Gå til innhold

Får gjester lov å drite hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av noen andre tråder, hvor vertskapet blir sure når gjestene driter hos dem ✌🏼️ 🚽💩 Lol, noen mente også at man bare kunne drite i selskap om man hadde sykdommer o.l. 🤣

Hos meg er det greit at gjestene går og driter... så lenge ikke alle gjør det samtidig 😆 Huset har to dasser, så man trenger ikke være redd for å okkupere den eneste dassen; noe som sikkert kan være et problem i mange hus.

Jeg synes faktisk at det er bra om de driter hos meg, for da vet jeg at jeg kan drite hos dem når jeg er på besøk der,👍🏼 og jeg vet at de ikke er del av anti-drite-i-selskap-politiet 👩🏼‍✈️

Anonymkode: 20e34...177

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som ikke vil at andre skal bæsje hos dem er sære. Jeg har IBS, av og til MÅ jeg på do, om det så er på restaurant, eller på besøk hos noen. Om folk ikke vil ha meg på besøk på grunn av det så er det deres tap 😛 her får folk drite alt de makter, vi har både dobørste, duftspray og muligheten til å åpne vindu, så jeg ser virkelig ikke problemet. Jeg vil heller at folk bæsjer enn at de skal sitte med magevondt. 

Anonymkode: 8299e...026

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha for et spørsmål 😂 må man så må man. Bruk dobørsta.  

Anonymkode: 2ee6c...e1c

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som vil får lov til å drite hos meg, men bor i studentbolig og det er en glipe mellom døren og gulvet så alt som skjer på badet høres godt i stua 😅 Jeg spør alltid om lov hvis jeg må bæsje når jeg er på besøk haha... Alle har sagt ja så langt. 

Anonymkode: 275eb...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Verden: "hvordan løser vi fattigdom og Corona?"

Noege: "får gjester lov å drite hos deg?"

Anonymkode: ce1ae...2f8

Haha 😆 Nå måtte jeg dobbeltsjekke at jeg hadde postet på riktig forum 🤣

Jeg tror du har gått deg litt vill 🥴 Det er nok aktuelt- eller koronaforumet du ser etter ↩️ Eller noen av de andre under-forumene under kategorien "SAMFUNN OG VERDEN" 👍🏼🙆🏼‍♀️

Anonymkode: 20e34...177

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig normalt å spørre folk om hva de skal gjøre på do? Selvfølgelig må besøket få gjøre det de må! Jeg regner med at de ikke griser til hele toalettet uten å gjøre rent etter seg.

Anonymkode: 40904...d59

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Toalett blir ikke automatisk til noe pyntegjenstand når jeg får gjester i hus hos meg. Så ja om de får gjøre både nr 1 og 2. Om så de vil ha seg en kjapp en med fruen, mannen, kjæresten så er det greit også 🤭

Anonymkode: 2c9b4...8a4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi har vannklosett og uansett betaler kommunale avgifter så går det helt fint! Har forresten (heldigvis) aldri opplevd at noen har spurt om lov! :nigo: 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg setter pris på at de bæsjer hjemme. Jeg er i hvert fall sjelden i den posisjonen at jeg må bæsje hos folk når jeg bare er der på dags/middagsbesøk. Er det for lenger tid er det ikke bare bare å bæsje før man kommer eller vente til man kommer hjem.

Jeg har mer problemer med folk som går barbeint inne, faktisk. Det syns jeg er ekkelt. Ta på deg sokker a!

Anonymkode: 04e87...763

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ja! Så lenge de bruker dobørste og vasker hendene. 

En kamerat av min ex hadde spraybæsj og vasket ikke etter seg....var bæsj på doringen til og med.

Anonymkode: 62d01...cec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som vil får lov til å drite hos meg, men bor i studentbolig og det er en glipe mellom døren og gulvet så alt som skjer på badet høres godt i stua 😅 Jeg spør alltid om lov hvis jeg må bæsje når jeg er på besøk haha... Alle har sagt ja så langt. 

Anonymkode: 275eb...ec6

Spør du virkelig om lov? Så..kleint.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jodaneida skrev:

Spør du virkelig om lov? Så..kleint.

På en veldig uhøytidelig måte da, men ja, jeg spør. Spør også om de kan skru opp musikken eller lyden på TV så jeg slipper å tenke på at de hører meg 

Anonymkode: 275eb...ec6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av noen andre tråder, hvor vertskapet blir sure når gjestene driter hos dem ✌🏼️ 🚽💩 Lol, noen mente også at man bare kunne drite i selskap om man hadde sykdommer o.l. 🤣

Hos meg er det greit at gjestene går og driter... så lenge ikke alle gjør det samtidig 😆 Huset har to dasser, så man trenger ikke være redd for å okkupere den eneste dassen; noe som sikkert kan være et problem i mange hus.

Jeg synes faktisk at det er bra om de driter hos meg, for da vet jeg at jeg kan drite hos dem når jeg er på besøk der,👍🏼 og jeg vet at de ikke er del av anti-drite-i-selskap-politiet 👩🏼‍✈️

Anonymkode: 20e34...177

Har skilt hengende hvor det står at det ikke er lov 😂😆

Nei ærlig talt altså! Alle mennesker bæsjer. Vi alle gjør det, ingen unntak. Om noen skulle føle trangen når de er på besøk, så har jeg denne fantastiske tingen kalt «toalett» som er designet for å ta i mot slikt avfall. Veldig enkelt, har papir stående slik at man kan få tørke seg. Det er en veldig enkel prosess. Har alltid duftpinner på badet om det skulle lages lukt, men slik lukt forsvinner også veldig fort alene. Ingen skade gjort :) 

Anonymkode: 80efc...38a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud ja! Så lenge de bruker dobørste og vasker hendene. 

En kamerat av min ex hadde spraybæsj og vasket ikke etter seg....var bæsj på doringen til og med.

Anonymkode: 62d01...cec

Hva er gærnt med det a? Har du aldri trasha dassen før? 

Hver gang vi hadde sånne samlinger på Thon hotel 1 gang i året med gamlejobben, så pleide vi alltid å trashe dassen, dvs at vaskedamene skulle få seg en liten overraskelse når de går gjennom romvasken. Drite av seg fyllebæsjen uten å trekke ned. Fy faen som det lukta, må jo ha lukta enda verre etter en time. RIP vaskehjelp.

Anonymkode: ce1ae...2f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er gærnt med det a? Har du aldri trasha dassen før? 

Hver gang vi hadde sånne samlinger på Thon hotel 1 gang i året med gamlejobben, så pleide vi alltid å trashe dassen, dvs at vaskedamene skulle få seg en liten overraskelse når de går gjennom romvasken. Drite av seg fyllebæsjen uten å trekke ned. Fy faen som det lukta, må jo ha lukta enda verre etter en time. RIP vaskehjelp.

Anonymkode: ce1ae...2f8

Nei. Jeg har folkeskikk. 

Anonymkode: 62d01...cec

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Da blir de sendt hjem sporenstrengs, samme om de promper 🤢🤮

Dersom de nekter å gå hjem og ikke kan holde seg må de drite med døren åpen slik at alle kan se.

Anonymkode: d9bdf...479

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...