Gå til innhold

Får gjester lov å drite hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke dokost. Høres fryktelig urenslighet ut å ta en dokost og røre rundt i skit og så ta den opp igjen.

Har gjestene sånn løs bæsj som setter seg fast i doen burde de kanskje holde seg hjemme.

Anonymkode: 299e8...efa

Dokosten er til for å vaske doen etter man har brukt den. Hva mener du ellers den skal brukes til???  Dokosten skylles etterpå ved å trekke ned en ekstra gang. Min klores jevnlig, er av bra kvalitet og har aldri byttet den ut.  De billige fra f.eks ikea er det jo bare å bytte ut så ofte man vil. Er ikke dette noe alle lærer som barn??    Hvis gjestene dine driter ut doen deres og ikke selv har mulighet til å rense doen ja så får dere pent gjøre det selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Intet problem, i alle fall ikke i skogen...

Anonymkode: 1816e...aea

Do-kost på hytta? ikke noe alternativ. Vi har utedo, men det er bare for gjestene. "Herskapet" selv tar litt dopapir på lomma og går seg en tur i skogen.

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. selvfølgelig ikke. de får kjøre bort på bensinstasjonen, selv om de overnatter noen netter. orker ikke andres dritlukt på mitt bad, 

Anonymkode: 9a158...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjester pga bakterier og smittefare generelt.

Mye bedre å møtes utendørs, spise ute for eks. Gå på cafe etc.

Hva er poenget med å ha besøk hjemme egentlig? Mitt hjem er mitt aller mest private, der man skla være trygg og slappe av. Så der kommer kun nærmeste familie inn som foreldre og søsken. Thats it, men om en reparatør/håndverker må så godtar jeg det under oppsyn.

Anonymkode: a51dc...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvordan de som ikke tillater gjester å drite hos dem gjennomfører det i praksis.

Gjest: "Jeg skal bare en tur på toalettet"
Vert: "Ja, det er døren til venstre i gangen. Men du får ikke lov å drite her."

Anonymkode: 1d308...fcb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri gjester pga bakterier og smittefare generelt.

Mye bedre å møtes utendørs, spise ute for eks. Gå på cafe etc.

Hva er poenget med å ha besøk hjemme egentlig? Mitt hjem er mitt aller mest private, der man skla være trygg og slappe av. Så der kommer kun nærmeste familie inn som foreldre og søsken. Thats it, men om en reparatør/håndverker må så godtar jeg det under oppsyn.

Anonymkode: a51dc...d42

Selv om det ikke er korona da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Humle Brumle skrev:

Selv om det ikke er korona da eller?

Uansett, vi har så lite privatliv i dag. Så er viktig å ha et sted man kan være i fred, sitt hjem.

Null problem å møte venner og andre utendørs, cafe, restaurant+++. Turer i naturen er flott.

Anonymkode: a51dc...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. selvfølgelig ikke. de får kjøre bort på bensinstasjonen, selv om de overnatter noen netter. orker ikke andres dritlukt på mitt bad, 

Anonymkode: 9a158...280

Hva gjør du hvis en gjest driter på badet ditt da?  Og har du skilt på døra med forbud?

Anonymkode: 5bc15...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri gjester pga bakterier og smittefare generelt.

Mye bedre å møtes utendørs, spise ute for eks. Gå på cafe etc.

Hva er poenget med å ha besøk hjemme egentlig? Mitt hjem er mitt aller mest private, der man skla være trygg og slappe av. Så der kommer kun nærmeste familie inn som foreldre og søsken. Thats it, men om en reparatør/håndverker må så godtar jeg det under oppsyn.

Anonymkode: a51dc...d42

Så du føler deg ikke trygg og slapper av om du har en venn på besøk?   Høres veldig sært ut.

Anonymkode: 5bc15...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo normal folkeskikk å gå på do før man drar til noen, men må man så må man - så lenge man vasker i do etter seg med dobørste og bruker duftsprayen som står fremme (leilighet på 25 kvm - bruker man ikke det lukter det i hele leiligheten, kjøkkenet etc. jeg klorer det meste etter besøk uansett, litt bakteriefreak - så reint blir det uansett 😂

Anonymkode: 92682...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Blondie65 skrev:

Vel ... Jeg må bruke dokosten når jeg har bæsjet hver gang jeg har vært på do - uansett om det er hjemme, som gjest hos noen, på restaurant eller hvor det nå er. Det spiller ingen rolle om bæsjen er løs eller fast - det blir spor. Ergo bruker jeg dokosten OG skyller den etterpå.

Legg bare litt dopapir oppi først, så slipper du å måtte vaske doen hver eneste gang! 

Anonymkode: 2cb5e...8b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det verre at gjester driter hos seg enn de som bor der fra før? Unnskyld meg, men synes man ikke det er ok at gjester driter så er man sinnsykt fisefin. 

Anonymkode: 03afe...760

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det verre at gjester driter hos seg enn de som bor der fra før? Unnskyld meg, men synes man ikke det er ok at gjester driter så er man sinnsykt fisefin. 

Anonymkode: 03afe...760

Tenker at de får slutte å be folk på besøk.  Er nok enklest det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere som mener at gjester ikke kan låne toalettet, dere burde ikke ha gjester i det hele tatt. 
Tror ikke folk planlegger å bæsje hjemme hos andre akkurat, men hva om man plutselig må? 

Snart tør ingen å besøke noen lengre, med alle disse hysteriske reglene som lages, ikke lov med verken ditt eller datt. Syns det sier mye om hvor selvopptatte folk er i disse dager. 

Anonymkode: 33e2c...a85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen er det mye rare folk. Det er noe alvorlig galt med mennesker som nekter andre å drite. Og de som ikke har besøk fordi de er redd for bakterier. Altså, seriøst.

Anonymkode: 6f30b...fb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...