Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sånne ukesoppdrag blir vel godkjent uansett hvor ufattelig RÆVVA deltakerne har gjort da. 

Overhodet ikke "overraskende" at alt mulig pølsevev blir akseptert....           

Anonymkode: d9f15...228

Du kan ikke ha sett mye på Farmen hvis du tror alt blir godkjent.....  

Anonymkode: f2e20...b72

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Enig med KV i henhold til boken. Brenne en bok med kunnskap i liksom? Synes det er unødvendig faktisk. 

 

Anonymkode: 83da9...ff2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Eh.. dette er TV, og rigget for å underholde. Synes du ikke det er rart at de besteforeldrene til Frida Marie har vært savnet så lenge uten at VG og NRK har omtalt saken?:) 

Anonymkode: 44c5b...63e

Men har vi egentlig fått greie på hva som hadde skjedd med besteforeldrene til Frida Marie? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Greit nok for meg at Kjetil røk ut i dag. Og kjekt å se Karianne og Thor da de var sikret videre. 

Thor imponerte skikkelig i hinderløypen! Det var så surt at han akkurat ikke klarte det grunnet roingen. Får håpe han klarer seg greit videre likevel. 

Og KV som skriker og bæljer og fyrer seg opp om at de andre lager "drama" rundt denne boken. Kjære Gud ... Gi meg styrke. Igjen NULL selvinnsikt. NULL! 

Kveldens episode. 

Anonymkode: b5825...0d6

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at Thor ikke brente bøkene, men gjemte de istedet.han er vel en eneste som har til å stole på der inne, han kommer nok ikke til å smuglese 

Anonymkode: 07953...6c8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Fint at Thor ikke brente bøkene, men gjemte de istedet.han er vel en eneste som har til å stole på der inne, han kommer nok ikke til å smuglese 

Anonymkode: 07953...6c8

Han kommer ikke til å smuglese, men du kan banne på at en av de andre sjarmørene finner de og leser seg firkantet i øynene. 😒

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, digga at Karianne og KV tapte hinderløypa, de som var så skråsikre på å slå gutta 😂 Kult at eldstemann vant, selv om jeg håpet på Thor. Gleder meg til imorgen, håper Skrika ryker da! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd Thor ikke er så god på mat laging 🙈 håper sånn at han vinner 🤞🤞

Anonymkode: 56f54...0fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor viser større konkurranseinstinkt enn jeg trodde han hadde.

Han var nok raskest i selve løypa, men tapte på roinga.

Gøy at Per vant da, når Thor ikke klarte det.

Anonymkode: ee810...de6

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor kommer sikkert greit igjennom matlaginga. Pleier å være en tre-retters. Er mer bekymret for den nøkkelen de skal(/pleier) smi. Da er jeg redd Thor får trøbbel med å beregne tid. 

Håper bare matlaging kommer først, så Thor kanskje får ristet av seg Daniel...Hjelp, så spennende :heiajente:

Anonymkode: 60719...411

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (27 minutter siden):

Haha, digga at Karianne og KV tapte hinderløypa, de som var så skråsikre på å slå gutta 😂 Kult at eldstemann vant, selv om jeg håpet på Thor. Gleder meg til imorgen, håper Skrika ryker da! 

Og herreGUD som hun skrek i dag! Ørene mine, nervene mine!:alice:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

Og herreGUD som hun skrek i dag! Ørene mine, nervene mine!:alice:

Ja, fyyyy faen! Jeg holdt på å bli gal! Hun er så vanvittig slitsom. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

Og herreGUD som hun skrek i dag! Ørene mine, nervene mine!:alice:

Ja, i dag var hun ille! 😳 Skar seg mellom marg og bein! 🤯

Anonymkode: fcbdd...8d8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsket at Kjetil åkte rett ut i kunnskapskonkurransen. Han gir seg jo ikke på maset om at han er en vinner da, siden han har slått ut tre sterke konkurrenter. At de seierene var basert på flaks og unfair play hopper han over.

Karianne Vilde ville ikke ha drama om gårsdboka, men hvem er det som kranglet høylytt? Jo, Karianne Vilde. Herregud, den dama er UTROLIG slitsom! 

Thor imponerte i hinderløypa. Tror mange vi undervurdert konkurranseinstinktet hans og hvor sterk han kan være i fysiske grener. Han hadde vunnet om han hadde vært bedre til å ro tror jeg.

Anonymkode: e1aa0...026

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Hvor mange slangearter har vi i Norge?» Kjetil med straight face: «Jeg tror det er et lurespørsmål - så null.»

:sprettoy: Mulig å være så nepskrell?

Anonymkode: 64be8...d8a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

«Hvor mange slangearter har vi i Norge?» Kjetil med straight face: «Jeg tror det er et lurespørsmål - så null.»

:sprettoy: Mulig å være så nepskrell?

Anonymkode: 64be8...d8a

:hoho: da lo jeg godt! Han visste ikke en gang hvor mye en tomme er. Svarte riktignok bare feil på én desimal, men likevel. Han som skrøt sånn av å ha slått ut tre favoritter og greier. Det var vinnerskallen sin det :fnise: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Karianne Vilde ville ikke ha drama om gårsdboka, men hvem er det som kranglet høylytt? Jo, Karianne Vilde. Herregud, den dama er UTROLIG slitsom! 

Synes det var bra hun arresterte PG, for han skulle til å begynne med dette mistenksomme greiene sine igjen. Det ville nok blitt dårlig stemning hvis han hadde begynt med en lang diskusjon om boken.

Anonymkode: ad575...0a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Den skrikingen til KV! Og hun kan jo ingenting. Det er veldig fint at hun ikke gikk videre i dag! Veldig fortjent at det var Karianne, selv om jeg heiet på Thor

 

Onsdag

Anonymkode: 06781...fff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...