Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Karianne har i forkant av alle slags konkurranser hauset seg selv enormt opp, uten at hun noen gang har imponert noe særlig.

PG er en utfordrer som tydeligvis blir rørt til tårer av egen prestasjon.

Daniel har bidratt med krangel, løgner, surmuling, sabotasje og stjeling av mat, men oppfører seg som om han skulle være Guds gave til jorden. 

Nei, for meg blir det egentlig det samme hvem som vinner, heier ikke på noen av dem. Men det hadde kanskje vært gøy hvis PG slo Daniel, da blir han vel sinna som et lite lemen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daisy_B skrev (10 timer siden):

Karianne har i forkant av alle slags konkurranser hauset seg selv enormt opp, uten at hun noen gang har imponert noe særlig.

Øh, hæ? Det var jo ren grusing i tautrekkingen mot IC. I hinderløypa bommet hun dessverre helt på fottøyet, og kunne vel neppe vite på forhånd at hinderløypa skulle inneholde roing. Det har den aldri gjort før så vidt jeg kan huske. I gårdskonkurransen vant hun begge grenene, ble imponert over vannrenne-snekringen. Det gikk unna. 

Anonymkode: ade1a...c02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2.no avslører finalens første konkurranse, der tre skal bli til to:

Spoiler

Matlaging. Daniel sier at da reiser han hjem den dagen, for han har lite erfaring med å lage annen mat enn ferdigmat, mens Karianne ikke klarer å se for seg at hun kan ryke ut på dette...

Tror ikke nødvendigvis at PG slår Daniel med ett poeng i finalen, det kan jo også hende at PG slår Karianne med ett poeng. Daniel vil nok heller at Karianne skal vinne, enn at Per vinner. Eventuelt kan det jo hende at Per ikke er i siste del av finalen i det hele tatt - selv om jeg har vanskelig for å tro det - eller at han slettes ikke vinner med ett poeng over noen av dem. I kveld får vi fasiten 🥳

Anonymkode: 43a1a...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel! 😆🤠🍗

Og de to andre er selvfølgelig dritsure 😂

Anonymkode: 43a1a...861

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i det hele tatt kalle det "Farmen"??   ....Ser omtrent ingenting lengre som minner om skikkelig gårdsdrift!!  Nei, tapt seg noe voldsomt etter aller første sesong- der man tross alt burde kunne litt... Nå så holder det visst slenge og spre dritt...(som i så mye annet reality...)  :(

Anonymkode: 4377c...815

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria må seriøst roe ned på betakaroten: hun er jo mer oransje enn Donald!

Anonymkode: d4308...356

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bitreste gjenforeningen i Farmens historie :ler:

Anonymkode: 60719...411

Mange som er forbannet på Daniel.

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Catalina Culès skrev (20 minutter siden):

Nå heier jeg på Daniel. 

Jeg og. Har hatt sansen for ham hele tiden. Han er en spiller med glimt i øyet.  Lurer på hva Victoria er så bitter for... 🤨

Anonymkode: ca3a7...31a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg helt overbevist om at Per vinner. Med én eneste, ufortjent kniv. (Fra et half-ass ukesoppdrag.)

 

Kan noen av dere PG-fans forklare hva han har bidratt med, som gjør at der heier på han? Jeg kan ikke huske ett eneste minneverdig Farmen-øyeblikk med han, og han har også spilt spillet, bare på en mer skjult måte enn Daniel. Jeg ser virkelig ikke sjarmen i det. Håper dere på PG bare fordi dere misliker Daniel?

Anonymkode: 43a1a...861

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er jeg helt overbevist om at Per vinner. Med én eneste, ufortjent kniv. (Fra et half-ass ukesoppdrag.)

 

Kan noen av dere PG-fans forklare hva han har bidratt med, som gjør at der heier på han? Jeg kan ikke huske ett eneste minneverdig Farmen-øyeblikk med han, og han har også spilt spillet, bare på en mer skjult måte enn Daniel. Jeg ser virkelig ikke sjarmen i det. Håper dere på PG bare fordi dere misliker Daniel?

Anonymkode: 43a1a...861

Enig. Jeg er SÅ skuffet over Thor!

Anonymkode: 779e5...a8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå er jeg helt overbevist om at Per vinner. Med én eneste, ufortjent kniv. (Fra et half-ass ukesoppdrag.)

 

Kan noen av dere PG-fans forklare hva han har bidratt med, som gjør at der heier på han? Jeg kan ikke huske ett eneste minneverdig Farmen-øyeblikk med han, og han har også spilt spillet, bare på en mer skjult måte enn Daniel. Jeg ser virkelig ikke sjarmen i det. Håper dere på PG bare fordi dere misliker Daniel?

Anonymkode: 43a1a...861

Fordi han har oppført seg bedre enn Daniel!

Anonymkode: e9e16...1e9

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva er det alle er så sure og skuffet over? Wiktoria gikk jo rett i strupen på ham med en gang spørsmålene kom. Hva har han gjort henne?? Urghh hun irriterer meg 😫 

Anonymkode: 64be8...d8a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når 3 av de 4 som ikke engang møtte PG der inne likevel velger å stemme på ham, må misnøyen mot Daniel være voldsom, nesten sånn at det har vært alvorlige ting seerne ikke har fått med seg.  

Ikke overraskende at det ble Thor som måtte gi den avgjørende stemmen, da.

Anonymkode: 7e4e4...f12

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...