Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Synes alle som er igjen er verdige vinnere. Håper mest på Karianne da, en kvinnelig vinner hadde vært gøy! Girlpower!

Anonymkode: d4308...356

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle gjerne ha byttet ut KV med Karianne. Syns sistnevnte viste seg fra en mindre tiltalende side idag i tillegg til at jeg syns KV faktisk har gjort mye bra inne på farmen. Skjønner jeg er alene om den tanken her inne, men syns hun har stått på å jobbet, hun var ikke av dem som forlot gården slik at Nils måtte forlate og hun viste frem muskler i kunnskap når hun kjempet seg tilbake fra torpet. 

Jada, høylytt er hun, men hun har vokst på meg gjennom oppholdet. Når det er sagt: Thor skulle absolutt ha kommet videre. Irriterer meg at PG vant over han med 3(!!) sekunder! Syns ikke han fortjener finaleplass:(

Anonymkode: 99018...176

Heiet på Thor, men jeg er enig i det du sier om KV. Jeg kan ikke riktig skjønne at hun får så mye pepper av enkelte her inne.  Joda, det er mye liv i henne, men det er da også sjarmerende. Hun virker å være snill og hun virker å være veldig real. At hun er litt følelsesstyrt og impulsiv er da bare spennende! Ja, også gjør det ikke noe at hun er blennende vakker. ;) Synes jeg da.

Anonymkode: 7055d...49c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig synd at Thor ikke gikk videre! Heiet på han!

Jeg håper også at Daniel ikke går videre sånn at det står mellom PG og Karianne i finalen. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fine Thor!

Er det noen som fortjener litt mer mediedekning etter årets Farmen er det han. Jeg kunne godt tenke meg å se han i et eller annet program, kanskje programleder for Barne-TV bare fordi han er så god og kan bidra med masse godt blant alt det tullet unger ser på i dag! Ikke mer drama og vås, men en kjekk fyr med mye bra!

Anonymkode: 74f53...1d5

Han har egen youtube kanal. Livsgnisten, dukket opp i newsfeeden min. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Thor kan bli deltaker på Torpet neste sesong, vinne der og komme inn på Farmen for så å vinne hele greia!

Anonymkode: ee810...de6

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Emma* skrev (På 30.11.2020 den 16.30):

Kom på at jeg ikke har sett vanlig farmen på årevis. Kan det ha vært øks først i kjendisfarmen?

Ganske sikker på at Kjendisfarmen hadde øksekast som første konkurranse i finaleuka ja! Er nok det vi husker. 

Irja skrev (På 2.12.2020 den 2.04):

Irritetende med den roingen. Skal det ikke være en ren hinderløype-konkurranse da ? 😩

Jeg synes det var kult at de la inn nye elementer i år, er litt lei den hinderløypa :P Samtidig, uten roinga hadde det nok vært helt andre resultater. 

 

Turkis Sau skrev (14 timer siden):

Såå kjipt at Thor røk!

Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg så veldig om hvem som vinner nå. 😐

Same. Så lenge det ikke er Daniel er det egentlig greit. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp oppsummering av tankene rund finaleuka så langt: 

1. FY FAEN så DIGG at Kjetil røyk. Han har vært så hoven og selvgod at jeg blir kvalm. Desverre dertil mer frustrerende at Sindre røyk så nære, han fortjente bedre. 

2. Litt deilig å se Daniel kløne og stresse, selv om han vant smia. 

3. Så sinnsykt surt for Thor med 3 sekunders forskjell i hinderløypa, men deilig å se at jentene ble jekka ned litt. 

4. Gøy med sy-konkurranse i år! Synes det har vært lite håndarbeid før, gøy at det får en større plass nå. 

5. Lei meg for at Thor røyk, men veldig glad for at ikke KV, eller Kjetil kom helt fram, de hadde blitt uutholdelige om de vant. De har begge snakka i media om andre reallity programmer de vil være med på, så tydelig at dette er en platform for dem. Kjipt at det er ett så stort fokus. 

6. Det er egentlig ett fett om det blir PG eller Karianne for meg, så lenge det ikke blir Daniel er jeg fornøyd. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeDrage skrev (1 minutt siden):

Kjapp oppsummering av tankene rund finaleuka så langt: 

1. FY FAEN så DIGG at Kjetil røyk. Han har vært så hoven og selvgod at jeg blir kvalm. Desverre dertil mer frustrerende at Sindre røyk så nære, han fortjente bedre. 

2. Litt deilig å se Daniel kløne og stresse, selv om han vant smia. 

3. Så sinnsykt surt for Thor med 3 sekunders forskjell i hinderløypa, men deilig å se at jentene ble jekka ned litt. 

4. Gøy med sy-konkurranse i år! Synes det har vært lite håndarbeid før, gøy at det får en større plass nå. 

5. Lei meg for at Thor røyk, men veldig glad for at ikke KV, eller Kjetil kom helt fram, de hadde blitt uutholdelige om de vant. De har begge snakka i media om andre reallity programmer de vil være med på, så tydelig at dette er en platform for dem. Kjipt at det er ett så stort fokus. 

6. Det er egentlig ett fett om det blir PG eller Karianne for meg, så lenge det ikke blir Daniel er jeg fornøyd. 

Jeg skjønte ikke hvorfor ikke Thor vant sykonkurransen? Han var den eneste som ble ferdig ...

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønte ikke hvorfor ikke Thor vant sykonkurransen? Han var den eneste som ble ferdig ...

Anonymkode: c5efa...d04

Fordi den ikke var så pent sydd som Karianne sin. Poenget var å få den beste veska, og selv om han ble ferdig hadde han feks sømmene på utsiden istedet for innsiden som den skulle være. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønte ikke hvorfor ikke Thor vant sykonkurransen? Han var den eneste som ble ferdig ...

Anonymkode: c5efa...d04

Tror en stor del av grunnen var fordi sømmene var på utsida.

Utrolig trist at han røyk ut! For min del heier jeg halvveis på Karianne nå. Ihvertfall ikke PG og Daniel. Håper mest på at PG taper.

Anonymkode: 9ed67...eba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tror en stor del av grunnen var fordi sømmene var på utsida.

Utrolig trist at han røyk ut! For min del heier jeg halvveis på Karianne nå. Ihvertfall ikke PG og Daniel. Håper mest på at PG taper.

Anonymkode: 9ed67...eba

Min rangering: 

1. Karianne
2. PG

3. Daniel

Når jeg leser hva jeg nettopp skrev så synes jeg hele Farmenfinalen i år egentlig bare er trist. Heier egentlig ikke på noen av dem, og skulle ønske ingen av dem var i finalen. Tror forresten heller ikke at Karianne slår PG i en eventuell finale. Så det er vel PG som nå er seiersfavoritt. 

Endret av Ctrl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss lage et folkekrav om at Thor blir med i Torpet neste år ❤

Anonymkode: ee810...de6

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Thor har ihvertfall vunnet alle hjertene❤️

Anonymkode: 56f54...0fe

Det har han ❤️ For en fantastisk fyr! Skulle ønske jeg hadde han som venn. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke at pg vinner. Siden han ble storbande har han blitt ufordragelig. Hadde egentlig håpet at Thor eller Sindre skulle vinne. Og heier nesten mer på Daniel enn Karianne. 

Anonymkode: e490b...6b2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper at Karianne vinner. Daniel på andreplass, selv om jeg egentlig ikke unner han det. Av en eller annen grunn irriterer PG meg voldsomt, han virker liksom så merkelig. Rare seiershåndbevegelser hele tiden og sier «konge» i annenhver setning🤣 Og han var rørt over at han selv kom videre?😅

Anonymkode: 676cd...1ba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg håper ikke at pg vinner. Siden han ble storbande har han blitt ufordragelig. Hadde egentlig håpet at Thor eller Sindre skulle vinne. Og heier nesten mer på Daniel enn Karianne. 

Anonymkode: e490b...6b2

Jeg synes vel egentlig at en som har vært der hele tiden bør vinne. Karianne viste integritet, sammen med Thor selvfølgelig, at de hjalp pg til en kniv. Tenk om det er den kniven som gjør forskjellen i en finale med pg. Spiller egentlig ingen rolle for meg etter at Thor gikk ut. Kanskje Karianne er den verdigete vinneren av de tre.

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Håper at Karianne vinner. Daniel på andreplass, selv om jeg egentlig ikke unner han det. Av en eller annen grunn irriterer PG meg voldsomt, han virker liksom så merkelig. Rare seiershåndbevegelser hele tiden og sier «konge» i annenhver setning🤣 Og han var rørt over at han selv kom videre?😅

Anonymkode: 676cd...1ba

Helt enig med deg. Og måten PG ble høy på seg selv da han var storbonde var en pinlig seanse. 

Anonymkode: b5825...0d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor er bare nødt til å få sitt eget TV-program etter dette ❤️ 

Jeg har vært spent på om KV vil få mer selvinnsikt etter å ha sett seg selv på Farmen. Tydeligvis ikke, for nå er hun ute i media og klager over at voksne damer er så ekle mot henne: https://www.nettavisen.no/livsstil/dobbel-farmen-exit-rett-for-finalen-gikk-helt-i-kjelleren/s/12-95-3424056190?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0HZLHcpery_zPWzqj0JyJocLIIjcyfAfyHwHDcwJCaU1v6nTevBr-kAx8#Echobox=1606945313 

Jeg er en av dem som ikke er fan. Det er ikke fordi hun har pupper, eller fordi hun ønsker å vise dem fram. Det er faktisk heller ikke stemmen hennes, lydnivået eller at det blir veldig "mye" som er hovedårsaken. Det er rett og slett fordi det eneste hun snakker om, og det eneste hun tenker på, er seg selv og sitt. Det virker ikke som hun anerkjenner andre menneskers eksistens overhodet. 

Absolutt alle setninger starter med "jeg". Hun viser aldri interesse for andre. Hun stiller aldri spørsmål til noen, og ønsker heller ikke å snakke om dem i situasjoner der det åpenbart er naturlig (feks når andre vinner en tvekamp, og hun oppsøker dem for å snakke om hvordan hun selv opplever tvekamper istedenfor å snakke om deres prestasjon). De siste ukene har man liksom visst på forhånd hver gang hun har kamera på seg, at hun kommer til å snakke om seg selv på en eller annen måte. Til og med "den gode venninna" der inne hører vi fint lite om, og det er såvidt hun makter å gratulere henne når hun går videre mens KV selv ryker ut. Da er det også bare "meg, meg, meg, meg", og lite eller intet fokus på at det er hyggelig for venninnen å komme videre.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...