Gå til innhold

Får gjester lov å drite hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.9.2020 den 11.56, AnonymBruker skrev:

Inspirert av noen andre tråder, hvor vertskapet blir sure når gjestene driter hos dem ✌🏼️ 🚽💩 Lol, noen mente også at man bare kunne drite i selskap om man hadde sykdommer o.l. 🤣

Hos meg er det greit at gjestene går og driter... så lenge ikke alle gjør det samtidig 😆 Huset har to dasser, så man trenger ikke være redd for å okkupere den eneste dassen; noe som sikkert kan være et problem i mange hus.

Jeg synes faktisk at det er bra om de driter hos meg, for da vet jeg at jeg kan drite hos dem når jeg er på besøk der,👍🏼 og jeg vet at de ikke er del av anti-drite-i-selskap-politiet 👩🏼‍✈️

Anonymkode: 20e34...177

De får lov til å ha avføring, men det må måles opp slik at jeg vet nøyaktig hvor mye de har sluppet ut, slik at jeg vet hvor mye jeg kan slippe hos dem ved en senere anledning ;)

Anonymkode: 84e17...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Perseus skrev:

Jeg jobber 37,5 t i uka og har fri 130,5 t. Altså 3,5 ganger så mye fri som jeg jobber.

Jeg tror du gjør noe feil.

Nei, jobben er mer enn 7.5t. Man skal reise til og fra. For min del tar jobben ca 10t+, så hjem og lage mat. Spise, andre plikter og trening. Da blir det liten tid til å slappe av før senga.

Derfor, liten tid igjen til å bare hvile.

Anonymkode: a51dc...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jobben er mer enn 7.5t. Man skal reise til og fra. For min del tar jobben ca 10t+, så hjem og lage mat. Spise, andre plikter og trening. Da blir det liten tid til å slappe av før senga.

Derfor, liten tid igjen til å bare hvile.

Anonymkode: a51dc...d42

Hvorfor skal du hvile før du sover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke inne i huset. Vi bor rett ved en liten skog, så hvis de absolutt må drite når de er hos oss så får de med seg en toalettrull i skogholtet. 

Anonymkode: 7b46b...cf1

Så det er greit for dere at det flyter rundt med brukt dopapir i naturen?

Anonymkode: e9c2a...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...