Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Daisy_B skrev (13 minutter siden):

Thor er bare nødt til å få sitt eget TV-program etter dette ❤️ 

Jeg har vært spent på om KV vil få mer selvinnsikt etter å ha sett seg selv på Farmen. Tydeligvis ikke, for nå er hun ute i media og klager over at voksne damer er så ekle mot henne: https://www.nettavisen.no/livsstil/dobbel-farmen-exit-rett-for-finalen-gikk-helt-i-kjelleren/s/12-95-3424056190?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0HZLHcpery_zPWzqj0JyJocLIIjcyfAfyHwHDcwJCaU1v6nTevBr-kAx8#Echobox=1606945313 

Jeg er en av dem som ikke er fan. Det er ikke fordi hun har pupper, eller fordi hun ønsker å vise dem fram. Det er faktisk heller ikke stemmen hennes, lydnivået eller at det blir veldig "mye" som er hovedårsaken. Det er rett og slett fordi det eneste hun snakker om, og det eneste hun tenker på, er seg selv og sitt. Det virker ikke som hun anerkjenner andre menneskers eksistens overhodet. 

Absolutt alle setninger starter med "jeg". Hun viser aldri interesse for andre. Hun stiller aldri spørsmål til noen, og ønsker heller ikke å snakke om dem i situasjoner der det åpenbart er naturlig (feks når andre vinner en tvekamp, og hun oppsøker dem for å snakke om hvordan hun selv opplever tvekamper istedenfor å snakke om deres prestasjon). De siste ukene har man liksom visst på forhånd hver gang hun har kamera på seg, at hun kommer til å snakke om seg selv på en eller annen måte. Til og med "den gode venninna" der inne hører vi fint lite om, og det er såvidt hun makter å gratulere henne når hun går videre mens KV selv ryker ut. Da er det også bare "meg, meg, meg, meg", og lite eller intet fokus på at det er hyggelig for venninnen å komme videre.

Her har du fanget hele essensen i det. Det kan være irriterende at hun er høylytt og tar mye plass, men ingen hater henne for det. Det er den enorme egoismen hennes som gjør at hu blir mislikt som person. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Håper Thor kan bli deltaker på Torpet neste sesong, vinne der og komme inn på Farmen for så å vinne hele greia!

Anonymkode: ee810...de6

Tor er snill og kunskapsrik men han er alt for sen med det praktiske til å vinne farmen.

Anonymkode: e7204...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.12.2020 den 10.09):

Medfører dette riktighet,tror dere? Han innrømmet jo selv at han var dårlig på kunnskap.🤔 

https://www.tv2.no/v/1614506/

Anonymkode: e7204...163

Altså Karianne Vilde hevder Daniel smugkikket på svarene hennes da han svarte i spørsmåskonkuransen.

Anonymkode: e7204...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (1 time siden):

Thor er bare nødt til å få sitt eget TV-program etter dette ❤️ 

Jeg har vært spent på om KV vil få mer selvinnsikt etter å ha sett seg selv på Farmen. Tydeligvis ikke, for nå er hun ute i media og klager over at voksne damer er så ekle mot henne: https://www.nettavisen.no/livsstil/dobbel-farmen-exit-rett-for-finalen-gikk-helt-i-kjelleren/s/12-95-3424056190?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0HZLHcpery_zPWzqj0JyJocLIIjcyfAfyHwHDcwJCaU1v6nTevBr-kAx8#Echobox=1606945313 

Jeg er en av dem som ikke er fan. Det er ikke fordi hun har pupper, eller fordi hun ønsker å vise dem fram. Det er faktisk heller ikke stemmen hennes, lydnivået eller at det blir veldig "mye" som er hovedårsaken. Det er rett og slett fordi det eneste hun snakker om, og det eneste hun tenker på, er seg selv og sitt. Det virker ikke som hun anerkjenner andre menneskers eksistens overhodet. 

Absolutt alle setninger starter med "jeg". Hun viser aldri interesse for andre. Hun stiller aldri spørsmål til noen, og ønsker heller ikke å snakke om dem i situasjoner der det åpenbart er naturlig (feks når andre vinner en tvekamp, og hun oppsøker dem for å snakke om hvordan hun selv opplever tvekamper istedenfor å snakke om deres prestasjon). De siste ukene har man liksom visst på forhånd hver gang hun har kamera på seg, at hun kommer til å snakke om seg selv på en eller annen måte. Til og med "den gode venninna" der inne hører vi fint lite om, og det er såvidt hun makter å gratulere henne når hun går videre mens KV selv ryker ut. Da er det også bare "meg, meg, meg, meg", og lite eller intet fokus på at det er hyggelig for venninnen å komme videre.

Jeg er HELT enig med deg i det du sier om KV. Jeg driter i hvordan hun ser ut, hadde hun vært et sympatisk og fint menneske, hadde jeg likt henne. 

Du linker til en sak om henne. Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at jo flere som klikker inn og leser slike saker, jo mer publisitet vil hun få av mediene, og jo mer kommer vi til å se til henne. Bare en liten heads up. 

Anonymkode: b5825...0d6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Håper at Karianne vinner. Daniel på andreplass, selv om jeg egentlig ikke unner han det. Av en eller annen grunn irriterer PG meg voldsomt, han virker liksom så merkelig. Rare seiershåndbevegelser hele tiden og sier «konge» i annenhver setning🤣 Og han var rørt over at han selv kom videre?😅

Anonymkode: 676cd...1ba

Ja, er noe med personer som blir rørt av sin egen fortreffelighet.

Anonymkode: e7204...163

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tor er snill og kunskapsrik men han er alt for sen med det praktiske til å vinne farmen.

Anonymkode: e7204...163

Hadde han vunnet hinderløypa hadde han kun behøvd litt melkespann-skills for å nå finalen, og der kan man vinne med litt teoretiske skulle. Trenger ikke kunne mye for å vinne Farmen. Hvem glemmer ikke «agronomen» Laila i 2016, sjanseløs i smi-konkurransen, svarte feil på nesten alt i finalen men vant likevel.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde han vunnet hinderløypa hadde han kun behøvd litt melkespann-skills for å nå finalen, og der kan man vinne med litt teoretiske skulle. Trenger ikke kunne mye for å vinne Farmen. Hvem glemmer ikke «agronomen» Laila i 2016, sjanseløs i smi-konkurransen, svarte feil på nesten alt i finalen men vant likevel.

Anonymkode: c6614...e50

Det ee i grunn litt flaks det går på. Hadde Thor vunnet hinderløypa så hadde jo han vært videre. Og så kommer det an på oppgavene videre. Han har lest i gårdsboka og er vant til å tilegne seg kunnskap etter en lang utdannelse. Tror han ville fått kniven av deltagerne i en finale. Matlaging aner jeg ikke om han har noe dreis på. Han er kanskje mer en teoretiker enn praktiker. Uansett er det ofte litt tilfeldigheter eller flaks som gjør mye.

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er HELT enig med deg i det du sier om KV. Jeg driter i hvordan hun ser ut, hadde hun vært et sympatisk og fint menneske, hadde jeg likt henne. 

Du linker til en sak om henne. Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at jo flere som klikker inn og leser slike saker, jo mer publisitet vil hun få av mediene, og jo mer kommer vi til å se til henne. Bare en liten heads up. 

Anonymkode: b5825...0d6

Dere driver med mobbing, dere prøver å fryse henne ut i media. Stygt gjort å si at noen ikke er et fint menneske. Og så har dere gjort narr av stemmen hennes også, det har jeg lest her inne. Jeg har lest at dere har kalt henne "skrika" flere ganger. 

Anonymkode: ad575...0a1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dere driver med mobbing, dere prøver å fryse henne ut i media. Stygt gjort å si at noen ikke er et fint menneske. Og så har dere gjort narr av stemmen hennes også, det har jeg lest her inne. Jeg har lest at dere har kalt henne "skrika" flere ganger. 

Anonymkode: ad575...0a1

Det kallenavnet har ingenting med stemmen hennes å gjøre, den kan hun ikke noe for. At hun som 26-27-åring aldri har hørt om innestemme, derimot... Hun snakker så HØYT at man nesten må dempe lyden på tv-en når hun snakker. Og så er det bare megmegmeg. Hun er så ekstremt selvsentrert. Og så krenka da, da hun ble valgt til 2.kjempe av Wiktoria og 1.kjempe av IC. Det var ikke urettferdig at hun ble valgt selv om hun selv hevdet det. Men hun var flink til å jobbe, det skal hun ha. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Karianne Vilde får ufortjent mye pes både her og på andre plattformer. Joda, hun kan være litt mye og innimellom høgrøstet, men jeg digger karakteren, konkurranseinstinktet, pågangsmotet og ikke minst humøret hennes. Hun har absolutt ikke gjort seg bort inne på Farmen. Hun er også en pen kvinne.

Skjønner jo at hun ikke følger Janteloven når hun er ambisiøs ovenfor å skape seg et medienavn, men hun oppnår jo ingenting ved å la være. Vi alle har forskjellige drømmer, og et medienavn er hennes drøm. Jeg sier heller ja takk til henne i media oftere enn mange av dem som er der nå. Uten å nevne navn, så er det mange som absolutt ikke fortjener å være en større offentlig person og ha så mye tv-tid som dem har. Dem har blitt melket opp av rikskanalene utav ingenting, og går igjen og igjen overalt. På tide med nye ansikt, og vesenet og humøret til KV tar jeg gjerne i på en stund. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 timer siden):

Synes Karianne Vilde får ufortjent mye pes både her og på andre plattformer. Joda, hun kan være litt mye og innimellom høgrøstet, men jeg digger karakteren, konkurranseinstinktet, pågangsmotet og ikke minst humøret hennes. Hun har absolutt ikke gjort seg bort inne på Farmen. Hun er også en pen kvinne.

Skjønner jo at hun ikke følger Janteloven når hun er ambisiøs ovenfor å skape seg et medienavn, men hun oppnår jo ingenting ved å la være. Vi alle har forskjellige drømmer, og et medienavn er hennes drøm. Jeg sier heller ja takk til henne i media oftere enn mange av dem som er der nå. Uten å nevne navn, så er det mange som absolutt ikke fortjener å være en større offentlig person og ha så mye tv-tid som dem har. Dem har blitt melket opp av rikskanalene utav ingenting, og går igjen og igjen overalt. På tide med nye ansikt, og vesenet og humøret til KV tar jeg gjerne i på en stund. 

Ganske ironisk at du tar KV så i forsvar for at hun oppfører seg PR-kåt, med tanke på at KV er venn med flere av disse bloggerne som «har blitt melket opp» i media uten å ha noe fornuftig å melde

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (10 timer siden):

Ganske ironisk at du tar KV så i forsvar for at hun oppfører seg PR-kåt, med tanke på at KV er venn med flere av disse bloggerne som «har blitt melket opp» i media uten å ha noe fornuftig å melde

Ironisk er det faktisk ikke, ettersom jeg til sammenligning med disse bloggerne du nevner faktisk ikke har noe å utsette på KV som person. Dessuten så nevnte jeg ikke at det var bloggere som var blitt melket opp av media, slik du tror.
KV har uansett, i motsetning til disse bloggerne, skapt seg et TV-navn ved å faktisk utrette noe på TV først. 

Javel, så følger ikke KV Janteloven og er en smule PR-kåt i forhold til normene. Hva så? Fortjener hun mobbing, sjikane og hets av den grunn? Bare fordi hun er høgrøstet og litt mye inne på Farmen, som for øvrig er tidenes mest intime boble? 

Skjønner at jeg går imot strømmen her inne, men jeg er ikke med på denne hetsingen som skjer her inne døgnet rundt. Jeg skal la dette ligge nå, det fører ikke til noe uansett, men jeg følte det ikke kunne stå motsagt heller. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (3 timer siden):

Ironisk er det faktisk ikke, ettersom jeg til sammenligning med disse bloggerne du nevner faktisk ikke har noe å utsette på KV som person. Dessuten så nevnte jeg ikke at det var bloggere som var blitt melket opp av media, slik du tror.
KV har uansett, i motsetning til disse bloggerne, skapt seg et TV-navn ved å faktisk utrette noe på TV først. 

Javel, så følger ikke KV Janteloven og er en smule PR-kåt i forhold til normene. Hva så? Fortjener hun mobbing, sjikane og hets av den grunn? Bare fordi hun er høgrøstet og litt mye inne på Farmen, som for øvrig er tidenes mest intime boble? 

Skjønner at jeg går imot strømmen her inne, men jeg er ikke med på denne hetsingen som skjer her inne døgnet rundt. Jeg skal la dette ligge nå, det fører ikke til noe uansett, men jeg følte det ikke kunne stå motsagt heller. 

Jeg tror vi skal være litt forsiktige med å kalle ting som "jeg liker henne ikke, og jeg heier på noen andre" mobbing, sjikane og hets. Det er lov å ikke like noen og det er lov å si at man ikke liker dem. Det er tilogmed innafor å si "nå er jeg lei av denne deltageren" i nettopp denne settingen, uten at dette skal tas som sjikane og hets. Joda, KV har fått endel drit her inne, og dette er ikke nødvendigvis den største fanklubben hennes, men det må også være lov. 
 Jeg sier IKKE at man skal begynne med kallenavn, personhets og ting som faktisk er mobbing, men det er viktig å huske at det er lov med forskjellige synspunkter. Herregud, enda godt vi er forskjellige! Tenk så kjedelig det hadde blitt på forum og i livet om alle var enige :P 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at Daniel fremdeles er sur i dag for at PG fikk en kniv er nok fordi PG vinner knepent, hvorfor skulle Daniel ellers være sur nå lenge etter at det er avgjort?

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeDrage skrev (1 time siden):

Jeg tror vi skal være litt forsiktige med å kalle ting som "jeg liker henne ikke, og jeg heier på noen andre" mobbing, sjikane og hets. Det er lov å ikke like noen og det er lov å si at man ikke liker dem. Det er tilogmed innafor å si "nå er jeg lei av denne deltageren" i nettopp denne settingen, uten at dette skal tas som sjikane og hets. Joda, KV har fått endel drit her inne, og dette er ikke nødvendigvis den største fanklubben hennes, men det må også være lov. 
 Jeg sier IKKE at man skal begynne med kallenavn, personhets og ting som faktisk er mobbing, men det er viktig å huske at det er lov med forskjellige synspunkter. Herregud, enda godt vi er forskjellige! Tenk så kjedelig det hadde blitt på forum og i livet om alle var enige :P 

Selvfølgelig, er enig med deg. Jeg er ikke akkurat verdens engel selv heller. Men både du og jeg vet at ting har vært ganske hett rundt KV i denne tråden til tider, og mye ensformig, som ikke akkurat har vært innenfor bemerkelsen saklig kritikk. En del har dessverre vært langt over grensen, og opp mot henne som person. 

Uansett, jeg føler meg ferdig med å diskutere KV. Jeg fikk gitt et motsvar, og tar inn over meg at det nok er mange som er uenige med meg. Fair enough det. 

Ellers så er det finale i morgen, uten at jeg videre føler noe ekstra over det. For første gang på mange år bryr jeg meg ikke noe om hvem som vinner. Flere av dem som er med nå om finalen mener jeg har fått fripass inn dit, basert på forrige ukes konkurranser som var en smule for mye kjønnsbiased for min del. Så jeg er litt preget over at finaleplassene ikke ble konkurrert om under like vilkår. Så får vi se hvem som vinner da... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig fornøyd så lenge Daniel ikke vinner 😂 men syns nok Karianne er den mest verdige vinneren av dem (selv om Thor skulle vunnet hele skiten ♥️) Så heia Karianne imorgen! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper mer på Daniel enn PG. Daniel har jo vært den mest underholdende i årets sesong. Hadde blitt skralt uten ham. PG har ikke importert på noen som helst måte.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det egentlig det samme hvem som vinner nå. Skal selvfølgelig se og det blir spennende uansett. Har egentlig ingen favoritt. Syntes Thor ville vært en verdig vinner men han er jo ute.

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper PG vinner, men tror det blir Karianne. Hun blir altfor cocky for min smak. 

Anonymkode: 7ae6b...c3e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...