, AnonymBruker skrev:

Er ikke en del av det å være voksen å kunne kontrollere når man må både tisse og bæsje? Jeg utelukker selvfølgelig her alle som har diverse sykdommer. 

Men friske, voksne folk bør da til en stor grad kunne kontrollere når og hvor de "plutselig" må bæsje og tisse? 

Jeg er over 50 år, og kan telle på en hånd hvor mange ganger i mitt liv (etter spebarnsfasen) som jeg bare helt uforberedt måtte på do når det ikke passet sånn. 

Anonymkode: 173a6...752

Da er du heldig. Regner meg selv som helt frisk, uten noen sykdommer, men har likevel en slik mage at jeg nokså ofte plutselig må på do. Det kan feks være noe jeg spiser som jeg reagerer på, som is eller kaffe (har inntrykk av at det varierer hva jeg reagerer på). Dette har blitt verre etter at jeg ble 40 år. Har prøvd «alt mulig» for å avhjelpe. Skjønner ikke helt hvorfor jeg gidder å skrive her, men vil vel motbevise at det ikke er en del av å være voksen å kunne kontrollere dobesøk for alle.

Anonymkode: 7cba5...a24

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Detta har eg faktisk aldri tenkt på. Tenk om eg har bæsja på do ein plass eg ikkje burde? Tenk om mange rundt meg er sikkelig fornærmet over at eg bæsja på deira do. Oioioi..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg deler ut et skjema til gjester som reiser seg og går mot dodøra. Dette må de fylle ut, og så er vi en gruppe på fem stykker som leser søknaden grundig og bestemmer om de skal få lov til å bruke doen, og til hva. Det må være enstemmig, men vi pleier å bli enige etter et par timers diskusjon :) 

Anonymkode: a487b...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stilig spørsmål!!!

Vi har hytte/koje i villmarka. Der er det ikke noe do!

Jeg tror nok mange av våre besøkende har blitt litt overrasket opp gjennom årene over at de har vært nødt til å sette seg på huk en eller annen plass i skogen.

Men slik er det, selv gjester må vel få gå på do... ... ...

Anonymkode: 1816e...aea

Hvis dere ikke har utedo engang er det jo normalt å opplyse om dette.  Ikke  vanlig at man driter på utsiden av hytta til vertskapet.  Jeg hadde ikke kommet for å si det sånn. 

Anonymkode: 5bc15...189

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi har nok sagt at det er ganske primitivt i koja vår og at det ikke finnes bad og do. Så alle som kommer innbedt er slik sett forberedt, men så dukker det jo opp forbipasserende venner, naboer osv. Men hva betyr det egentlig???

 

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stilig spørsmål!!!

Vi har hytte/koje i villmarka. Der er det ikke noe do!

Jeg tror nok mange av våre besøkende har blitt litt overrasket opp gjennom årene over at de har vært nødt til å sette seg på huk en eller annen plass i skogen.

Men slik er det, selv gjester må vel få gå på do... ... ...

Anonymkode: 1816e...aea

Man opplyser gjester om at man ikke engang har en utedo når de kommer, så kan folk velge selv. Det må da bli ganske mye dritt rundt den koia, vil ikke være den som tråkker i det 

Anonymkode: 8299e...026

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...