Gå til innhold

Får gjester lov å drite hos deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Blondie65 skrev:

Velkommen til mitt ringe hjem. Her er doreglene for toalettbesøk:

1: Urinering er tillatt, dersom det absolutt er nødvendig.

2: Å gjøre fra seg annet enn urin er ikke tillatt. Det er av denne grunn verken toalettpapir eller toalettbørste tilgjengelig.

3: Dildo som befinner seg i tredje skuff er ikke til bruk for husets gjester.

Altså seriøst ...

SELVSAGT kan gjester bruke toalettet til det et toalett skal brukes til - gjøre fra seg eller tisse. 

Jeg har opplevd å komme til toaletter der dokosten ikke står fremme og da kan vertskapet virkelig takke seg selv ...

 

Takk for tilbudet

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Blondie65 said:

Velkommen til mitt ringe hjem. Her er doreglene for toalettbesøk:

1: Urinering er tillatt, dersom det absolutt er nødvendig.

2: Å gjøre fra seg annet enn urin er ikke tillatt. Det er av denne grunn verken toalettpapir eller toalettbørste tilgjengelig.

3: Dildo som befinner seg i tredje skuff er ikke til bruk for husets gjester.

Altså seriøst ...

SELVSAGT kan gjester bruke toalettet til det et toalett skal brukes til - gjøre fra seg eller tisse. 

Jeg har opplevd å komme til toaletter der dokosten ikke står fremme og da kan vertskapet virkelig takke seg selv ...

 

Seriøst, hvem i alle dager har ikke dokost? Jaja, som du sier, da kan de virkelig takke seg selv!! 😄

Vi alle både pisser og driter - sånn er det faktisk, utrolig for noen, men det er virkelig sånn.

Anonymkode: 763f0...6ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var dramatisk! Jeg har aldri opplevd noen bjørn, f.eks. Og to timer var voldsomt. Regn som fosser ned på visse steder er jo også dramatisk.......

Anonymkode: 1816e...aea

Bjørn er fullstendig ukjent for meg! Uten å bli for detaljert, jeg går langt bort fra koja, Vel, og så er det gjort.

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst, hvem i alle dager har ikke dokost? Jaja, som du sier, da kan de virkelig takke seg selv!! 😄

Vi alle både pisser og driter - sånn er det faktisk, utrolig for noen, men det er virkelig sånn.

Anonymkode: 763f0...6ac

Ikke aktuelt med dokost "bak en busk"

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bjørn er fullstendig ukjent for meg! Uten å bli for detaljert, jeg går langt bort fra koja, Vel, og så er det gjort.

Anonymkode: 1816e...aea

Fint at du ikke blir for detaljert. Vi vil for alt i verden ikke røpe dritestedet ditt for KG-lesende bjørner.

Anonymkode: a487b...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driter aldri hos andre. Det er liksom noe man gjør hjemme. Forventer at folk kun låner toalettet mitt for å tisse, og synes alltid det er litt ekkelt å gå inn på doen etter noen har vært der.

Var en gang jeg hadde besøk av en fyr som hadde med seg ei plate oreosjokolade, og etterpå drepte han hele baderommet. Fryktelig kleint for meg da foreldrene mine klaget på lukten.

Anonymkode: 299e8...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst, hvem i alle dager har ikke dokost? Jaja, som du sier, da kan de virkelig takke seg selv!! 😄

Vi alle både pisser og driter - sånn er det faktisk, utrolig for noen, men det er virkelig sånn.

Anonymkode: 763f0...6ac

Vi har ikke dokost. Høres fryktelig urenslighet ut å ta en dokost og røre rundt i skit og så ta den opp igjen.

Har gjestene sånn løs bæsj som setter seg fast i doen burde de kanskje holde seg hjemme.

Anonymkode: 299e8...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke dokost. Høres fryktelig urenslighet ut å ta en dokost og røre rundt i skit og så ta den opp igjen.

Har gjestene sånn løs bæsj som setter seg fast i doen burde de kanskje holde seg hjemme.

Anonymkode: 299e8...efa

Så du vil ikke ha besøk av personer som har mageproblemer de ikke kan noe for? Skal jeg som har IBS isolere meg hjemme fordi folk velger å ikke ha dokost? De koster 10 kr eller noe, bytt den hver uke om du så må, men å ikke ha dokost gjør jo at du selv må vaske doen når gjesten har reist. 

Anonymkode: 8299e...026

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, vi har altså bare besøk på hytta/koja (om sommeren) og da er det ingen annen utvei en å sette seg på huk i skogen. Løs eller fast betyr lite da.

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke dokost. Høres fryktelig urenslighet ut å ta en dokost og røre rundt i skit og så ta den opp igjen.

Har gjestene sånn løs bæsj som setter seg fast i doen burde de kanskje holde seg hjemme.

Anonymkode: 299e8...efa

Vel ... Jeg må bruke dokosten når jeg har bæsjet hver gang jeg har vært på do - uansett om det er hjemme, som gjest hos noen, på restaurant eller hvor det nå er. Det spiller ingen rolle om bæsjen er løs eller fast - det blir spor. Ergo bruker jeg dokosten OG skyller den etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blondie65 skrev:

Vel ... Jeg må bruke dokosten når jeg har bæsjet hver gang jeg har vært på do - uansett om det er hjemme, som gjest hos noen, på restaurant eller hvor det nå er. Det spiller ingen rolle om bæsjen er løs eller fast - det blir spor. Ergo bruker jeg dokosten OG skyller den etterpå.

Intet problem, i alle fall ikke i skogen...

Anonymkode: 1816e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...