Gå til innhold

Får gjester lov å drite hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er gærnt med det a? Har du aldri trasha dassen før? 

Hver gang vi hadde sånne samlinger på Thon hotel 1 gang i året med gamlejobben, så pleide vi alltid å trashe dassen, dvs at vaskedamene skulle få seg en liten overraskelse når de går gjennom romvasken. Drite av seg fyllebæsjen uten å trekke ned. Fy faen som det lukta, må jo ha lukta enda verre etter en time. RIP vaskehjelp.

Anonymkode: ce1ae...2f8

Haha, saft suse så ufyselig 🤣

Nei, dette går over stokk og stein. Tenk å sette seg på en dass hvor et dusin andre har tømt ryggen før deg, og alt ligger samlet i skåla, med ekskrementsprut oppetter kantene og setet 🤪 Nei, fysj ☣️

Anonymkode: 20e34...177

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er gærnt med det a? Har du aldri trasha dassen før? 

Hver gang vi hadde sånne samlinger på Thon hotel 1 gang i året med gamlejobben, så pleide vi alltid å trashe dassen, dvs at vaskedamene skulle få seg en liten overraskelse når de går gjennom romvasken. Drite av seg fyllebæsjen uten å trekke ned. Fy faen som det lukta, må jo ha lukta enda verre etter en time. RIP vaskehjelp.

Anonymkode: ce1ae...2f8

drittmenneske pun intended?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yuumi skrev:

drittmenneske pun intended?

Tradisjon bro

Anonymkode: ce1ae...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tradisjon bro

Anonymkode: ce1ae...2f8

Jeg leste første innlegget ditt litt trollete, og håper fortsatt du er det. 

Hvis ikke så er det ganske trist hvor lite du og de rundt deg tenker på andre mennesker. Virkelig. 

 

Men når jeg tenker meg om så er jeg sikkert ikke bedre, jeg kaster snusen på gulvet på bussen. Bare drittmennesker gjør sånt! Skal aldri gjøre det mer, sverger!

Endret av Yuumi
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Yuumi skrev:

Jeg leste første innlegget ditt litt trollete, og håper fortsatt du er det. 

Hvis ikke så er det ganske trist hvor lite du og de rundt deg tenker på andre mennesker. Virkelig. 

Noen er sånn. Dessverre. Var på utplassering på hotell på videregående. Jobbet et par dager som stuepike. Fy faen er alt jeg har å si. Man mister troen på menneskeheten. Sånne som meg tar sitt eget hår ut av sluket før man sjekker ut, andre nærmest smører avføring og annet overalt. Folk!!

Anonymkode: 04e87...763

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er sånn. Dessverre. Var på utplassering på hotell på videregående. Jobbet et par dager som stuepike. Fy faen er alt jeg har å si. Man mister troen på menneskeheten. Sånne som meg tar sitt eget hår ut av sluket før man sjekker ut, andre nærmest smører avføring og annet overalt. Folk!!

Anonymkode: 04e87...763

Du må jo ha litt humor da hehe.

Anonymkode: ce1ae...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja så klart får folk lov til det. Liker at de føler seg som hjemme og ikke føler seg forpliktet til å dra hjem hvis de må bæsje.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har misforstått ordet humor. Dårlig forsøk på trolling. 

Anonymkode: 62d01...cec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo ha litt humor da hehe.

Anonymkode: ce1ae...2f8

Det er ikke humor. Det er ondskapsfullt. For øvrig er det ikke bare menn som gjør dette, og det skjer heller ikke bare på hotell. Dametoaletter kan også være ganske disgusting. Utrolig at man må smøre mensblod utover hele båsen på fellestoaletter.

Sånn nå var det nok avsporing. Men altså, skjerp dere!

Anonymkode: 04e87...763

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjester hos meg får lov å bruke toalettet til akkurat det det er ment for; tiss og bæsj, dersom de føler trang til det.

Skulle tatt seg ut om jeg begynte å rope etter gjester som gikk mot badet at "Husk at du IKKE FÅR LOV Å BÆSJE HER! Du kan bare tisse!"

Tror gjestene hadde gått hjem ganske raskt, og hvis jeg ikke tar feil, ville kanskje noen sluttet å komme. "Hjemme hos henne har hun noen sykt sære do-regler altså! Ikke dra dit"

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig får gjestene lov til å drite i doen.. Det er det den ER til.. herregud så mange særinger det er på dette forumet! Jeg har aldri, noen sinne, møtt noen irl som har noe imot at gjestene bruker doen til det doen er laget for.

Og ikke har jeg for vane å forhøre gjestene mine om hva de har gjort inne på doen heller, så om de har drete eller spydd eller tisset, eller bare sittet der og surfet litt, aner jeg ikke, ei heller bryr jeg meg. Så lenge de har brukt dokosten og forlatt doen i ren og pen stand, er det ett fett hva de gjør med den. 

Anonymkode: 139ab...a6c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette virkelig en problemstilling folk forholder seg til?
Selvsagt får de bæsje, noe annet hadde vært unaturlig. Om jeg må bæsje når jeg er på besøk hos andre, så gjør jeg det. Har aldri falt meg inn å spørre om lov til noe sånt?! 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg de ingen kontroll over. Gjester får bruke toalettene og jeg antar at noen av dem bæsjer. Selv prøver jeg å unngå det når jeg er på besøk, men må jeg, så må jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig får gjestene lov til å drite i doen.. Det er det den ER til.. herregud så mange særinger det er på dette forumet! Jeg har aldri, noen sinne, møtt noen irl som har noe imot at gjestene bruker doen til det doen er laget for.

Og ikke har jeg for vane å forhøre gjestene mine om hva de har gjort inne på doen heller, så om de har drete eller spydd eller tisset, eller bare sittet der og surfet litt, aner jeg ikke, ei heller bryr jeg meg. Så lenge de har brukt dokosten og forlatt doen i ren og pen stand, er det ett fett hva de gjør med den. 

Anonymkode: 139ab...a6c

Helt riktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan gjøre hva de vil, så lenge de rydder opp etter seg, Altså forlater doen i samme tilstand som den var da de kom. 

Det finnes faktisk folk som synes det er helt greit å etterlate bæsjemerker og bæsjerester i andre folks do. 

Anonymkode: 173a6...752

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De kan gjøre hva de vil, så lenge de rydder opp etter seg, Altså forlater doen i samme tilstand som den var da de kom. 

Det finnes faktisk folk som synes det er helt greit å etterlate bæsjemerker og bæsjerester i andre folks do. 

Anonymkode: 173a6...752

Viktig at de har dobørste tilgjengelig også! 😊

Anonymkode: 86994...f21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de får lov å bruke toalettet til det det er ment til? Ja, selvfølgelig!

Gud, kvinneguiden har lært meg at det er mye idioter i denne verden og at jeg setter stor pris på egen omgangskrets og familie!

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt over det, ikke et spørsmål jeg har tatt stilling til :ler:

Jeg lurer seriøst på hvordan man skal forhindre det, til dem som nekter. Spør dere gjestene hva de skal når de går på do? Advarer dere på forhånd om at "i mitt hus får ikke gjester lov til å drite"? 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset får til og med gjester lov til å kaste ting i søppelbøtta på badet. Det er visst heller ikke lov hos enkelte andre...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...